Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Regenerare DPF

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Regenerare DPF

    Buna ziua,
    Detin un w 204 din 2010. Astazi, la pornirea motorului, sa aprins martorul portocaliu de motor. Cred ca este vorba despre filtrul de particule. Circul foarte mult in oras. Stie cineva cum recomanda producatorul sa se efectueze regenerarea in mers? Se va stinge martorul singur, dupa regenerare ?
    Multumesc

  • #2
    Salut, exista n subiecte deschise pe tema asta incercati sa le cautati si veti obtine informatii folositoare in cazul de mai sus.
    Ca sa porneasca regenerarea automata, este necesar sa aveti motorina suficienta in rezervor, aproape plin, altfel nu va porni acest proces.
    Si se mai poate face regenerare fortata de pe tester, dar si atunci sa aveti rezervorul plin.

    In viitor, ganditi-va la anularea filtrului, sau sa cumparati una noua, daca aveti posibilitate financiara, costa destul de mult.

    Succes.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Combustibil in rezervor , peste jumatate , obligatoriu, o scoti pe autostrada si mergi cateva zeci de km , viteze legale si ar trebui sa se stinga martorul.

      Comment


      • #4
        Rezervorul, a fost mereu plin. Nu am simtit daca a mai facut regenerari pana acum ! Am autoturismul de 1 an.
        Ce sau cum trebuia sa faca ? Am inteles ca trebuie sa rulez cu 2000 rotatii, cativa km buni.
        O sa incerc.
        Regenerare fortata, imi suna a ,,ultima varianta,,
        Eu nu cred ca este asa de infundat. Va tin la curent dupa ce ies cu ea ,,afara,,
        Multumesc

        Comment


        • #5
          Cand se face regenerarea, indiferent prin ce metoda scoate un fum negru de nu poti sa stai in spatele lui.
          Cum am citit si auzit despre regenerarea asta, cica in acel filtru va fi o temperatura de 600 grade care arde toata funingina si depunerile din el, si deaceea trebuie neaparat sa fie motorul pornit, ca sa evacueze acel fum intens.

          Orice masina dotata cu DPF va avea probleme de genul, asa sunt fabricate.
          Si infundarea lui mai poate fi si din cauza consumuli de ulei din motor, va dati seama cand ajunge uleiul amestecat cu gazele de esapament, ce depunere face ala acolo si cum se infunda instantaneu.

          Acuma sa nu veniti ca masina nu consuma un gram de eulei, orice motor CDI consuma ulei, acuma mai mult sau mai putine depinde de uzura motorului si de tipul de ulei folosit.
          S-a discutat asta pe forum cu consumul de ulei.

          Uitati aici un subiect pe masura, merita citit http://www.clubmercedes.ro/filtru-pa...re-t42080.html
          Last edited by Jacob; 01-19-2015, 12:12 PM.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Daca nu se stinge dupa drumul extraurban , sa faci o scanare cu Star , sa vezi ce erori ai.

            Eu nu am vazut fum cand se face curatarea la DPF , doar se schimba tonalitatea la evacuare si un miros specific , banuiesc ca fumul apare la rulaje mai mari.

            Comment


            • #7
              Si a mea mai intra in regenerare din cand in cand (w203 c220cdi),dar nu exista fum negru deloc si nici martor motor aprins.Bodo cred ca la tine e deja nai grav daca se aprinde si martorul motor.Ai cutie automata?

              Comment


              • #8
                Eu zic sa faci prima oara o diagnoza corecta. Poate ai alta problema si o agravezi incercand sa cureti filtrul...
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Am avut si eu martorul Check Engine aprins in bord, masina nu avea nici un simptom, se comporta normal. Si la diagnoza, a fost identificat senzor presiune diferentiala DPF defect. Stiu ca atunci cand se colmateaza DPF-ul, puterea motorului este diminuata semnificativ. Iti recomand sa faci diagnoza cat mai repede cu putinta, pentru ca orice vei avea defect, acel sistem nu va mai functiona in parametri si e posibil sa defectezi mai multe.

                  Comment


                  • #10
                    Da, minunat !
                    Am facut un drum pana la Ploiesti. I-am dat si talpi, cu toate ca m-a durea inima, cred ca i-am inrosit nu numai esapamentul ci si pistoanele. La intoarcere am venit cu vitaza a 3a cu 2500 rotatii. Nimic. Martorul a ramas aprins, autoturismul merege impecabil. Nu sa intamplat nimic din ce mi-ati spus ca trebuie sa se intample. Nu fum negru, nu consum exagerat, nu miros specific, cutia automata schimba impecabil, nivelul de ulei nemiscat la maxim. La intoarcere am livrat-o direct la sevice sa o caute baietii. M-am lamutit ce poate minunatul Mercedes ! Mi-amintesc acum cu drag de vechea Dacie 1310, cu imbunatatiri, pe care am forjat-o multi ani pana sa reusesc sa-i aprind un bec la borb. Va tin la curent dupa ce o resusciteaza cei de la service. O sa-i faca ei un test, cum spuneti voi. Din cate am inteles si testele astea o mai dau in bara. Ne auzim. Oricum multumesc pentru sfaturi si incurajare.
                    Multam

                    Comment


                    • #11
                      Nu testele o dau in bara, ci cel care le face!Ca sa faca regenerare nu trebuie sa ai defecte pe edc! Atentie la regenerare fortata,temperatura pe evacuare creste foarte tare(filtrul se face portocaliu) existand pericol de incendiu!
                      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                      Comment


                      • #12
                        Sper ca este un service cu tester de MB.

                        Comment


                        • #13
                          Pe ce va bazati cand spuneti ca in timpul regenararii trebuie ca rezervorul sa fie aproape plin ( apropos - ce inseamna aproape plin ? ) , sa iasa mult fum negru sau alte ciudatenii ?

                          Eu inteleg treaba cu regenerarea ca fiind destul de simpla - nimic mecanic, nimic electronic, nimic electric; doar chimie.
                          In filtrul de particule se inmagazineaza anumite substante nocive, NO2, in combinatie cu alte reziduuri.
                          Ideea nu e ca acele substante sa ramana acolo ci sa fie transformate printr-o reactie chimica in substante nepericuloase pentru mediul inconjurator, eliberate in mod normal.

                          Acea reactie se desfasoara doar la temperaturi inalte.
                          Pentru a avea temperaturi inalte e nevoie fie de un regim de rulare mai solicitant fie de un regim fortat ( in service ).
                          La fel de logic e ca regimul de rulare mai solicitant inseamna turatii mai mari si o oarecare fortare a motorului, astfel incat sa se arda cat mai mult combustibil, desigur sistemul EGR fiind folosit la minim; pe o perioada relativ lunga de timp - peste 10-15 minute. Ideea e ca gazele de evacuare sa ajunga la o temperatura mare asfel ca filtrul sa ajunga si el la o temperatura mare, initiind procesul chimic. Cu cat dureaza mai mult procedura cu atat curatarea este mai eficienta.

                          Regimul fortat din service pentru curatarea DPF-ului, am inteles ca implica ceva aditiv care ridica temperatura de ardere/ gazelor evacuate, astfel incat temperatura filtrului sa creasca mai repede.
                          Probabil ca in service se poate si monitoriza live gradul de curatare.

                          Am inteles bine ?

                          Acum, faptul ca ai acel bec aprins in bord indica o depasire a parametrilor normali de functionare. Deci foarte probabil, o incercare de curatare normala e ca o frectie la un picior de lemn. Pune tester-ul pe ea ca poate nici macar nu e de la DPF problema.

                          PS: Dacii mai sunt .. .daca te razgandesti inca mai gasesti .

                          Comment


                          • #14
                            Salutare mie mia zis un meccanic ca rezervorul trebuie sa fie peste un sfert plin si viteza peste 80km/h (sa porneasca rigenerarea,cand senzorul diferenzial de presiune rileveaza dpf-ul infundat)iar pentru rigenerare mi-a zis ca valvolele nu de inchid definitiv iar un pic de motorina ajunge in DPF si se incendiaza acolo,nu ma pricep deci spun doar ce am auzit

                            Comment


                            • #15
                              Asa stiu si eu ca procedeul se realizeaza prin ardere de carburant.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF