Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Garantie Junge Sterne C250 CDI 4Matic T204

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Garantie Junge Sterne C250 CDI 4Matic T204

    Salutare Tuturor,

    Este primul meu post si vreau sa impartasesc experienta foarte recenta legat de nivel service al dealerilor oficiali MB Romania.

    Spre sfarsitul 2014 mi-am cumparat un MB C250 CDI 4 Matic MFC 2011 din Germania direct de la Daimler, bineinteles cu Garantie Junge Sterne valabila pentru o perioada de 2 din momentul achizitiei.
    Masina este full option.
    Cam la 1 luna dupa utilizare cand masina daruia doar satifactii si bucurii, "s-a pierdut in spatiu" m-am trezit ca GPS-u ma arata intr-un lac din Bucuresti.

    Am mers la unul din Dealerii autorizati MB si am povestit ce s-a intamplat consultantului de service, sa facut un test sa vada care e treaba.

    Diagnostic:
    optiune 1. s-ar putea sa fie ceva probeleme cu antena si atunci e grav
    optiune 2. probleme cu telematica trebuie facut un update si s-ar putea sa functioneze investitii: 100 RON si aprox 4 ore

    Am intrebat de garantie junge sterne, domnul s-a declarat sceptic ca aceasta defectiune poate fi acoperita si prin urmare mi-a sugerat sa ma resemnez si sa angajez costurile full.

    Am mers la alt dealer, o atitudine mult mai profesionista, in primul rand a spus ca e nevoie de constatare, ceea ce sa si intamplat

    Diagnostic:
    Lipsa semnal antena GPS

    Solutie:
    antena GPS schimbata cu una noua

    Cost:

    600 RON Antena + 600 RON Manopera

    Am insitat sa se verifice cu cei care au emis Garantia Junge Sterne, consultantul a trimis un mail cu toate actele si detaliile la cei de la Daimler Fleet Management.
    A doua zi raspuns: costul piesei acoperit 80% cost lucrari 100%.

    Cost total: 121 RON + o caruta de frustrare legat de primul Dealer MB.

    Junge Sterne Rullezzz!!!

    Nota: Nume nu am dat pentru ca nu e ok! Cei interesati sa ma contacteze in private.

    Cu Respect
    Anatolie

  • #2
    Daca as pune pariu ca primul dealer ar fi Tiriac Auto, as pierde?
    http://www.w204.ro

    Comment


    • #3
      "Uelcam in za club" , garantia e doar pe hartie ....nu se confirma defectul ,asteptati sa iasa din garantie sa va luam banii.
      Ps : Felicitari ca nu ai renuntat din prima ....

      Comment


      • #4
        Originally posted by Mr.M View Post
        Daca as pune pariu ca primul dealer ar fi Tiriac Auto, as pierde?
        Chiar la Tiriac s-a rezolvat problema!

        Comment


        • #5
          Originally posted by b97dmt View Post
          "Uelcam in za club" , garantia e doar pe hartie ....nu se confirma defectul ,asteptati sa iasa din garantie sa va luam banii.
          Ps : Felicitari ca nu ai renuntat din prima ....
          "Danke Schon"
          In cazul meu Garanita a functionat daca nu da Doamne sa mai avem asemenea evenimente... cu deosebita delicatete crestem presiunea ...

          Comment


          • #6
            Ba e foarte ok sa dai nume.De ce sa ajunga si altii in situatia ta?Adica sa trebuiasca sa merga pe la mai multe reprezentante pt. a li se oferi pt. cea ce au platit deja.Personal, as trimite mail la MB pentru a le relata situatia.Aici nu este vorba de pira, este vorba de un act de nedreptate si trebuie sa il semnalezi.Eu personal sint satul de reprezentantele care invoca tot felul de motive pentru a se sustrage de la obligatiile lor.
            Parerea mea este ca e bine sa spunem (si aici pe forum) si ce ne place si ce nu ne place.

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru post...
              totusi tin sa mentionez ca nu am refuzat sa furnizez informatii celor interesati, am spus ca le fac in privat, in ceea ce priveste un feedback constructiv catre Daimler AG deja sa facut, cred eu, ca ei vor fi cei mai interesati sa investigheze problema.
              Postul meu este destinat tuturor beneficiarilor de asemenea garantii, sa nu accepte un gen de demi-service, care unii dealeri s-au "deprins" sa-l asigure tocmai datorita faptului ca noi, consumatorii, acceptam asa ceva.
              Banii ii dam noi... ei, sunt cei care tre sa "transpire" ca sa ii merite!

              Comment


              • #8
                Salut!
                Am si eu problema cu garantia asta.
                Mie imi spun acum ca am de plata 20% din piesa, dar si TVA-up pe toata valoarea reparatiei. (Piesa+manopera)
                Aveti idee de asa ceva? Astept sa vad cum se rezolva problema, daca se poate asa ceva.
                In contractul semnat in germania nu scrie nimic legat de tva

                Comment


                • #9
                  Despre ce defect vorbim ? La ce dealer ai apelat ?

                  Comment


                  • #10
                    A fost vorba despre caseta de directie, iar dealerul (dpdv al meu) cel mai slab si dezinteresat dealer din lume...... (Autoklass)

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF