Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme caldura

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by gygype View Post
    am aceiasi problema la un w203 cred ca este radiatorul din bord ca intra apa calda .adica furtunul cald si la iesire furtunul rece multumesc
    Incearca cu o solutie de curatat instalatia sau putin mai complicat conectati un furtun cu apa la iesirea din radiatorul de incalzire .In prealabil trebuie scos furtunul care intra in radiator .Se lasa cateva minute sa circule apa si se observa daca ies impuritati .In alta ordine de idei termostatul trebuie sa ramana inchis pana la temperatura care este inscriptionata pe acesta.

    Comment


    • #17
      Daca ai schimat termostatul

      Si au lucrat ceva meseriasi ametiti la masina, verifica daca ti-au montat corect cureaua de accesorii, adica sa fie pusa corect pe fulia pompei de apa.
      It's not the speed that kills. It's the sudden stop.
      "Running on empty"

      Comment


      • #18
        De vina este "clapeta deschidere aer cald"... O gasesc decat la dezmembrari?

        Comment


        • #19
          salut.detin de cateva saptamani un mercedes c200 kompressor fabricatie 2000,w203 benzina si gaz.masina nu baga caldura.
          1 am schimbat termostatul iar acum apa ridica peste 80 grade,inainte si cu carton in fata tot nu ridica peste 50 grade.
          tot nu baga caldura cu noul termostat,nu stiam nici cum functionau comenzile de pe panou.
          2 am dat iar antigelul afara din instalatie in felul urmator : am bagat un furtun transparent gros de 14 mm in vasul expansiune si am inceput sa trag antigelul.intre vasul expansiune si termostat am un furtun pe care l-am scos de la vas si am pus baiatul sa sufle in furtun si asa au mai venit cativa litri de antigel in vas pe care i-am recuperat,in total am scos 5 litri de antigel.de ce am recuperat antigelul ?pentru carcotasi :cu cateva zile inainte am schimbat termostatul si am pus antigel nou (si nu stau bine cu banii fiind nevoit sa cumpar aceasta masina pe gaz pentru ca ale mele 4x4 consuma peste 16 % =afectat ca si altii de covid,nu incasez dar trebuie sa platesc contabila,impozite,etc.)am spalat instalatia si nu in ultimul rand vasul de expansiune in care pe fundul lui intre faguri s-a decantat in timp mal,mizerie.demontati vasul ce este prins intr-un surub m 6,trageti in sus(pe verticala )si iese din 2 tampoane de cauciuc,spalati-l bine si montati-l la loc.
          3 pe vasul de expansiune se gaseste o pompa auxiliara( pe care eu am schimbat-o odata cu termostatul luata de la dezmembrari,atentie mi-a probat-o dar dupa montaj nu mai pornea si am fost nevoit s-o fac bucati si s-o repar schimband carbunii.acea pompa porneste din panoul de bord din butonul rest,deci dupa ce opriti masina (sau in timpul mersului) apasati butonul rest se aprinde un bec pe buton,pompa porneste si recirlcula lichidul de racire pentru o perioada de timp,inca nu stiu cat facand cald in masina) pe pompa sunt doua furtune.eu l-am desfacut pe cel ce duce catre partea din fata a masinii nu catre returul caloriferului.
          4 am scos furtunul subtire de pe vas,am astupat cu un deget stutul subtire de pe vas,cu alt deget stutul ce a ramas liber al pompei auxiliare(la punctul 3 scrie ca este scos furtunul),am desfiletat busonul de la vas si am suflat cu gura constatand ca circuitul pe care se ducea aerul suflat de mine cu gura adica spre returul ce iese din caloriferul de caldura este infundat.
          5 am infiletat busonul vasului am pus din nou degetul pe stutul ramas liber (fara furtun)de pe pompa auxiliara am luat un compresor si am bagat aer pe stutul subtire de pe vasul expansiune usor fara sa sparg vasul sau sa sara vreun furtun,aerul a intrat ca si cel suflat mai devreme cu gura pe returul caloriferului si a iesit pe furtunul ce a fost scos de pe pompa auxiliara,deci : minune am desfundat caloriferul.am montat la loc furtunul de pe pompa auxiliara,am pus contactul si am facut o reinitializare (buton dezaburire parbriz simultan cu buton aer interior)la motorase,clapete,am pornit masina si baga caldura de rupeeeeeee.
          o constatare:am luat masina in prima zi cand a nins in Bucuresti ,temperatura apei se ridica pe la 50,a doua zi a fost mai cald,am frecat masina in parcare fiind scoasa din circulatie nu am putut merge pe sosea,i-am facut unghiul de fuga in parcare romaneste,am pornito,oprito sa vad cum trece pe gaz,etc si apa a urcat la aproape 80 ,nu va zgarciti pentru 100 lei schimbati termostatul.la modelul meu nu se mai gaseste termostat cu carcasa compatibil,adica pe carcasa termostatului este un stut indreptat catre farul dreapta al masinii in care intra un furtun ce duce la,(in) vasul expansiune,iar la termostatul nou pe carcasa acel stut este indreptat invers un pic catre farul stanga al masinii dar nu poti baga furtunul pe el din cauza ca loveste in corpul prin care motorul trage aer,asa ca acel stut l-am incalzit cu autogen si l-am indoit mai mult catre farul din stanga al masinii sa pot baga furtunul.
          sper ca va ajuta postarea mea.

          Comment


          • #20
            Regulament
            1. Reguli generale de postare
            1.1. Limba română
            Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
            1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
            2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
            3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. -
            4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

            Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

            Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

            Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

            oprea petrisor
            Salutare..pe viitor incearca sa citesti si sa respecti acest regulament al forumului !!! Multumim pentru intelegere !!!
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF