Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W203 Senzor presiune admisie?!?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 Senzor presiune admisie?!?

    Salut,

    Vin la voi cu o problema pe care am semnalat-o si sunt putin nedumerit.
    Am un w203 C180 Kompressor si s-a aprins martorul engine check la bord.
    Initial am verificat si era o mufa care nu era clipsata complet (dupa ce am cautat pe net am aflat ca se numeste senzor presiune admisi sau MAP). Un timp a disparut aceasta problema, dar acum a reaparut.
    Daca scot aceasta mufa se stinge engine check insa motorul nu merge "rotund" iar la reveniri de acceleratie relanti turometrul scade aprox pana la 500 de turatii si dupa aceea revine.

    Legat de acest senzor care era cu mufa scoasa, el se afla pe galeria de admisie. Ce mi s-a parut ciudat este ca acest senzor nu patrunde in galerie...
    Fiind o masina adusa din Germania mi-a zburat gandul sa nu fie "preparata pentru vanzare" si sa fie schimbat ceva...

    Atasat am pus si poze cu acest senzor.


    In viitorul apropriat o sa merg la o diagnoza Star pentru mai multe detalii.
    Pana voi face acest lucru o sa va rog sa ma ajutati cu niste detalii daca se poate.

    Multumesc anticipat.
    Attached Files

  • #2
    In 'tevusca' senzorului se infige un furtunel, care sta infipt la randul lui undeva in traseul admisiei.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Salut,

      Multumesc pentru raspuns.
      Totusi m-am uitat si nu am gasit nici un furtunas in apropiere sau sa aiba loc.
      Un user care are un c180 sau c200 kompressor ma poate ajuta cu niste informatii sau niste poze? Am cautat pe net si nu am reusit sa gasesc nimic.

      Multumesc.

      Comment


      • #4
        Anyone???

        La diagnoza Star sunt doua coduri P200A si P2029...
        Am incercat sa gasesc pe net si o diagrama care ma poate ajuta dar fara succes...

        Comment


        • #5
          Am aceiasi problema , c200 kompressor, am senzorul pe admisie si nu are nimic infipt in el, mai exista un senzor MAP CARE ESTE INFIPT IN ADMISIE IN DREAPTA JOS CUMNPRIVESTI MOTORUL, poate ma ajuta si pe mine cineva cu un raspuns referitor la traseul furtunaselor

          Comment


          • #6
            dragi baieti pasionati si proprietari de MB referitor la senzorul ala care sta in "aer" pare a nu fi nici o problema cu el. Mi-am batut capul cu el pana intr-o zi cand m-am dus la niste prieteni care comanda piese cu gandul ca voi gasi la ei o schema ceva. Ghinion nu am gasit nimic , in programul lor pe codul de la senzor dadea 2 chestii si anume 1 Senzor presiune admisie si 2 senzor presiune atmosferica . atata timp cat senzorul ala trebuie sa citeasca presiunea atmosferica nu este clar ca nu trebuie conectat nicaieri?

            Comment


            • #7
              senzorul de presiune din admisie este identic , are acelasi cod doar ca este prins pe admisie mai jos spre baie , este infipt acolo, cel putine asa este la mine c200 w203 2002 kompressor

              Comment


              • #8
                Originally posted by Oveto View Post
                senzorul de presiune din admisie este identic , are acelasi cod doar ca este prins pe admisie mai jos spre baie , este infipt acolo, cel putine asa este la mine c200 w203 2002 kompressor
                Regulile de postare!

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #9
                  P2029

                  Buna ziua.

                  La masina mea un c180K benzina 2002, imi apare eroarea P2029 asta pe o diagnoza delfi cu mesajul semnal senzor viteza. De cand mi-a aparut acesta eroare masina se comporta fosrte ciudat la drum lung, adica sub 3000 de turatii cand incerc sa o accelerez parca se ineaca, merge in suturi, si chiar daca trec de 3000 tot foarte lenesa. Am mai observat cand stau la stop, cateodata scade din turatie. Mentionez ca trebuie sa schim somda lambda inainte de catalizator.
                  Va multumesc pentru ajutor.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by H3F View Post
                    Salut,



                    Vin la voi cu o problema pe care am semnalat-o si sunt putin nedumerit.

                    Am un w203 C180 Kompressor si s-a aprins martorul engine check la bord.

                    Initial am verificat si era o mufa care nu era clipsata complet (dupa ce am cautat pe net am aflat ca se numeste senzor presiune admisi sau MAP). Un timp a disparut aceasta problema, dar acum a reaparut.

                    Daca scot aceasta mufa se stinge engine check insa motorul nu merge "rotund" iar la reveniri de acceleratie relanti turometrul scade aprox pana la 500 de turatii si dupa aceea revine.



                    Legat de acest senzor care era cu mufa scoasa, el se afla pe galeria de admisie. Ce mi s-a parut ciudat este ca acest senzor nu patrunde in galerie...

                    Fiind o masina adusa din Germania mi-a zburat gandul sa nu fie "preparata pentru vanzare" si sa fie schimbat ceva...



                    Atasat am pus si poze cu acest senzor.





                    In viitorul apropriat o sa merg la o diagnoza Star pentru mai multe detalii.

                    Pana voi face acest lucru o sa va rog sa ma ajutati cu niste detalii daca se poate.



                    Multumesc anticipat.


                    Senzorul din poza la care faci referire este senzorul de presiune atmosferica si se afla montat pe carcasa filtrului de aer in partea dreapta cum te uiti la motor ca sa fim exacti. Are rolul de a masura presiunea atmosferica. Prin el calculatorul stie la ce altitudine se afla si modifica harta de injectie a combustibilului in consecita. (Adica daca esti sus la munte cu masina unde aerul este mai rarefiat si este alta presiune atmosferica decat la campie de exemplu).



                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by tudors View Post
                      Buna ziua.



                      La masina mea un c180K benzina 2002, imi apare eroarea P2029 asta pe o diagnoza delfi cu mesajul semnal senzor viteza. De cand mi-a aparut acesta eroare masina se comporta fosrte ciudat la drum lung, adica sub 3000 de turatii cand incerc sa o accelerez parca se ineaca, merge in suturi, si chiar daca trec de 3000 tot foarte lenesa. Am mai observat cand stau la stop, cateodata scade din turatie. Mentionez ca trebuie sa schim somda lambda inainte de catalizator.

                      Va multumesc pentru ajutor.


                      Salut, ai verificat actuatorii axelor cu came daca au ulei in mufe? Este o problema foarte des intalnita. Este posibil sa ai ulei pe instalatia electrica pana in calculatorul masinii si sa iti influenteze / afecteze citirea parametrilor masinii, implicit si pe cea a senzorului de viteze.
                      La fel verifica si mufele sondelor lambda daca au ulei in ele.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Crazyady View Post
                        Salut, ai verificat actuatorii axelor cu came daca au ulei in mufe? Este o problema foarte des intalnita. Este posibil sa ai ulei pe instalatia electrica pana in calculatorul masinii si sa iti influenteze / afecteze citirea parametrilor masinii, implicit si pe cea a senzorului de viteze.
                        La fel verifica si mufele sondelor lambda daca au ulei in ele.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        Am sa verific in weekend. E posibil sa fie asa pentru ca au fost schimbati acei senzori si cine i-a schimbat nu a mai pus si acele capacele in mijloc pentru ca nu le-a avut, si a pus niste adeziv ceva si am vazut ca pe acolo scapa ulei, poate si din cauza asta ma gandesc.
                        Multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Daca au fost inlocuiti sigur ai ulei pe instalatia electrica! Verifica toate mufele daca au urme de ulei inclusiv cele ale calculatorului masinii.
                          Capacelele din mijloc se pot muta pe actuatorii noi destul de usor daca ii mai are persoana respectiva.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF