Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

trage greu si da rateuri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • trage greu si da rateuri

    buna, am si eu un mercedes c180 1.8 din 96, cand se incalzeste nu mai trage si da rateuri, am fost cu ea pe tester si nu imi arata decat 3 erori :
    1. C1311 Switchover Solenoid Valve
    2. C1303 rear Right Solenoid Valve hold presure
    3. C1307 rear right soleniod valve, redue presure

    si acuma intrabarea mea este ce sunt astea? si unde le gasesc ...
    o zi excelenta :P

  • #2
    Buna, arunca o privire pe regulile de postare!
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Probleme la ABS roata dreapta.

      Comment


      • #4
        Originally posted by liviu40 View Post
        Probleme la ABS roata dreapta.
        Desfaci roata dreapta si verifica mufa ce duce la senzor abs, circuit deschis ,cablul de la senzor este distrus , nu are a face coduri eroare date cu functionare motor. Acolo este alta problema si datorita anului de fabricatie si cu siguranta ai ecu [calculator motor]sub vasul lichid spalator parbiz si la acest model nu prea are ce sa dea la tester problemele de la motor ,testat de mine cu testerul meu , pe w202 cu ecu sub vas spalator" nu intra in comunicare cu tester , am un tester autocom, poate star vede mai mult nu stiu . La cele din 1997 vede ecu si citeste toate sistemele, deci cele care au ecu in partea stanga .
        Rateuri in esapament sau in filtru aer?
        Last edited by liviu40; 01-14-2015, 20:01 PM.

        Comment


        • #5
          buna, multumesc de raspuns, cu autocom-ul nu se poate conecta am fost la mai multi maistori si am ajuns la unul care sa putut conecta dar nu se stie pe tester numa ce si la luat...rateurile sunt pe esapament si e ciudat ... cand e rece motorul merge cand se incalzeste atunci incepe , si am schimbat asa: buji, fise,bobine,debimentru,sonda apa,filtru benzina si pompa, si nici nu mai imi adu aminte ce ... am scchimbat tot e se putea schimba ..., spunemi si mie unde gasesc selenoid valve si switchover valve , le schimb si pe alea daca as stii care sunt :P , multumesc

          Comment


          • #6
            aaa am uitat sa zic ca am reusit sa fac diagnoza doar cu MaxiDAS DS708 - Autel

            Comment


            • #7
              Din cate stiu rateurile in esapament sunt din din scanteie ,aprindere, acolo se intampla ceva. Si a mea datea rateuri in filtru aer dimineata si azi i-am schimbat debitmetru si acum rupe""te culca in perne. Si un vecin m-a pricopsit si cu un debitmetru de audi masina la 2000km tavalita total si de curiozitatea am reusit sa defac acele deosebite suruburi si am testat si acel debitmetru si curios funtioneaza perfect si cu acesta de audi ,am citit codurile din interior si sunt la fel cu ce am eu pe masina din fabrica decat carcasa exterioara difera .

              Comment


              • #8
                e bine ca tu ai rezolvat, la mine sa spart grupul, dar am reusit sa il shimb am pus acuma unul de de c200 , niste mici modificari dar e totul ok, dar tot nu pot sa imi dau seama la motor cand vrea sa traga trage cand nu nu am ce sa ii fac apas pedala si moare moturul cand las pedala la relanti o data isi da drumu , nu inteleg ce are pe tester nu apare nu mai stiu ce sa ii fac.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by letthedreams View Post
                  buna, multumesc de raspuns, cu autocom-ul nu se poate conecta am fost la mai multi maistori si am ajuns la unul care sa putut conecta dar nu se stie pe tester numa ce si la luat...rateurile sunt pe esapament si e ciudat ... cand e rece motorul merge cand se incalzeste atunci incepe , si am schimbat asa: buji, fise,bobine,debimentru,sonda apa,filtru benzina si pompa, si nici nu mai imi adu aminte ce ... am scchimbat tot e se putea schimba ..., spunemi si mie unde gasesc selenoid valve si switchover valve , le schimb si pe alea daca as stii care sunt :P , multumesc
                  Tot ce ai schimbat a fost nou ?
                  Cu siguranta problema este de la bobinele de inductie sau de la sonda lambda ...

                  Comment


                  • #10
                    de la bobine nu e sigur, bobinele sunt noi, astazi am scos mufa de la sonda lambda si nu si-a schimbat mers-ul am fost la o tura fara mufa tot asa ori ca e ori ca nu e... pe test nu am avut unde sa o bag, nu stiu ce sa ii mai fac sa ii dau de cap.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by letthedreams View Post
                      de la bobine nu e sigur, bobinele sunt noi, astazi am scos mufa de la sonda lambda si nu si-a schimbat mers-ul am fost la o tura fara mufa tot asa ori ca e ori ca nu e... pe test nu am avut unde sa o bag, nu stiu ce sa ii mai fac sa ii dau de cap.
                      Bingo !
                      Alta sonda si rezolvi necazul .

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Mihai Alexandru View Post
                        Bingo !
                        Alta sonda si rezolvi necazul .
                        am shimbat si sonda tot asa,am ramas in pana de idei huuh.

                        Comment


                        • #13
                          Unde ai ecu motor? sub vas spalator parbriz?

                          Comment


                          • #14
                            Poate ceva probleme supape,scaune supape roase,mașina a mers pe gpl ?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by letthedreams View Post
                              am shimbat si sonda tot asa,am ramas in pana de idei huuh.
                              Fa o poza la motor si pune aici te rog.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF