Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Garantie Junge Sterne C250 CDI 4Matic T204

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Garantie Junge Sterne C250 CDI 4Matic T204

    Salutare Tuturor,

    Este primul meu post si vreau sa impartasesc experienta foarte recenta legat de nivel service al dealerilor oficiali MB Romania.

    Spre sfarsitul 2014 mi-am cumparat un MB C250 CDI 4 Matic MFC 2011 din Germania direct de la Daimler, bineinteles cu Garantie Junge Sterne valabila pentru o perioada de 2 din momentul achizitiei.
    Masina este full option.
    Cam la 1 luna dupa utilizare cand masina daruia doar satifactii si bucurii, "s-a pierdut in spatiu" m-am trezit ca GPS-u ma arata intr-un lac din Bucuresti.

    Am mers la unul din Dealerii autorizati MB si am povestit ce s-a intamplat consultantului de service, sa facut un test sa vada care e treaba.

    Diagnostic:
    optiune 1. s-ar putea sa fie ceva probeleme cu antena si atunci e grav
    optiune 2. probleme cu telematica trebuie facut un update si s-ar putea sa functioneze investitii: 100 RON si aprox 4 ore

    Am intrebat de garantie junge sterne, domnul s-a declarat sceptic ca aceasta defectiune poate fi acoperita si prin urmare mi-a sugerat sa ma resemnez si sa angajez costurile full.

    Am mers la alt dealer, o atitudine mult mai profesionista, in primul rand a spus ca e nevoie de constatare, ceea ce sa si intamplat

    Diagnostic:
    Lipsa semnal antena GPS

    Solutie:
    antena GPS schimbata cu una noua

    Cost:

    600 RON Antena + 600 RON Manopera

    Am insitat sa se verifice cu cei care au emis Garantia Junge Sterne, consultantul a trimis un mail cu toate actele si detaliile la cei de la Daimler Fleet Management.
    A doua zi raspuns: costul piesei acoperit 80% cost lucrari 100%.

    Cost total: 121 RON + o caruta de frustrare legat de primul Dealer MB.

    Junge Sterne Rullezzz!!!

    Nota: Nume nu am dat pentru ca nu e ok! Cei interesati sa ma contacteze in private.

    Cu Respect
    Anatolie

  • #2
    Daca as pune pariu ca primul dealer ar fi Tiriac Auto, as pierde?
    http://www.w204.ro

    Comment


    • #3
      "Uelcam in za club" , garantia e doar pe hartie ....nu se confirma defectul ,asteptati sa iasa din garantie sa va luam banii.
      Ps : Felicitari ca nu ai renuntat din prima ....

      Comment


      • #4
        Originally posted by Mr.M View Post
        Daca as pune pariu ca primul dealer ar fi Tiriac Auto, as pierde?
        Chiar la Tiriac s-a rezolvat problema!

        Comment


        • #5
          Originally posted by b97dmt View Post
          "Uelcam in za club" , garantia e doar pe hartie ....nu se confirma defectul ,asteptati sa iasa din garantie sa va luam banii.
          Ps : Felicitari ca nu ai renuntat din prima ....
          "Danke Schon"
          In cazul meu Garanita a functionat daca nu da Doamne sa mai avem asemenea evenimente... cu deosebita delicatete crestem presiunea ...

          Comment


          • #6
            Ba e foarte ok sa dai nume.De ce sa ajunga si altii in situatia ta?Adica sa trebuiasca sa merga pe la mai multe reprezentante pt. a li se oferi pt. cea ce au platit deja.Personal, as trimite mail la MB pentru a le relata situatia.Aici nu este vorba de pira, este vorba de un act de nedreptate si trebuie sa il semnalezi.Eu personal sint satul de reprezentantele care invoca tot felul de motive pentru a se sustrage de la obligatiile lor.
            Parerea mea este ca e bine sa spunem (si aici pe forum) si ce ne place si ce nu ne place.

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru post...
              totusi tin sa mentionez ca nu am refuzat sa furnizez informatii celor interesati, am spus ca le fac in privat, in ceea ce priveste un feedback constructiv catre Daimler AG deja sa facut, cred eu, ca ei vor fi cei mai interesati sa investigheze problema.
              Postul meu este destinat tuturor beneficiarilor de asemenea garantii, sa nu accepte un gen de demi-service, care unii dealeri s-au "deprins" sa-l asigure tocmai datorita faptului ca noi, consumatorii, acceptam asa ceva.
              Banii ii dam noi... ei, sunt cei care tre sa "transpire" ca sa ii merite!

              Comment


              • #8
                Salut!
                Am si eu problema cu garantia asta.
                Mie imi spun acum ca am de plata 20% din piesa, dar si TVA-up pe toata valoarea reparatiei. (Piesa+manopera)
                Aveti idee de asa ceva? Astept sa vad cum se rezolva problema, daca se poate asa ceva.
                In contractul semnat in germania nu scrie nimic legat de tva

                Comment


                • #9
                  Despre ce defect vorbim ? La ce dealer ai apelat ?

                  Comment


                  • #10
                    A fost vorba despre caseta de directie, iar dealerul (dpdv al meu) cel mai slab si dezinteresat dealer din lume...... (Autoklass)

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF