Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei-cutie de viteze

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu zice nimeni sa te umpli de ulei, eu unul , am o hala unde am ce-mi trebuie sa fac un schimb de ulei si alte chestii marunte. N-as putea sa las nici un service sa-mi schimbe uleiul, pentru ca pacalesc clientii. In plus, schimbul de ulei e foarte simplu de facut. La cutie si la diferential, la fel. Scoti busonul=> pui ulei=>pui busonul
    Still Loving MB

    Comment


    • #17
      Originally posted by bbenz View Post
      Scoti busonul=> pui ulei=>pui busonul
      E o practica destul de frecventa.

      Comment


      • #18
        referitor la cutia de viteze automata, sora mea care avea cutie automata a pierdut un avion din cauza ca masina sa oprit pe drum si na mai vrut sa porneasca, de fapt pornea dar nu inainta deloc. Adusa tractata acasa sa descoperit ca o sita din cutie era infundata, a schimbat acea sita si uleiul si masina a mers iar. acelasi lucru sa intimplat si la o duba mai noua care facuse 100.000 km, pina n-au schimbat filtrul si uleiul la cutie, a refuzat sa mai mearga, deci la cutiile automate este necesar schimbul de ulei, poate nu la 30de mii da la 100.ooo da.
        Marinarul.tk
        Proud owner of C180/96

        Comment


        • #19
          Ma uitam la italieni si la francezi, ca nu aveau in magazine Mobil1, mai rar Castrol. Elf la greu in Franta si Esso in Italia. Aral, nimic, nimic ca si Mobil1.
          Am vrut sa intru la dealer Mercedes, sa intreb dar n-am mai apucat, ca te lua valul colindatului.
          Still Loving MB

          Comment


          • #20
            Pt. a scimba uleiul in cutia mea automata este nevoie de o cheie speciala, care n-o are decat reprezentanta? asa si-a dat cu parerea mecanicul care mi-a schimbat uleiul in motor....

            Comment


            • #21
              N-as crede! Cam multa bataie de cap pentru un surub!
              Still Loving MB

              Comment


              • #22
                Am gasit un link util privind uleiurile de motor, dar e pt USA; Cred ca nu e vreo problema daca autovehiculele ruleaza si sunt facute in EU. http://www.whnet.com/4x4/oil.html

                Comment


                • #23
                  Salutari la toata lumea!Daca nu v-ati dat seama inca, sunt nou pe aici, si dupa cum e normal, voi incepe cu intrebarile:
                  Sunt posesor de C220 cdi, an 2000, cutie automata. Am achizitionat masina la 104000 km (REALI)in septembrie 2007, acum am cu ea 126000(!!!). La data achizitiei i-am facut schimbul de ulei (motor, servo directie, cutie). Schimbul la uleiul din cutie mi-a fost facut astfel: am dus 8l de ulei de cutie + filtru (cumparate din Germania de la reprezentanta de către un prieten care face curese la ei), iar cand am venit dupa masina, mecanicul (fost angajat la reprezenatnta MB din Oradea-in prezent pe cont proprie), mi-a zis ca s-au scurs doar 4 l din cutie, deci a schimbat doar 4 si m-au mai ramas 4 flacoane si mi-a zis ca peste 8000-10000 de km, sa revin sa efectueze din nou operatiunea. Acum am 126000 km, au trecut 22000 km peste ce mi-a zis el si nu am facut completarea.
                  Credeti ca e bine daca mai rulez asa, sau ar fi indicat sa repet operatiunea???
                  C220 CDI, W203, Automata

                  Comment


                  • #24
                    Unu. Fostul angajat al MB Oradea e ori un cretin, ori n-a invatzat nimic pe unde a lucrat, ori n-a avut ce invatza. A scurs doar uleiul din cutie, fara sa scoata si ce e in convertor. Pozti sa ii spui si lui treaba asta, potzi sa ii zici ca e bou, ca a zis unu din Bucureshti ca e, si ca daca are pretentzii de mecanic, se poate documenta macar... In general, cind prestezi servicii, mai si raspunzi pentru ceea ce faci...D-aia va fut totzi fraierii cutiile, si dupaia venitzi de plingetzi pe aici...

                    Chestia cu completarea, in contextul a ceea ce am inshirat mai devreme, e o mare felatzie... Cred ca e intzeles de la sine de ce...

                    Doi. Ai postat probleme de cutie automata unde se vorbea de cutie manuala. Ceea ce denota ori neatentzie, ori durere in basca. Mai multa atentzie pe viitor.

                    Comment


                    • #25
                      Am bagat la cap!
                      Merci de raspuns!

                      Se pare ca inca nu e "f*t*t*a" cutia, dar daca e asa treaba ma pun zilele ce vin sa-mi fac o programare in Ungaria, ca poate aia or face treba mai buna.
                      Multzam inca o data, cat postare, am pus unde se vorbea despre schimb ulei cutie. Cine se descurca cu cea manuala, se descurca si cu automata...ca soferii
                      Last edited by doktor4carz; 09-06-2008, 02:07 AM.
                      C220 CDI, W203, Automata

                      Comment


                      • #26
                        Ai pus-o aiurea. Punct. Manuala cu automata nu au nici in clin, nici in mineca. Imi place, totushi, ca avetzi mereu motive la indemina. Si eu trebuie sa fac curat dupa voi... Avetzi femeie de servici, vi se rupe in pula... Si cu asta am incheiat discutzia.

                        Comment


                        • #27
                          Pana la urma la cati km se schimba uleiul la cutia de viteze manuala de la un w203.
                          DIESEL FAN

                          Comment


                          • #28
                            Fratilor eu folosesc la cobra (diesel) esso 15W 40 si n-am avut probleme cu motorul de nici un fel. Din ce am cautat pe net si pe forum, pentru ca vreau sa fac si eu schimbul de ulei la W202 parca tind sa merg spre Aral. As cam putea sa pun mana pe Mbil 1 cu 8 lei litru (pe naspa) dar parca nu m-as baga. As zice Aral pentru motor si ma gandesc ca au si produse pentru diferential si pentru cutie. Ce parere aveti de Shell? Cand am cumparat masina din Germania omul a vrut sa-mi dea un bidon de 20 de litri de Shell cu 1 euro/l. Parca imi pare rau ca nu l-am luat dar ma gandeam sa nu fie tzeapa.
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by adidc View Post
                              Fratilor eu folosesc la cobra (diesel) esso 15W 40 si n-am avut probleme cu motorul de nici un fel. Din ce am cautat pe net si pe forum, pentru ca vreau sa fac si eu schimbul de ulei la W202 parca tind sa merg spre Aral. As cam putea sa pun mana pe Mbil 1 cu 8 lei litru (pe naspa) dar parca nu m-as baga. As zice Aral pentru motor si ma gandesc ca au si produse pentru diferential si pentru cutie. Ce parere aveti de Shell? Cand am cumparat masina din Germania omul a vrut sa-mi dea un bidon de 20 de litri de Shell cu 1 euro/l. Parca imi pare rau ca nu l-am luat dar ma gandeam sa nu fie tzeapa.
                              Adidc aici este vorba de intervalul de schimb al uleiului la cutia de viteze manuala si nu de uleiul de motor.

                              Din cate stiu daca deschizi un bidon de ulei are valabilitate 1 an asa ca nu stiu ce afacere faceai daca luai un bidon de 20L
                              DIESEL FAN

                              Comment


                              • #30
                                Stiu ce zici si din pacate nu stiu sa pun citat din ceva scris de alt coleg. M-am straduit sa descopar dar nu am reusit. Spun asta pentru ca in al 2-lea post al lui (de la inceput) florineasca vorbeste si despre ce ulei are in motor. De asta mi-am permis sa aduc aminte de uleiul din motor si in plus cineva amintea si de uleiul esso.

                                Plus ca atuni cand am postat eu unele din discutiile astea nu erau inca). Eram inca la prima pagina. Scuze de off-topic.

                                Pentru punctul 2 multumesc de raspuns. Nici macar nu m-am interesat daca bidonul de 20 de L era sigilat sau nu. Bine ca nu l-am luat.
                                Last edited by adidc; 02-09-2009, 12:40 PM.
                                E220 cdi W210, 2001

                                E320 W210, 1997
                                C180 W202, 1994
                                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF