Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ulei-cutie de viteze

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by bbenz View Post
    Rusinicaaaaaa! Uleiul se schimba la 20-30.000km
    In cutie intra 1,2litri-1,3
    In diferential 0,33l-0,37l ulei.
    Uleiul de cutie, e diferit de cel al diferentialului.

    Tu faci ca batranica aia din Germania, care a ramas cu un 124 pe autostrada si nu stia ce are masina de nu mai mergea. Cand au dus-o la service, au vazut ca era motorul terminat si n-avea decat 200 si ceva e mii de km! Cand au intrebat-o cand a schimbat uleiul si ce ulei a pus, ea a raspuns uimita: "Da, ce uleiul se schimba vreodata?"
    A mers cu uleiul de fabrica in tot acest timp
    La 20.000? da ce uleiul ala din cutie si diferential sta in focul patimilor din motor?
    NU cred ca patimeste cat patimeste uleiul din motor.
    Poate sunt eu ignorant, dar am 200.000 de km cu uleiuri originale din cutie si grup, si abia acum ma gandesc la el.

    Daca cineva informat ma poate sfatui sa o faca, ca nu am informatii precise.
    Dar totusi nici 20-30 de mii......

    Comment


    • #32
      Salutare, la al meu W202 diesel de cand am masina bag in motor numai ulei ARAL 10W40 si merg cam 10-12.000 cu el.
      Acuma urmeaza sa fac schimbul in cutie si grup ca de cand am masina am facut aproape 60.000 si trebuie schimbat.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #33
        Originally posted by Ionut View Post
        Va spun cateva lucruri despre ulei.
        La cutie manuala 1,5 litri ulei cu norma MB 235.10. Atentie, nu umpleti pana la buson. Mercedes a emis un buletin de informatii in anul 2003. Adica nivelul uleiului la cutia manuala trebuie sa fie la 10mm sub gaura de umplere. S-a redus nivelul uleiului pentru ca intra greu in viteza I si II cand este rece.
        La grup diferential aprox. 1,1 litrii ulei Hypoid cu norma 235.7. Se poate pune si 235.0 mai usor da gasit.
        Problema mare este ca o sa gasiti mai greu uleiurile recomandate de MB deoarece se imbuteliaza la bidoane de 20l (varianta service)
        Ulei motor. Daca motorul este cu DPF -(filtru de particule) atunci numai ulei norma MB 229.31 !!!
        Daca nu atunci 229.1 siu 3
        E pe bune treaba cu nivelul uleiului din cutie ? Sa nu fie pana la buson ? Si eu am schimbat uleiul in cutie si dupa a inceput sa-mi intre greu in vitezele 1 si 2, nu vreau sa ma apuc sa scot din uleiul de cutie si sa stric altceva. E ceva sigur ?
        MB 180C Sport Coupe W203

        Comment


        • #34
          salut.am un w202 din 1996 benzinar.arata binisor.cutie automata,trapa,geamuri heliomate,clima,ce sa zic cam tot ce iti poti dori la o masina.o mica problema:imi incinge pe drumuri de munte uleiul din cutie.mentionez ca am tinut masina pe D fara a da pe GREU-4-3-2-1.

          Comment


          • #35
            uleiul e schimbat.au pus in service valvoline.

            Comment


            • #36
              Originally posted by bbenz View Post
              LA cutiile automate, si Doc poate sa ma aprobe (sau nu), exista un filtru, care are si el o durata de viata. La Autoklass, am vazut multe masini cu CV automata, la care se efectua aceasta operatie de schimbare a filtrului.
              Cica se schimba pe la 60.000km, inclusiv filtrul, care arata ca un mic fier de calcat. E obligatoriu de schimbat pt ca altfel se dezintegreaza filtrul. Trebuie facut schimbul de cineva care stie s-o faca: se scoate tot uleiul, adica vreo 4 litri, se pune dopul, se adauga 4, apoi dai o tura de vreo 2-3 km cu porniri opriri, timp in care cei 4 litri noi se amesteca cu alti 4 ramasi nu stiu unde, dar nu curg; apoi se da drumul iar la baie, curg 4 amestec, se adauga iar 4 noi. Este contraindicat sa pui 8 litri, cat are capacitate absolut nou. Are capacitate detergenta si produce uzura mai mare decat amestecul cum am zis.
              Eu l-am schimbat prima data la 120.000, pt ca n-am stiut. Acum am aprox 150.000 si merge f bine. Sunt 2 marci de ulei de cutie automata: Zwag ( sau asa ceva) si Liqui Moly- ambele pt cutie automata MB si mai sunt niste specificatii p-acolo ca sa-l alegi. Eu am luat Zwag cu vreo 50 ron/litru, cam mult 400 ron doar uleiul. Filtrul e vreo 40 ron. Eu am dat manopera plus filtru 100 ron.
              La grup cica e bine sa-l lasi p-ala original! Doar inspectate semeringurile din cand in cand sa nu fie "planse".

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF