Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Demontare pompa Lucas w202 diesel!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demontare pompa Lucas w202 diesel!

    De cateva zile a inceput sa curga pompa undeva catre chiuloasa,unde se afla ceva ca un capac prins in doua suruburi,am alta pompa si as vrea un sfat in legatura cu demontarea ei si tragerea la punct a distributiei!Am mai schimbat distributii,dar pompe nu si fiind masina mea incerc! Inainte astept sfaturile voastre!Multumesc!

  • #2
    Salut , pe fulie vibrochen ai scris OT si inainte de OT ai 10 /20 si dupa OT ai la fel 10/20/30/40 ,pe carcasa distributie ai un cui care trebuie sa cada inainte de OT la 15 grade , blochezi pompa de injectie cu dispozitiv de blocare "pe lateral are un capac cu filet care se desface si acolo se introduce dispozitiv de blocare "Se desface acel capac si vei vedea cand invarti de pompa ca va apare o latura care are o "liniuta"iesita in afara" acolo este blocarea pompei "acel dispozitiv este compus dintr-un surub de 8 ca diametru si in fata este crestat" gen sa introduci o surubelnita dreapta , un arc si capacul aferent care se infileteaza in pompa si o blocheaza ca sa o poti pune la punct. Cauti sa bagi pompa fix pe jumate sa poti da sau lua avansul daca este nevoie. Sper ca ai inteles cum sta treaba . Desfaci si capacul de la axa came si vezi ca in dreapta cand pui vibrochenul la -15 grade o sa cada pinionul DIN DREAPTA in dreptul la o gaura unde vei baga un spiral "ceva la diametrul de acolo ca sa nu iti sara de la punct , Daca mai ai nevoie de ceva lamuriri ma poti suna , 0767859137

    Comment


    • #3
      De ce nu desfaci capacul pe unde curge si schimbi garnitura daca nu ai alte probleme cu pompa?

      Comment


      • #4
        Multumesc frumos deocamdata!Capacul se afla pe pompa catre chiuloasa si nu am acces la el!

        Comment


        • #5
          Capacul cu pricina!

          Ma gandeam daca as putea roti pompa poate am acces!
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Nu cred ca poti roti pompa ,decat sa o dai jos .

            Comment


            • #7
              sal sunt nou pe forum,tin garniturile la modelul asta de pompe daca se schimba pt ca am intrbat pe cineva(pompangiu) a zis ca se pot schimba dar nu tin

              Comment


              • #8
                Daca ei pe original .vor tine cu siguranta , eu am schimbat la pompa bosch oringurile acum 3 ani si sunt ok si acum.

                Comment


                • #9
                  mersi mult o sa incerc

                  Comment


                  • #10
                    pompa este lucas si este cea cu fir lung,nu curge tare dar imi afecteaza suportul motor,masina porneste la sfert de cheie rece sau cald nu conteaza,daca stie vreun coleg undeva prin timisoara cine schimba garniturile la modelul acesta

                    Comment


                    • #11
                      Daca erai prin zona te ajutam eu cu mare placere.
                      Ai grija pe cui mana o dai pompa sa schimbe garniturile, sa nu patesti mai rau cu el.
                      Cineva tot asa a dus o pompa sa le schimbe garniturile si dupa ce a pus-o inapoi pe masina, nu a mai pornit pompa, si nu din cauza ca nu a fost montata corect dupa semne.
                      Deci atentie mare.
                      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                      Comment


                      • #12
                        mersi,problema e ca la cine am intrebat a zis ca la modelul asta de pompe 8 din 10 curg iara dupa ce se schimba garniturile ,nici nu stiu ce sa mai cred si vb ta poate raman fara pompa:d

                        Comment


                        • #13
                          Eu am schimbat la al meu garniturile si au trecut deja 3 ani, inca nu am probleme, la cine am mai schimbat nu a mai venit inapoi ca ar curge.
                          Ideea e sa ai garnituri originale nu stifturi din piata, si sa gaseti omul potrivit care stie ce face.

                          Daca nu te derenjeaza ca pierede putina motorina, atunci las-o asa si pune deasupra tamponului o tabla subtire din aluminie pentru protejarea lui.
                          Totusi intre timp fa rost de un set de garnituri sa le ai la indemana in cazul in care se va inrautati situatia.
                          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Jacob View Post
                            Eu am schimbat la al meu garniturile si au trecut deja 3 ani, inca nu am probleme, la cine am mai schimbat nu a mai venit inapoi ca ar curge.
                            Ideea e sa ai garnituri originale nu stifturi din piata, si sa gaseti omul potrivit care stie ce face.

                            Daca nu te derenjeaza ca pierede putina motorina, atunci las-o asa si pune deasupra tamponului o tabla subtire din aluminie pentru protejarea lui.
                            Totusi intre timp fa rost de un set de garnituri sa le ai la indemana in cazul in care se va inrautati situatia.
                            Asta inseamna o mare "tiganie" scuze , table dirijare scurgere motorina din pompa .....

                            Comment


                            • #15
                              Nu este o mare inginerie sa schimbi acele garnituri "daca ai habar de mecanica auto ,problema cea mai importanta este punerea la loc a pompei si distributia , aici este cea mai mare buba"""

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF