Salutare tuturor!
In ultima vreme am intampinat o problema cu masina!
Este achizitionata de curand, a mers fara nici o problema! Acum 2 saptamani din diverse cauze pe care nici eu nu le stiu, dupa ce am facut un deum de 80 de km fara nici o problema si am oprit masina, cand am incercat sa o pornesc 2 ore mai tarziu motorul mergea foarte zgomotos, nu statea relantiul, nu avea putere. Ulterior am aflat ca aveam distributia sarita de la punct.....s-a reparat. In timp ce masina era in service si i s-a facut testarea, pe langa variatia axului cu came de admisie a aparut si debitmetrul ca problema. Cand a fost verificata piesa am constatat ca din cei 5 pini care sunt prezenti pe mufa, doar unul mai era la locul lui, ceilalti 4 fiind taiati/rupti. S-a pus distributia la punct, dar acum motorul nu mai merge cum s-ar zice "rotund", are mici trepidatii care se simt si in habitaclu si se accelereaza greu.
Enigma mea este, cum a putut motorul sa mearga perfect aproape 3000 de km fara debitmetru, iar acum cand sa reparat distributia, nu mai functioneaza cu acelasi debitmetru? A mai intampinat cineva problema, sau daca aveti vreu sugestie?
Multumesc anticipat!
In ultima vreme am intampinat o problema cu masina!
Este achizitionata de curand, a mers fara nici o problema! Acum 2 saptamani din diverse cauze pe care nici eu nu le stiu, dupa ce am facut un deum de 80 de km fara nici o problema si am oprit masina, cand am incercat sa o pornesc 2 ore mai tarziu motorul mergea foarte zgomotos, nu statea relantiul, nu avea putere. Ulterior am aflat ca aveam distributia sarita de la punct.....s-a reparat. In timp ce masina era in service si i s-a facut testarea, pe langa variatia axului cu came de admisie a aparut si debitmetrul ca problema. Cand a fost verificata piesa am constatat ca din cei 5 pini care sunt prezenti pe mufa, doar unul mai era la locul lui, ceilalti 4 fiind taiati/rupti. S-a pus distributia la punct, dar acum motorul nu mai merge cum s-ar zice "rotund", are mici trepidatii care se simt si in habitaclu si se accelereaza greu.
Enigma mea este, cum a putut motorul sa mearga perfect aproape 3000 de km fara debitmetru, iar acum cand sa reparat distributia, nu mai functioneaza cu acelasi debitmetru? A mai intampinat cineva problema, sau daca aveti vreu sugestie?
Multumesc anticipat!
Comment