Salutare Tuturor,
Este primul meu post si vreau sa impartasesc experienta foarte recenta legat de nivel service al dealerilor oficiali MB Romania.
Spre sfarsitul 2014 mi-am cumparat un MB C250 CDI 4 Matic MFC 2011 din Germania direct de la Daimler, bineinteles cu Garantie Junge Sterne valabila pentru o perioada de 2 din momentul achizitiei.
Masina este full option.
Cam la 1 luna dupa utilizare cand masina daruia doar satifactii si bucurii, "s-a pierdut in spatiu" m-am trezit ca GPS-u ma arata intr-un lac din Bucuresti.
Am mers la unul din Dealerii autorizati MB si am povestit ce s-a intamplat consultantului de service, sa facut un test sa vada care e treaba.
Diagnostic:
optiune 1. s-ar putea sa fie ceva probeleme cu antena si atunci e grav
optiune 2. probleme cu telematica trebuie facut un update si s-ar putea sa functioneze investitii: 100 RON si aprox 4 ore
Am intrebat de garantie junge sterne, domnul s-a declarat sceptic ca aceasta defectiune poate fi acoperita si prin urmare mi-a sugerat sa ma resemnez si sa angajez costurile full.
Am mers la alt dealer, o atitudine mult mai profesionista, in primul rand a spus ca e nevoie de constatare, ceea ce sa si intamplat
Diagnostic:
Lipsa semnal antena GPS
Solutie:
antena GPS schimbata cu una noua
Cost:
600 RON Antena + 600 RON Manopera
Am insitat sa se verifice cu cei care au emis Garantia Junge Sterne, consultantul a trimis un mail cu toate actele si detaliile la cei de la Daimler Fleet Management.
A doua zi raspuns: costul piesei acoperit 80% cost lucrari 100%.
Cost total: 121 RON + o caruta de frustrare legat de primul Dealer MB.
Junge Sterne Rullezzz!!!
Nota: Nume nu am dat pentru ca nu e ok! Cei interesati sa ma contacteze in private.
Cu Respect
Anatolie
Este primul meu post si vreau sa impartasesc experienta foarte recenta legat de nivel service al dealerilor oficiali MB Romania.
Spre sfarsitul 2014 mi-am cumparat un MB C250 CDI 4 Matic MFC 2011 din Germania direct de la Daimler, bineinteles cu Garantie Junge Sterne valabila pentru o perioada de 2 din momentul achizitiei.
Masina este full option.
Cam la 1 luna dupa utilizare cand masina daruia doar satifactii si bucurii, "s-a pierdut in spatiu" m-am trezit ca GPS-u ma arata intr-un lac din Bucuresti.
Am mers la unul din Dealerii autorizati MB si am povestit ce s-a intamplat consultantului de service, sa facut un test sa vada care e treaba.
Diagnostic:
optiune 1. s-ar putea sa fie ceva probeleme cu antena si atunci e grav
optiune 2. probleme cu telematica trebuie facut un update si s-ar putea sa functioneze investitii: 100 RON si aprox 4 ore
Am intrebat de garantie junge sterne, domnul s-a declarat sceptic ca aceasta defectiune poate fi acoperita si prin urmare mi-a sugerat sa ma resemnez si sa angajez costurile full.
Am mers la alt dealer, o atitudine mult mai profesionista, in primul rand a spus ca e nevoie de constatare, ceea ce sa si intamplat
Diagnostic:
Lipsa semnal antena GPS
Solutie:
antena GPS schimbata cu una noua
Cost:
600 RON Antena + 600 RON Manopera
Am insitat sa se verifice cu cei care au emis Garantia Junge Sterne, consultantul a trimis un mail cu toate actele si detaliile la cei de la Daimler Fleet Management.
A doua zi raspuns: costul piesei acoperit 80% cost lucrari 100%.
Cost total: 121 RON + o caruta de frustrare legat de primul Dealer MB.
Junge Sterne Rullezzz!!!
Nota: Nume nu am dat pentru ca nu e ok! Cei interesati sa ma contacteze in private.
Cu Respect
Anatolie
Comment