Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu prea merge

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu prea merge

    Salut in primul rand . Sunt noul detinator al unui Mercedes benz C200 din 1995 ( W202 ) achizitionat.... ieri . Imi place modelul de mor si mi se pare ca este unul superb si care este demn de numele Mercedes-Benz . Ideea e in felul urmator . La-m luat pe 1000 e , mi-a placut faptul ca per total este original. Nu am mers cu el ( a venit fratele meu cu ea ) . In fata blocului imi spune " -Bai nu prea merge... " de aici si ideea numelui de treat . Deci cand incerc sa o bag in viteza cam in toate, ba nu intra , ba ramane blocata ( daca intra ) . Singurele viteze care merg mai bine sunt a 2-a si a 4-a . Dar si in ele raman blocate cateodata. Mai sunt probleme insa vreau sa le iau pe rand avand in vedere ca masina nu a mai circulat din 2009. Deci. Are cineva idee despre ce este vb?

    Multumesc anticipat.

  • #2
    Salutare si bine ai venit in comunitatea Clubmercedes.

    Daca o sa dai un "search" pe forum sigur vei gasi subiecte legate de problema ta in cea ce priveste schimbatorul.

    Dar pana atunci trebuie verificat cum sta cu tijele intre schimbator si cutie.
    Cel mai sigur este desincronizat ceva acolo.

    Este necesar un canal sau un elevator pentru investigarea situatiei.

    Apropo ce motorizare este, benzina sau diesel?

    Sa-l folosesti sanatos, cat mai multi kilometrii fara incidente.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      In primul rand bine ai venit printre noi. In general cand nu intra in vitezele 1; 2 si R este din cauza ambreajului. Multi vand masinile din aceasta cauza datorita costurilor de reparatie f. mari. Chitul (placa presiune, disc si rulment) se invarte undeva la 1000 ron, dar odata cu schimbatul chitului trebuie inlocuita si volanta, asta numai daca este cu masa dubla, costul de achizitie este in jur de 2000 ron. Nu neg nici cele spuse de colegul Jacob.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Originally posted by Jacob View Post
        Salutare si bine ai venit in comunitatea Clubmercedes.

        Apropo ce motorizare este, benzina sau diesel?

        Sa-l folosesti sanatos, cat mai multi kilometrii fara incidente.
        Este un 2000 benzina . Multumesc pt primire cat si pt urare . O sa ii scot timoneria sa vad ce se intampla acolo am vazut ca " bucsile " pt timonerie sunt foarte ieftine .... 2-3 lei buc acum ramane de vazut . Multumesc tuturor pt sfaturi ! Sper sa nu fie de la ambreaj daca e asa scump
        Last edited by Shoby4ever; 12-22-2014, 09:32 AM. Reason: :D

        Comment


        • #5
          Intai verifica ulei din cutie de viteze , tijele , nu prea sar de locul lor daca sigurantele sunt ok , maneta schimbator viteze .La rece "cu motor oprit intra in viteze? Cand nu intra ? cu motor pornit? se simte pedala de ambreiaj unde debraiaza? Incearca sa aeriseti ambreiajul cilindrul care se afla pe cutia de viteze cu o cheie de 7 si sa completezi cu lichid de frana vasul de pe pompa frana ca de acolo se alimenteaza si pompa ambreiaj , daca tot nu merge problema cutie sau ambreiaj .

          Comment


          • #6
            Deci intra greu si la rece si la cald. A 1-a este foarte aproape de bord adica mi se par foarte lungi (" ca rapoarte" ) . A doua este aproape de scaun de aceea zic eu ca e probabil sa fie din bucsile de la tije. Cat despre ambreaj ,masina are putere vorba pustanilor " trage bine " si tine putin mai jos de jumatatea din cursa pedalei de ambreaj . Merci pentru indrumari si sfaturi. Maine dimineata o ridic pe cric sa ma uit putin la ea . O sa fac si un mic filmulet sa il postez in seara asta.

            Comment


            • #7
              Tijele se regleaza , are un surub cu cap imbus de 3 sau 4 mm in partea dinspre cutie , sistem de reglare se pun furcile de la cutie cele in care intra tijele pe liber adica perfect in forma litera t fata de cutie , la schimbator se introduce un surub de 5 mm si se blocheaza pe zero , dupa aceea se pun tijele la loc si se regleaza si atunci va intra cu siguranta foarte bine in toate vitezele.
              Tijele au niste capete reglabile in partea din fata a cutiei de viteza, de acolo se regleaza.
              Last edited by liviu40; 12-22-2014, 18:26 PM.

              Comment


              • #8
                Ma poti suna 0767859137 daca nu intelegi ce ai de facut cu tijele cum sa le reglezi.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by liviu40 View Post
                  Tijele se regleaza , are un surub cu cap imbus de 3 sau 4 mm in partea dinspre cutie , sistem de reglare se pun furcile de la cutie cele in care intra tijele pe liber adica perfect in forma litera t fata de cutie , la schimbator se introduce un surub de 5 mm si se blocheaza pe zero , dupa aceea se pun tijele la loc si se regleaza si atunci va intra cu siguranta foarte bine in toate vitezele.
                  Tijele au niste capete reglabile in partea din fata a cutiei de viteza, de acolo se regleaza.
                  Chiar acum uploadez un filmulet pe you-tube in care va arat cum intra . Nu te pot suna la ora asta pt ca acum .... deranjez. Daca e sa dau jos alea o sa te sun sa te intreb cam cum vine treaba. Oricum jos o sa le dau pentru ca vreau sa schimb pentru 20 lei max.... bucsile alea . Multumesc mult liviu40 si tuturor celor care ma ajuta .

                  Iata si filmuletul
                  Last edited by Shoby4ever; 12-22-2014, 21:49 PM.

                  Comment


                  • #10
                    https://www.youtube.com/watch?v=JwNJT1KBWkM Acesta e link-ul de youtube pentru ca am vazut ca nu merge altfel..... Multumesc.

                    Comment


                    • #11
                      Da ,joc mare si lungime mare la tije ,de aceea se duce asa de mult in fata si in spate , o sa fac si eu 3 poze azi cu levierele de comanda de la cutie , tije si schimbator cum se pune pe zero. La cutie la 2 din cele 3 leviere o sa schimbi usor bucsile dar la al 3 cam greu ,va trebuie sa desfaci suport tampon cutie si rulmentul de la jumate de la grup sa ai loc sa umbli acolo si schimbatorul sa il dai jos se desface repede si usor si vei vedea unde se introduce element de blocaj pe zero.

                      Comment


                      • #12
                        Salut

                        Vin cu poze referitor la tije , cutie si maneta schimbator.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Cu siguranta probleme la timonerie. Cursele sunt exagerat de mari. Cineva a umblat pe acolo si a dereglat-o.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #14
                            Mda. Am vrut sa o duc la un baiat care lucreaza la Mercedes . Toate bune si frumoase . Am coborat la ea i-am dat la automat .... NEMA. Invarte dar nu porneste .... i-am dat pana am omorat bateria . Iau bateria de pe o alta masina, tot asa.... I-am desfacut shurubul din capatul rampei , punei contactul. Da benzina. I-am scos bujiile NEGRE . Niste Beru ... Le-am curatat i-am mai dat nimic.... Invarte dar nu porneste . A pornit un pic la un moment dat dar sa oprit.... Stiti ceva ce as putea sa ii fac?

                            Comment


                            • #15
                              Daaaa, sa o duci la un mecanic care cunoaste acest model de masina . ASTA ESTE CEL MAI INDICAT. Masina daca ai zis ca este nefolosita din 2009 ,. nu crezi ca-i trebuie o revizie de la A LA Z? Ulei , filtre buji ,stare placute de frana , ulei cutie , ulei grup. Un tester pus pe masina .Cine crezi ca iti poate spune de acasa din fata pc. aici pe forum, de ce nu mai porneste masina?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF