Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Fum negru excesiv in sarcina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut DaddyC,

    Multumesc ca ai postat rezolvarea. Din pacate Iasul este prea departe de Craiova, o caut local pe cineva care sa poata anula EGR din soft.

    Comment


    • Iti cumperi un Galletto, citesti softul, il trimiti prin mail la tuner, ii bagi si banii in cont, primesti softul, il scrii in ECU. Simplu.
      Acum, ma bucur sa vad pe inca cineva multumit de Cristi si Bazil. Intr-adevar, mai rar oameni ca ei.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • Salut, imi poti da te rog nr de tel de la acel mecanic Cristi?

        Comment


        • http://www.clubmercedes.ro/reparatii...gnoza+cristian
          "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

          Comment


          • Oscileaza

            Buna. Aceasi problema o am si eu cu fumul + la relanti cand o pornesc oscileaza.. iar cand dau cu spatele cateodata moare si motorul. Mentionez ca ii w203 cutie automata.

            Comment


            • Originally posted by DaddyC View Post
              Am avut ceva de rezolvat prin Iasi si cum nu mai aveam nicio solutie pentru rezolvarea problemei m-am hotarat sa il sun pe cristian C in urma lecturarii postarilor acestuia de pe clubmercedes mai ales in sectiunea rezervata E-klasse. Rezultatul: am intalnit mecanicul cel mai dedicat acestei meserii dintre toti mecanicii intalniti de mine pana acum. L-am sunat pentru prima data cand eram deja in Iasi, i-am spus care e problema precum si faptul ca sunt din Cluj si as vrea ca in aceasi zi daca se poate sa incercam sa rezolvam problema pentru ca intentionez sa ma intorc acasa fara sa innoptez in Iasi. In mai putin de 15 minute m-am intalnit cu el. Din momentul in care am ajuns la el pot sa spun ca a lasat tot ce facea si intelegand faptul ca ma grabesc sa ma intoc in Cluj, problema masinii mele a devenit singura lui problema dand dovada de un profesionalism exemplar in incercarile de rezolvare a problemei mele, precum si de o rabdare incredibila. Rar mi-a fost dat sa vad un astfel de profesionist, indiferent de domeniu, cu atat mai putin in randurile mecanicilor auto. Am concluzionat impreuna ca daca EGR-ul masinii este anulat masina nu mai scoate fum, insa daca anularea se facea doar mecanic, masina intra in limp mode. In aceste conditii m-a pus in legatura cu un prieten de-al lui din Iasi, expert in ECU, care detinea si softul necesar interventiei asupra acestuia. M-am dus la acest prieten al lui si in 40 de minute s-a realizat anularea EGR din calculator. Rezultatul: masina nu mai scoate un gram de fum nici in relantiv, nici in drive, nici in marsarier, si nici nu mai intra in limp mode. Nu mi-a venit sa cred ca in 2 ore am reusit sa rezolv prblema care ma framanta de mai bine de 1 an de zile. De bucurie ca s-a rezolvat problema l-am rugat pe Vasile (prietenul lui cristian C) sa imi faca si o rescriere a softului, operatiune dupa care puterea masinii a crescut incredibil de mult. In opinia mea am cel putin 20 Cp in plus. Masina s-a schimbat radical. A ramas putin fum la accelerari bruste si pana in 4000 de ture, datorita faptului ca masina trage aer fals undeva pe la galeria de admisie sau EGR, fapt descoperit tot de Vasile. Niciun mecanic din cati am intalnit pana acum nu au fost in stare sa imi demonstreze faptul ca masina trage aer fals si mai mult sa identifice zona pe unde trage. Avand in vedere ca nu mai scoate fum la relantiv si in drive cred ca o sa aman investigatiile cu privire la locul pe unde trage aer fals (demontarea galeriei) pentru ca sincer faptul ca scoate putin fum in 4000 de ture la accelerare brusca nu ma deranjeaza.
              Concluzionand, cu tot respectul si in speranta ca nu jignesc pe nimeni, cristian C. impreuna cu prietenul sau Vasile (Basil) sunt cu 4 clase peste orice mecanic intalnit in viata mea. Sunt niste profesionisti adevarati in ale Mercedes-ului si oameni cu caracter extraordinar. Le multumesc pe aceasta cale, si va recomand tuturor serviciile oferite de ei!
              Incontestabil profesionismul colegilor, mai ales pt faptul că au descoperit problema initiala.

              Acum daca citești de la coada spre cap exact postul tau, poți merge mai departe și vei avea următoarea dilemă:

              Daca repari galeria, aer fals, bla, vei avea încă 20CP in plus,...
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • Buna ziua,

                Inteleg ca singura solutie gasita pana acum este "blindarea" EGR si eventual rescrierea ECU.

                A mai gasit altcineva alte solutii pentru aceasta problema?

                Va multumesc.

                Comment


                • MA gandesc ca o alta solutie, la mintea cocosului e inlocuirea EGR-ului cu unul functional.
                  DAR unul functional e greu de gasit, la dezmembrari greu sa gasesti la pret decent, si de nou nu e nou, iar nou te usca de bani.
                  Asa ca probabil ajungi la blindare.

                  Comment


                  • salut,ai reusigt sa rezolvi problema cu fumul?

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF