Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

trage greu si da rateuri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • trage greu si da rateuri

    buna, am si eu un mercedes c180 1.8 din 96, cand se incalzeste nu mai trage si da rateuri, am fost cu ea pe tester si nu imi arata decat 3 erori :
    1. C1311 Switchover Solenoid Valve
    2. C1303 rear Right Solenoid Valve hold presure
    3. C1307 rear right soleniod valve, redue presure

    si acuma intrabarea mea este ce sunt astea? si unde le gasesc ...
    o zi excelenta :P

  • #2
    Buna, arunca o privire pe regulile de postare!
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Probleme la ABS roata dreapta.

      Comment


      • #4
        Originally posted by liviu40 View Post
        Probleme la ABS roata dreapta.
        Desfaci roata dreapta si verifica mufa ce duce la senzor abs, circuit deschis ,cablul de la senzor este distrus , nu are a face coduri eroare date cu functionare motor. Acolo este alta problema si datorita anului de fabricatie si cu siguranta ai ecu [calculator motor]sub vasul lichid spalator parbiz si la acest model nu prea are ce sa dea la tester problemele de la motor ,testat de mine cu testerul meu , pe w202 cu ecu sub vas spalator" nu intra in comunicare cu tester , am un tester autocom, poate star vede mai mult nu stiu . La cele din 1997 vede ecu si citeste toate sistemele, deci cele care au ecu in partea stanga .
        Rateuri in esapament sau in filtru aer?
        Last edited by liviu40; 01-14-2015, 20:01 PM.

        Comment


        • #5
          buna, multumesc de raspuns, cu autocom-ul nu se poate conecta am fost la mai multi maistori si am ajuns la unul care sa putut conecta dar nu se stie pe tester numa ce si la luat...rateurile sunt pe esapament si e ciudat ... cand e rece motorul merge cand se incalzeste atunci incepe , si am schimbat asa: buji, fise,bobine,debimentru,sonda apa,filtru benzina si pompa, si nici nu mai imi adu aminte ce ... am scchimbat tot e se putea schimba ..., spunemi si mie unde gasesc selenoid valve si switchover valve , le schimb si pe alea daca as stii care sunt :P , multumesc

          Comment


          • #6
            aaa am uitat sa zic ca am reusit sa fac diagnoza doar cu MaxiDAS DS708 - Autel

            Comment


            • #7
              Din cate stiu rateurile in esapament sunt din din scanteie ,aprindere, acolo se intampla ceva. Si a mea datea rateuri in filtru aer dimineata si azi i-am schimbat debitmetru si acum rupe""te culca in perne. Si un vecin m-a pricopsit si cu un debitmetru de audi masina la 2000km tavalita total si de curiozitatea am reusit sa defac acele deosebite suruburi si am testat si acel debitmetru si curios funtioneaza perfect si cu acesta de audi ,am citit codurile din interior si sunt la fel cu ce am eu pe masina din fabrica decat carcasa exterioara difera .

              Comment


              • #8
                e bine ca tu ai rezolvat, la mine sa spart grupul, dar am reusit sa il shimb am pus acuma unul de de c200 , niste mici modificari dar e totul ok, dar tot nu pot sa imi dau seama la motor cand vrea sa traga trage cand nu nu am ce sa ii fac apas pedala si moare moturul cand las pedala la relanti o data isi da drumu , nu inteleg ce are pe tester nu apare nu mai stiu ce sa ii fac.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by letthedreams View Post
                  buna, multumesc de raspuns, cu autocom-ul nu se poate conecta am fost la mai multi maistori si am ajuns la unul care sa putut conecta dar nu se stie pe tester numa ce si la luat...rateurile sunt pe esapament si e ciudat ... cand e rece motorul merge cand se incalzeste atunci incepe , si am schimbat asa: buji, fise,bobine,debimentru,sonda apa,filtru benzina si pompa, si nici nu mai imi adu aminte ce ... am scchimbat tot e se putea schimba ..., spunemi si mie unde gasesc selenoid valve si switchover valve , le schimb si pe alea daca as stii care sunt :P , multumesc
                  Tot ce ai schimbat a fost nou ?
                  Cu siguranta problema este de la bobinele de inductie sau de la sonda lambda ...

                  Comment


                  • #10
                    de la bobine nu e sigur, bobinele sunt noi, astazi am scos mufa de la sonda lambda si nu si-a schimbat mers-ul am fost la o tura fara mufa tot asa ori ca e ori ca nu e... pe test nu am avut unde sa o bag, nu stiu ce sa ii mai fac sa ii dau de cap.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by letthedreams View Post
                      de la bobine nu e sigur, bobinele sunt noi, astazi am scos mufa de la sonda lambda si nu si-a schimbat mers-ul am fost la o tura fara mufa tot asa ori ca e ori ca nu e... pe test nu am avut unde sa o bag, nu stiu ce sa ii mai fac sa ii dau de cap.
                      Bingo !
                      Alta sonda si rezolvi necazul .

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Mihai Alexandru View Post
                        Bingo !
                        Alta sonda si rezolvi necazul .
                        am shimbat si sonda tot asa,am ramas in pana de idei huuh.

                        Comment


                        • #13
                          Unde ai ecu motor? sub vas spalator parbriz?

                          Comment


                          • #14
                            Poate ceva probleme supape,scaune supape roase,mașina a mers pe gpl ?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by letthedreams View Post
                              am shimbat si sonda tot asa,am ramas in pana de idei huuh.
                              Fa o poza la motor si pune aici te rog.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF