Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Regenerare DPF

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cristian27 View Post
    Salutare mie mia zis un meccanic ca rezervorul trebuie sa fie peste un sfert plin si viteza peste 80km/h (sa porneasca rigenerarea,cand senzorul diferenzial de presiune rileveaza dpf-ul infundat)iar pentru rigenerare mi-a zis ca valvolele nu de inchid definitiv iar un pic de motorina ajunge in DPF si se incendiaza acolo,nu ma pricep deci spun doar ce am auzit
    Prostie ordinara ... cum dracu sa ramana supapele deshise !?
    Cea mai putina idee de mecanica iti spune ca aia e o prostie.

    Sa se injecteje motorina in dpf mi se pare iar o aberatie - detonarea ar produce presiune inversa pe evacuare ... da-o in mamaliga ca nu-i motor cu reactie.

    Ca de multe ori, lucrurile noi, nestiute si probabil simple determina oamenii sa le considere complicate si de domeniul sf-ului.

    Comment


    • #17
      Mai fratilor treaba este simpla cu regenerarea dpf-ului.

      Se modifica timpii de injectie astfel incat temperatura din evacuare creste pentru a arde particulele depuse in DPF.Deasemenea cantitate de oxigen necesara arderii in DPF este marita.Toate motoarele diesel EURO 5, au clapeta de admisie electronica ,la fel ca suratele benzinare.La motoarele diesel Euro 3-4 nu exista clapeta decat in foarte putine cazuri.La regenerare clapeta este deschisa la maxim pentru ca volumul de aer sa fie maxim.
      Ce atata abureala ?
      Sau mai pe intelesul tuturor se modifica anvansul la aprindere(injectie).Nu este necesar un regim fortat.Esenta este sa nu se opreasca motorul in procesul de regenerare.
      Daca rezervorul este plin sau are 10 litri,ce importanta are ?Nu mai stie ECU sa modifice timpii ca nu este motorina peste nivelul de jumatate ?Eu asemenea prostie nu am mai auzit !
      Alta prostie cu inchiderea supapelor.Toate supapele din lumea astea ,din toate motoarele trebuie sa inchida perfect cand pistonul ajunge la PMS.Altfel pistonul(mai ales la diesel,unde camera de ardere este in piston),loveste in supape.Mai mult daca motorul nu face compresie,carburantul nu arde!
      Exista motoare cu distributie variabila,dar nu s-a inventat distributie variabila pentru supapele de evacuare.Pentru cele de admisie stiu zeci de producatori cu admisie variabila.
      Motoarele diesel au o ardere incompleta a carburantului de cand s-au inventat.
      Daca cresti temperatura in cilindrii,creste nivelul monoxidului de azot.Daca scazi temperatura in cilindrii,scade NoX-ul ,dar cresc particulele nearse(funinginea) si tot asa !Bine tot nu iese pentru Euro 5.
      Ca sa impace lucrurile au pus DPF care este o buba foarte dureroasa,mai ales daca motorul sau turbina incep sa "pape" ulei.Adio DPF !
      Cand incepe regenerarea masina nu scoate gram de fum.Datorita temperaturii marite din filtru particulele depuse ard complet,fara fum !
      Se modifica sunetul motorului si apare un miros specific la esapament(acru).
      Last edited by robertino; 01-21-2015, 20:16 PM.

      Comment


      • #18
        Multumim robertino pentru explicatiile pe intelesul tuturor !

        Comment


        • #19
          Salut. Nu va mai certati. Am mers degeaba pana la Ploiesti. Am pus testul si mi-a dat releu de bujii. Am resetat eroarea, dar cand am pornit, martorul motor sa aprins iar. Asta este, o sa incerc sa repar releul, inainte sa-l schimb. Stiu ca releele vechi aveau o sigurant de putere pe ele, etc. Nu stiu cum este acest model. Trebuie sa-l identific mai intai, unde este montat. Nu am avut timp sa fac toate acestea la service. Este adevarat ca si testul nu a fost cel original ,, Star, sau cum ii spune ! Era ceva multimarca. Fiind gratis a fost ok. Nu ma mai arunc sa cumpar lucruri noi, inainte sa vad daca nu cumva este vb de un contact slab sau cine stie ce defect minor. Ma mir ca nu a aprins martorul de bujii, defectul fiind pe acest circuit de preincalzire. Apropo defectul este U0106. Cine se pricepe, poate verifica. Daca scot borna dupa remedierea defectiunii, martorul de la bord se stinge, sau trebuei sa merg iar la tester ? Cred ca pierd codul instalatiei audio daca scot borna! Poate ma ajuta cineva sa-l gasesc. Oricum va multumesc pentru sfaturi, si mai astept. Va tin la curent.

          Comment


          • #20
            Originally posted by iusau View Post
            Prostie ordinara ... cum dracu sa ramana supapele deshise !?
            ...
            Tu cu cine te certi? Sau pe cine certi mai bine zis.
            Multumesc si eu pentru explicatie, colegului Robertino si as vrea sa va reamintesc faptul ca nu toti suntem ingineri mecanici, dar nici prosti de bubuim. Avem diverse informatii mai mult sau mai putin reale cu care ne completam experienta despre mecanica.
            Personal nu apreciez exprimarea de mai sus si nici nu cred ca face cinste unui om cu scaun la cap.
            O zi frumoasa tuturor in continuare.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #21
              VVT pe evacuare

              Buna ziua !



              @robertino:


              ...dar nu s-a inventat distributie variabila pentru supapele de evacuare...

              Asta e o afirmatie in necunostinta de cauza...


              De prin 2008 exista un motor care are VVT pe partea de evacuare, da' nu stii tu de el. Si pentru ca nu stii, ai amanunte mai jos, in link. Ma refer la V10-le de pe Viper-ul SRT-10 al acelor ani, cu ax cu came in bloc, construit in tehnologia cam-in-cam:





              Cu speranta ca ai mai invatat ceva, iti doresc o zi buna !



              Dragos

              Comment


              • #22
                Am identificat releul.
                A6511530279
                Nu stiu sa atasez poza !

                Comment


                • #24
                  Originally posted by adidc View Post
                  Tu cu cine te certi? Sau pe cine certi mai bine zis.
                  [...]
                  Personal nu apreciez exprimarea de mai sus si nici nu cred ca face cinste unui om cu scaun la cap.
                  O zi frumoasa tuturor in continuare.
                  Ai luat-o gresit.
                  Nu se cearta nimeni, nu asta e ideea in discutii pe forum.
                  Nicidecum nu faceam referire la tine, ideea in sine era prosteasca si tind sa cred ca si tu consideri la fel.
                  Imi cer scuze daca te-am ofensat in mod total neintentionat.

                  Daca as fi suparat as fi pe cei ca mecanicul/prietenul respectiv care imprastie povesti aiurea doar ca sa para ca stiu ceva.
                  Nici eu nu sunt mecanic ...
                  Last edited by iusau; 01-22-2015, 22:22 PM.

                  Comment


                  • #25
                    @Heavy.D: Motorul este diesel cumva pe Viper SRT ?
                    Daca poti sa-mi arati un diesel cu supape de evacuare cu deschidere variabila,intr-adevar pot spune ca afirmatia mea este in necunostinta de cauza,jos palaria.
                    Aici vorbim toti de motoarele "lente",diesel si DPF !Motoarele "benzinare" (VVL,VVT,etc.)ce se tureaza in 8-9000 rpm aspitate normal,nu sunt in subiect.
                    Dintre motoarele diesel cu deschidere variabila a supapelor de admisie nu amintesc decat noile motoare de la bavarezi sau ultimul motor 2,2 litri, ce echipeaza Mazda 6.Motor derivat din modelul de curse diesel dezvoltat de japonezi in 2012,considerat cel mai performant si cel mai puternic diesel la ora actuala pe acest segment de cilindree, care datorita distributiei variabile a reusit un raport de compresie extrem de redus pentru un motor diesel, de numai 14:1.In plus dezvolta turatii de peste 5500 rpm,420 Nm si 175 cp.Acest motor i-a impresionat si pe cei ce testeaza masini de ultima generatie pe canalul tv Auto Motor und Sport.(imaginea motorului atasata)
                    Ca sa completez abaterea indusa de la subiectul thread-ului,la motoarele turbodiesel de "scara larga" nu se prea poate aplica deschiderea variabila a supapelor de admisie,deoarece volumul de aer din cilindrii depinde strict de pozitia clapetei de admisie(acolo unde exista-ford,audi,renault,etc.) si de presiunea realizata de turbina in sistemul de admisie.
                    Deci cred ca nu am invatat nimic accesand link-ul cu motorul americanilor,oarecum unicat !
                    Revenind strict la subiect,eu stiu asa:Pentru a nu avea probleme cu filtrul DPF regulile sunt simple:
                    -motorina de cea mai bun calitate,filtre de carburant de cea mai buna calitate cu capacitate de filtrare sub 0,2 microni(pentru a prelungi durata de viata a injectoarelor piezo si a nu altera debitul de carburant injectat,ce se poate transforma in "funingine")
                    -ulei de cea mai buna calitate cu continut redus de cenusa(low ash),schimbat in intervale de max.10-12.000 km.
                    Astfel se portejeaza sistemul de injectie si sistemul de ungere,in special ungerea turbinei.Principalii vinovati de distrugerea DPF sunt carburantul, uleiul de proasta calitate aspirat in cilindrii si "talpa" data la motorul rece,de catre conducatorului auto.Daca turbina capata uzura,iar in galeria de admisie apare ulei condensat,adio DPF.
                    Multi kilometrii tuturor ce au un diesel cu DPF in "batatura".
                    Attached Files
                    Last edited by robertino; 01-24-2015, 19:05 PM.

                    Comment


                    • #26
                      Hala domnului eu nu am DPF, si nici nu voi avea vreodata.
                      Se poate si fara ele, si aici nu ma refer la anularea lor intrun fel sau altu.
                      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                      Comment


                      • #27
                        Originally posted by robertino View Post
                        @Heavy.D: Motorul este diesel cumva pe Viper SRT ?
                        Daca poti sa-mi arati un diesel cu supape de evacuare cu deschidere variabila,intr-adevar pot spune ca afirmatia mea este in necunostinta de cauza,jos palaria.
                        Aici vorbim toti de motoarele "lente",diesel si DPF !Motoarele "benzinare" (VVL,VVT,etc.)ce se tureaza in 8-9000 rpm aspitate normal,nu sunt in subiect.
                        Dintre motoarele diesel cu deschidere variabila a supapelor de admisie nu amintesc decat noile motoare de la bavarezi sau ultimul motor 2,2 litri, ce echipeaza Mazda 6.Motor derivat din modelul de curse diesel dezvoltat de japonezi in 2012,considerat cel mai performant si cel mai puternic diesel la ora actuala pe acest segment de cilindree, care datorita distributiei variabile a reusit un raport de compresie extrem de redus pentru un motor diesel, de numai 14:1.In plus dezvolta turatii de peste 5500 rpm,420 Nm si 175 cp.Acest motor i-a impresionat si pe cei ce testeaza masini de ultima generatie pe canalul tv Auto Motor und Sport.(imaginea motorului atasata)
                        Ca sa completez abaterea indusa de la subiectul thread-ului,la motoarele turbodiesel de "scara larga" nu se prea poate aplica deschiderea variabila a supapelor de admisie,deoarece volumul de aer din cilindrii depinde strict de pozitia clapetei de admisie(acolo unde exista-ford,audi,renault,etc.) si de presiunea realizata de turbina in sistemul de admisie.
                        Deci cred ca nu am invatat nimic accesand link-ul cu motorul americanilor,oarecum unicat !
                        Revenind strict la subiect,eu stiu asa:Pentru a nu avea probleme cu filtrul DPF regulile sunt simple:
                        -motorina de cea mai bun calitate,filtre de carburant de cea mai buna calitate cu capacitate de filtrare sub 0,2 microni(pentru a prelungi durata de viata a injectoarelor piezo si a nu altera debitul de carburant injectat,ce se poate transforma in "funingine")
                        -ulei de cea mai buna calitate cu continut redus de cenusa(low ash),schimbat in intervale de max.10-12.000 km.
                        Astfel se portejeaza sistemul de injectie si sistemul de ungere,in special ungerea turbinei.Principalii vinovati de distrugerea DPF sunt carburantul, uleiul de proasta calitate aspirat in cilindrii si "talpa" data la motorul rece,de catre conducatorului auto.Daca turbina capata uzura,iar in galeria de admisie apare ulei condensat,adio DPF.
                        Multi kilometrii tuturor ce au un diesel cu DPF in "batatura".

                        Frumos post! Felicitari!

                        In opinia mea userii obraznici, agresivi sau analfabeti sunt creatia mea sau a moderatorilor care nu ii informeaza suficient.

                        Imbecilii cu xenoane din proiectoare pana in pozitie, de fapt nu cunosc semnificatia luminilor de zi, degeaba le faci cu farurile pana nu le explici de ce proiectoarele de ceata nu se folosesc daca e senin.

                        Fum pe tobe, rezistente la perne, embleme de politie, mersul cu spatele pe autostrada, parbriz negru, etc - nu cred ca sunt fente de smecheri, ma degraba lipsa de informatie.

                        Cine a mers, macar in dreapta cu MB 63 sau echivalent sau chiar cu orice model actual, sigur a invatat mult.

                        Aici pe forum intram sa aflam si sa invatam.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #28
                          Apreciez "intorsatura" in tonul discutiilor pe acest topic. Informatii bune si de ultima ora. Respecte domnilor.
                          PS-chiar eram curios ce e cu skyactiv-ul de la mazda. O sa citesc mai mult.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #29
                            @robertino:


                            Exceptand treaba ca in propozitia unde afirmai ca nu exista motoare cu VVT nu am gasit niciunde cuvantul "diesel", motorul american este intr-adevar unicat la acest capitol. Nu e niciodata tarziu sa inveti...

                            Cei de la Mazda in schimb nu sunt singurii care manipuleaza compresia la diesele. Hyundai are de demult diesele cu raport de compresie in jur de 15:1, de gasit pe Santa Fe, Tucson si Sonata.

                            SRT-ul sigur nu are diesel, dar stiu diesele serioase si mult mai putin complexe care-l lasa in urma daca se grabesc. Iar din regulile alea simple enumerate, ma indoiesc ca 5% din proprietarii de masini cu DPF le si respecta, mai ales pe aia cu "motorina buna". Plus ca o sa-i faci greu sa inteleaga ce-i aia low ash engine oil si de ce au neaparata nevoie de asa ceva. Si cum nici nu se stie istoria masinii atunci cand e cumparata la alta mana decat prima, caderea DPF nu e o chestiune de "daca", ci una de "cand"...



                            Dragos

                            Comment


                            • #30
                              Ah, da, SkyActive-ul are VVT pe partea de evacuare, nu pe admisie...


                              Mazda VVL exhaust.JPG


                              In plus, uleiul 0W20 (care arata ca o apa colorata) ajunge rapid in baia de ulei, si Mazda a hotarat sa adauge la instructiuni obligativitatea verificarii nivelului de ulei motor la fiecare 1000km...

                              Au fost deasemenea cazuri de CX 5 cu SkyActive solicitate de service-uri pentru schimb ulei la fiecare 2000km. Scaderea raportului de compresie nu este o solutie...


                              Dragos
                              Last edited by Heavy D.; 01-24-2015, 23:10 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF