Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Regenerare DPF

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    regenerare fpa

    cine poate sa imi spuna si mie la un c220 diesel am o problema cu martorul de la bord si nu se mai tureaza dupa 3000 rpm,ce este de facut ,am facut o diagnoza la reprezentanta si supriza filtru particule ,ei spun ca il curata cu solutie dar as vrea sa stiu daca este 100% benefic ptr mine ,adica se curata de tot sau tre sa il dau jos sa il trimit am inteles de la altii ca cei de la odorheiu secuiesc fac f bn si dau si garantie,va rog daca puteti sa imi spuneti si mie ce e de facut,multumesc si astept un raspuns

    Comment


    • #32
      Salut. Vad ca problema mea a degenerat in alte discutii.
      Am intrat sa va spun ca am schimbat releul de bujii, masina a pornit foarte greu, ,,pana a fost recunoscut de calculator, cred,,. Dupa ce l-am inlocuit, nu am avut posibilitatea sa sterg defectul, in consecinta senzorul de motor a ramas aprins si dupa cum spuneam, masina a pornit foarte greu ( dimineata motor rece). Dupa 5-6 porniri, martorul motor a fost stins singu si masina si-a revenit.In consecinta, am rezolvat.
      Succes si voua

      Comment


      • #33
        Originally posted by Heavy D. View Post
        @robertino:
        Hyundai are de demult diesele cu raport de compresie in jur de 15:1, de gasit pe Santa Fe, Tucson si Sonata.

        Dragos
        Hyundai nu produce/a motoare diesel.Este in constructie o fabrica de motoare in India.
        Au colaborat si inca mai colaboreaza cu italienii de la VM Motori si sporadic cu Isuzu ce le furnizeaza motoarele diesel:
        VM Motori:
        Hyundai Elantra XD, power: 82 kW (111 PS); torque: 250 N·m (180 lb·ft)
        Hyundai i30 FD, power: 103 kW (140 PS); torque: 305 N·m (225 lb·ft) (pre-facelift models)
        Hyundai Sonata NF, power: 103 kW (140 PS) (pre-facelift models) / 110 kW (150 PS) (facelift models); torque: 305 N·m (225 lb·ft)
        Hyundai Tucson JM, power: 82 kW (111 PS), 103 kW (140 PS) or 110 kW (150 PS) depending on model year; torque: 250 N·m (180 lb·ft) or 305 N·m (225 lb·ft)
        Hyundai Santa Fe SM, power: 82 kW (111 PS); torque: 250 N·m (180 lb·ft)
        Hyundai Santa Fe CM, power: 103 kW (140 PS) or 110 kW (150 PS); torque: 305 N·m (225 lb·ft)
        Hyundai Trajet, power: 82 kW (111 PS); torque: 250 N·m (180 lb·ft)
        Kia Cerato/Spectra LD, power: 82 kW (111 PS); torque: 250 N·m (180 lb·ft)
        Kia cee'd ED, power: 103 kW (140 PS); torque: 305 N·m (225 lb·ft)
        Kia Optima/Magentis MG, power: 103 kW (140 PS) (pre-facelift models) / 88 kW (120 PS), or 100 kW (136 PS) or 110 kW (150 PS) (facelift models); torque: 305 N·m (225 lb·ft)
        Kia Carens FC, power: 82 kW (111 PS); torque: 250 N·m (180 lb·ft)
        Kia Carens UN, power: 103 kW (140 PS); torque: 305 N·m (225 lb·ft)
        Kia Sportage JE, power 82 kW (111 PS), 103 kW (140 PS) or 110 kW (150 PS) depending on model year; torque: 250 N·m (180 lb·ft) or 305 N·m (225 lb·ft)
        Mai nou am inteles ca au semnat o colaborare cu cei de la Mercedes pentru motoare diesel !
        Deci nu ii putem pune in categoria :"Best Inovations"
        Sfatul meu legat de motorina buna,poate fi pus foarte simplu in practica:
        -motorina cu cat sta mai mult depozitata,formeaza suspensii si se degradeaza.
        Alimentarea trebuia sa fie facuta de la statii cu flux mare(in special alimentari de camioane).Eu asa procedez si nu am avut nici o problema cu diesel-ul.Bine nu are dpf,dar are injectie Delphi,mai a dracu' decat un DPF.
        Treaba cu uleiul este simpla:
        Orice initiat stie ca prima cifra reprezina caracteristica de vascozitate si ungere la temperaturi scazute.Urmeaza W dupa care vin ultimele doua cifre,adica vascozitatea si proprietatile de ungere la temepraturi ridicate.
        Oricum un ulei sintetic 0 W 40/60 este din categoria low ash,excelent pentru un DPF.De la 5 W avem semisintetic !
        @bodo0202: Discutiile sunt constructive.Nimeni nu s-a nascut un mare intelept.Chiar si Einstein a avut nevoie de ceva ani pana sa descopere E=mc2.
        Desi ti s-a stins martorul luminos ,nu inseamna ca "masina" a sters eroarea.Eroarea a ramas memorata si cel mai bine ar fi sa fie stearsa.Nu de alta,dar la o viitoare investigatie,probabil o sa cauti sa "repari" si "defectiunea" de acum !
        Principiul de functionare a releului de bujii este simplu.Mentine tensiunea la bujii o perioada de timp.Practic este un temporizator.Nu are ce sa recunoasca ECU la el !Ii trimite doar o comanda de 12 V pentru a-l actiona.
        Masinile de generatie noua,au releu de bujii ce functioneaza sau nu in functie de temperatura lichidului de racire(temp.motorului).
        @flopip:Filtrul de particule se poate curata artizanal cu solutie concentrata motor bel.
        Se pun 2-3 litri de solutie nediluata in DPF se lasa 20 minute si se spala cu apa abundent,dupa care se lasa la uscare naturala cca 48 ore la 20 grade.
        Se pare ca da rezultate !Am ajutat un amic si am spalat o dracovenie de filtru.Momentan merge.Cat ?Nu se stie !

        Comment


        • #34
          Mobil 1 _ 0w40 new life nu e Low ash, in schimb 5w30 Esp Formula este si tot syntetic.
          In rest, Heavy D si Cl600 cred ca ti-au spus suficient de bine..
          Aia cu se spala este degeaba si sincer(fara suparare) daca ti-ai luat de la gura sa-ti iei un Mercedes ca sa-l legi cu sarma, sa-i pui tabla de conserva ca sa nu se infude egr, sa speli Dpful... Imi este si jena sa spun..

          Comment


          • #35
            Pai 5w30 Esp Formula este mai indicat de folosit decat originalul de la reprez MB,intreb sieu ca nu stiu?

            Comment


            • #36
              De la Mobil 1 5w30 Esp formula e singurul pt Dpf.
              Am mai vazut ca se importa 5w40 din USA dar nu prea am incredere..
              Eu nu am Dpf si folosesc 0w40 New Life(merge cel mai bine, am mai discutat..)
              Cand s-a lansat w203 se baga 10w40 si 15w45, acum trecand anii, apar alte uleiuri, mult imbunatatite fata de acum 15 ani

              Comment


              • #37
                Originally posted by dialiv View Post
                Mobil 1 _ 0w40 new life nu e Low ash, in schimb 5w30 Esp Formula este si tot syntetic.
                In rest, Heavy D si Cl600 cred ca ti-au spus suficient de bine..
                Aia cu se spala este degeaba si sincer(fara suparare) daca ti-ai luat de la gura sa-ti iei un Mercedes ca sa-l legi cu sarma, sa-i pui tabla de conserva ca sa nu se infude egr, sa speli Dpful... Imi este si jena sa spun..
                Ulei mobil nu as pune in motor nici daca mi-l dai degeaba !Il pun si fac o spalare la rabla si il dau jos dupa 10 minute !
                Romanul nu este invatat sa-si intretina masina.Spalarea DPF se practica in reprezentante.
                Majoritatea ei ce-si plimba dosul in Mercedes si-au luat plotoage second hand uzate la limita remat-ului si locuiesc in apartamente insalubre construite de Ceausescu.Sunt convins ca acei ce si-au luat deseuri SH imbogatind bisnitarii,sunt extrem de incantati sa plateasca 1500-2000 euro pe montajul unui DPF nou,asta in conditiile in care rabla valoreaza in cel mai fericit caz 3-4000 euro.
                Apropo de jignirea cu luatul de la gura:Sa-ti ajute Dumnezeu sa ai tot atatea rable noi cate am eu in curte.Sau sa reusesti sa-ti iei pana la sfarsitul vietii atatea rable noi cate am luat eu in ultimii 5 ani !Nu multe vreo 4
                As prefera in cel mai fericit caz un 2,0-1,8 tddi de la Ford sau un 1,9 tdi de la VW cu injectie clasica(pompa Bosch cu cap hidraulic rotativ)fabricate pana in 2004.Da ,sunt genul de om care "imi trag de la gura".Dar imi "trag de la gura" banii pentru deseuri SH,in favoarea casei familiei,sau pentru o masina noua,de care sa trag 500.000 km dupa care sa o vand unui bisnitar!
                Cand s-a lansat w203 producatorul recomanda ulei 0w40 pentru motoarele pe benzina.Asa scrie in manualul meu !La diesel nu pot spune nimic,dar probabil un maxim 5w40 cum scria la anterioara mea masina.Oricum nu as mai tine diesel E4,E5 DPF nici daca il primesc degeaba !Din motivul clar al intretinerii costisitoare,nu am decat in curte decat un diesel si 4 benzinare(3 cu gpl).Benzinarele cu GPL dau clasa diesel-ului la costul pe 100 km rulati,sa nu mai vorbim de costurile reviziilor si intervalele mult mai mari intre schimburile periodice !
                Bafta celor cu DPF !
                Last edited by robertino; 02-13-2015, 08:52 AM.

                Comment


                • #38
                  Pai atunci la reprez. ce ulei vand nu e adaptat pentru masinile cu dpf,de ziceti ca e mai bun ESP FORMULA.E belea cu dpf asta ,usor usor si eu ma orientez spre benzinar.

                  Comment


                  • #39
                    @ robertino- nu la tine m-am referit , imi pare rau ca te-ai simtit, iti doresc la mai mare!

                    @steradulescu - masina noua, am bagat 5w30 Esp la recomandarea reprezentantei, ei crezand ca masina are Dpf. Nu are. Pe urma am bagat 0w40 New life. Motorul mergea mult mai frumos.
                    La un moment dat, cineva aici pe forum tot lauda Liqui Molly, am bagat parca 5w40, l-am dat jos dupa 1-2000km, motorul era mult mai.zgomotos. Am pus iar 0w40 merge super, am 200k acum cu ea.
                    Acum am citit ca au scos si 0w30 Esp formula. Daca nu-ti consuma ulei, eu asta as baga la masina ta..

                    Comment


                    • #40
                      Aia la reprez. au Esp? Nu imi consuma ulei .Ai cumva o recomandare de unde sa cumpar Esp 0w..?

                      Comment


                      • #41
                        Eu am luat mereu de la lubexpert. Sunt distribuitori autorizati de mobil 1.
                        Intreaba la ei daca au adus, vad ca pe Uk se gaseste..

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF