Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu prea merge

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Shoby4ever View Post
    Acum am vazut pm-ul. Esti " departe " in giurgiu..... din pacate sa o aduc.... Cat cu timoneria mai incerc poate o gasesc mai ieftin . Am gasit mai ieftin in Magurele la un baiat . Acum depinde de timp-ul necesar sa ajung sa o iau ....
    O aveai pana acum la Bucuresti de o saptamana , baiatul meu lucreaza in bucuresti si o luai de la el nu te costa nimic la transport .
    Daca te mai intereseaza maine ii pun pachet la cursa gr /buc si pun si piesa .

    Comment


    • #32
      I-am cuparat si semnalele de la userul vava pentru fata si butoanele de inchidere si avarii. Intrebare . Am pus butonul de inchidere si cand il actionez nu imi face nimic. Butonul merge datorita faptului ca scade din intensitate lumina din habitaclu. Ce ar putea fi ? Releul de confort sau vre-o siguranta ? Multumesc

      Comment


      • #33
        Ai contact pus cand actionezi buton' inchidere?

        Comment


        • #34
          Originally posted by liviu40 View Post
          Ai contact pus cand actionezi buton' inchidere?
          Si cu si fara la fel ... nu merge. Ma gandesc ca ar trebui sa mearga in ambele feluri ....

          Comment


          • #35
            Originally posted by Shoby4ever View Post
            ... ar trebui sa mearga in ambele feluri ....
            Da... atata timp cat usa de la sofer e inchisa!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
            W126 500SE Nautical Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #36
              salut ..am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva ..detin un mercedes c220 din 2001 si de ceva vreme nu mai am caldura si am observat ca pompa de recirculare de langa vasul de antigel nu functioneaza .. dar problema este ca nu i ajunge curent am verificat si pe ajunge deloc ..stie cineva daca are vreo siguranta ceva si pe unde ar putea fi montata ...va multumesc si va salut

              Comment


              • #37
                Originally posted by Shoby4ever View Post
                ...cand incerc sa o bag in viteza cam in toate, ba nu intra , ba ramane blocata ( daca intra ) . Singurele viteze care merg mai bine sunt a 2-a si a 4-a . Dar si in ele raman blocate cateodata...
                Originally posted by Shoby4ever View Post
                Deci intra greu si la rece si la cald. A 1-a este foarte aproape de bord adica mi se par foarte lungi (" ca rapoarte" ) . A doua este aproape de scaun de aceea zic eu ca e probabil sa fie din bucsile de la tije...
                Originally posted by Shoby4ever View Post
                https://www.youtube.com/watch?v=JwNJT1KBWkM Acesta e link-ul de youtube pentru ca am vazut ca nu merge altfel..... Multumesc.
                Originally posted by Shoby4ever View Post
                ..ma duc sa se uite la timonerie ...
                Vad ca nu ai mai updatat ce ai rezolvat cu vitezele! Dar, iti pot spune ca am patit exact ca tine, chiar azi (de fapt de ieri incepuse sa faca figuri). Am observat eu de la o vreme ca parca maneta e "moale" cand e bagata in viteza (adica se misca prea liber) si parca, citind thread-ul tau, imi parea ca si viteza I era aproape unde e si a ta (putin mai in spate totusi). Mie imi intra usor in I si apoi in II unde ramanea blocata si iesea destul de greu, intrand de obicei direct in V. Daca intra in III dupa aia mergea usor mai departe in IV si V. Am mers asa cu ea pana la lucru, am bagat-o intr-o hala goala si l-am ridicat cu cricul pe o parte. M-am bagat sub ea si am avut acces la timoniere care nu pareau sa fie sarite sau slabite. Totusi, dupa mai multe probe parca una din ele parea sa fie slabita. E fixata cu un cap de Torx (dar merge sa bagi pe el si un imbus). Am desfacut torx-ul si am tras de tija cat de mult am putut si l-am strans la loc. Acum imi intra in viteze aproape perfect, fara absolut niciun efort, dar in marsarier intra foarte greu ramanand blocat... Probabil nu am respectat distanta potrivita a tijei... Ah, si lampile de mers inapoi se aprind si se sting imediat, deci nici contactul nu se mai face... Ramane sa-i fac reglajul fin data viitoare. Deocamdata merge asa!

                Spor la treaba si bafta cu timoniera!


                O poza pentru edificare, luata de pe net:
                Attached Files
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #38
                  Dane vezi ca unul dintre userii care m-au ajutat mi-au spus sa bah si in celalalt capat ( la timonerie ) un imbus de 5 dupa care le reglezi . O sa fac si eu vrajea marii cu reglatul timoneriei sambata . PS . Si mie mi-a ramas blocata in mansalier si nu o mai puteam scoate

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Shoby4ever View Post
                    Dane vezi ca unul dintre userii care m-au ajutat mi-au spus sa bah si in celalalt capat ( la timonerie ) un imbus de 5 dupa care le reglezi . O sa fac si eu vrajea marii cu reglatul timoneriei sambata . PS . Si mie mi-a ramas blocata in mansalier si nu o mai puteam scoate

                    Da, asa este, doar ca nu am avut timp si nici posibilitate sa ma mai bag sub masina! Si, atat timp cat merge bine inainte deocamdata "supravituiesc" cu blocarea in marsarier (iasa pana la urma dupa ce trag bine de ea de vreo 2-3 ori!).

                    Bafta!
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Shoby4ever View Post
                      Dane vezi ca unul dintre userii care m-au ajutat mi-au spus sa bah si in celalalt capat ( la timonerie ) un imbus de 5 dupa care le reglezi . O sa fac si eu vrajea marii cu reglatul timoneriei sambata . PS . Si mie mi-a ramas blocata in mansalier si nu o mai puteam scoate
                      Daca ai inteles ce ti-am explicat eu si cu poze .etc este foarte simplu de rezolvat aceasta problema de reglare. eu am pus poze explicite.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by liviu40 View Post
                        ...este foarte simplu de rezolvat aceasta problema de reglare. eu am pus poze explicite.
                        Deci sa recapitulam procedura:

                        1. Se scoate masina din viteza la "punctul mort"
                        2. Se decupleaza tijele prin care se regleaza de la cutie
                        3. Se introduce un inbus de 5 prin bratele selectorului de viteza si se blocheaza aliniate
                        4. Se recupleaza tijele de reglaj la cutie
                        5. Se strange torx-ul de 27
                        6. Se scoate inbusul de la brate

                        ... si totul ar trebui sa fie OK!!!

                        Asta este procedura sau am omis eu ceva?

                        Intrebarea mea e cum bagi inbusul ala prin bratele selectorului de viteza?
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                        W126 500SE Nautical Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by dan500se View Post
                          Deci sa recapitulam procedura:

                          1. Se scoate masina din viteza la "punctul mort"
                          2. Se decupleaza tijele prin care se regleaza de la cutie
                          3. Se introduce un inbus de 5 prin bratele selectorului de viteza si se blocheaza aliniate
                          4. Se recupleaza tijele de reglaj la cutie
                          5. Se strange torx-ul de 27
                          6. Se scoate inbusul de la brate

                          ... si totul ar trebui sa fie OK!!!

                          Asta este procedura sau am omis eu ceva?

                          Intrebarea mea e cum bagi inbusul ala prin bratele selectorului de viteza?
                          Se poate baga un spiral de 5mm , intra un pic mai greu si unul si altul , dar intra . Da aceasta este operatiunea si pe urma va intra foarte bine in viteze ,garantat, se baga din partea stanga spre dreapta{parte sofer spre pasager} ca acolo este distanta mai mare intre selector si caroserie.

                          Comment


                          • #43
                            Eu am facut la strung o tija, care se potriveste exact in acele gauri.
                            Ideea este sa nu aiba nici un pic de joc, altfel nu iese reglajul ca la carte.

                            Nu strica sa fie gresat si mecanismul de la schimbator, din cate piese marunte este compus este necesar o cat mai buna fluidizare ca sa functioneze perfect, fara agataturi.
                            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                            Comment


                            • #44
                              Ups, la mine sunt altfel reglajele la tije.
                              Nu au imbus ci surub la capat ca si la capetele de bara. Asta e mama lor, nu au cum sa scape odata reglate.

                              Totusi am atasat pozele cu tijele respective.
                              Attached Files
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF