Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Fum negru excesiv in sarcina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut. Am anulat egr cu tablita pe teava care intra in el,masina trage mai bine de la turatii joase si FARA FUM insa dupa un timp intra in LIMP Mode adica nu mai trage deloc , de abia urca in ture si nu-si mai revine decat daca o opresc si o pornesc din nou.Care ar fi problema care o face sa intre in Limp MOde doar EGR l-am lasat functional ,doar ca nu mai intra gazele nearse in el??

    Comment


    • #77
      Salut Adorians7, la tine EGR este numai vacumatic? sau are si electronica? ce masina ai?

      Comment


      • #78
        Originally posted by Adorians7 View Post
        Salut. Am anulat egr cu tablita pe teava care intra in el,masina trage mai bine de la turatii joase si FARA FUM insa dupa un timp intra in LIMP Mode adica nu mai trage deloc , de abia urca in ture si nu-si mai revine decat daca o opresc si o pornesc din nou.Care ar fi problema care o face sa intre in Limp MOde doar EGR l-am lasat functional ,doar ca nu mai intra gazele nearse in el??
        Probabil ai turbina cu geometrie variabila actionata electronic.
        Lucrarea se poate executa exclusiv la turbinele cu geometrie variabila actionata vacuumatic,dupa cum am spus mai sus.
        Actuatorul simte turatia ridicata a turbinei si trece motorul in avarie.
        Odata cu infundarea traseului de gaze arse,arderea devine mai violenta,temperatura gazelor creste si implicit turatia turbinei se modifica.
        La acest tip de turbina,poti doar sa micsorezi(prin tatonari) orificiul de acces al gazelor arse pana cand nu mai apare eroarea.Practic se dau in obturator 2-5 gauri de 7-8 mm

        Comment


        • #79
          Debitmetrul monitorizeaza EGR-ul si paraste la ECU, care da LIMP, nu actuatorul... Poti pune tzashpe table sau bile, tot va da LIMP.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #80
            Debitmentrul este in fata turbinei,pe admisia turbinei dupa filtrul de aer.
            Practic daca simte ca se aspira mai mult aer,da mai multa motorina..Corect >
            Turatiile turbinei cu geometrie actionata electronic sunt corelate cu presiunea din evacuare.
            Odata ce presiunea creste,turbina se va invarti(la aceasi pozitie citita de potentiometru-impropriu spus potentiometru pentru ca este un cititor magnetic,extrem de precis) mult mai repede.Evident o presiune marita "apasa" asupra palelor ce controleaza fluxul de gaze in turbina si tinde sa forteze in tija cititorului de pozitie(potentiometru) din actuator.Cum nu da la socoteala cu parametrii din ECU,actuatorul turbinei intra in limpmode.
            Am atasat pozele cu actuatorul si cititorul.Sunt aceleasi "scule" pe Ford Mercedes si altele....
            Am avut Ford Mondeo 2,2 tdci cu aceeasi problema si m-am "specializat"
            Attached Files

            Comment


            • #81
              Salut. LA mine egr-ul e fara vre-o mufa electrica care sa intre in el , banuiesc ca ar fi vacumatic. De aia am si incercat metoda de anulare cu tablita pe teava care intra in el, singura metoda este cu tablita si emulator

              Comment


              • #82
                La cdi2 e vacuumatic.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #83
                  Salutare, in sfarsit am scapat de fum prin anularea EGR cu tabla de conserva pe teava de vine din evancuare. Nu stiu daca are vreo legatura dar in primii km nu mai tragea de loc dupa ce am anulat EGR iar la accelerare la podea imi dadea eroare cu EPC failure sau ceva de genul si nu se mai accelera. Dupa ce am oprit si report motorul a disparut eroarea si acum merge perfect, trage bine si nu mai scoate fum.

                  Comment


                  • #84
                    Salut. De cand ai pus tablita, a mai intrat in limp mode? Ca sa stiu daca ma apuc si eu de operatiune. Daca intra periodic in limp mode inseamna ca nu merita operatiunea, pentru ca la fel face si daca scoti vacuum-ul de la egr si anume intra periodic in limp mode si isi revine dupa ce repornesti motorul. Mersi!
                    There is First Love, and there is MB Love...
                    Once driven, Forever Mercedes.

                    Comment


                    • #85
                      Salut, nu a mai intrat deloc in limp mode numai ca din nou fumul ma urmareste... Ma gandesc ca poate s-a deplasat tablita, trebuie sa desfac iar sa vad ce s-a intamplat acolo

                      Comment


                      • #86
                        Salut DaddyC ai facut consumul la a ta decand cu fumul? ma refer consumul la pompa. Sunt curios daca ai la fel de mare diferenta fata de ce arata CB.

                        Comment


                        • #87
                          Nu, nu am facut consumul. Nu mi se pare ca ar consuma mai mult decat arata. Pana la urma s-a rezolvat problema cu fumul prin anularea EGR - metoda tablita? Mersi!
                          There is First Love, and there is MB Love...
                          Once driven, Forever Mercedes.

                          Comment


                          • #88
                            S-a rezolvat numai in mica masura.... nu mai scoate asa mult dar tot scoate.

                            Comment


                            • #89
                              Revin cu un update: scoate din ce in ce mai mult fum negru atunci cand se incalzeste motorul.
                              DaddyC ai reusit sa gasesti vreo rezolvare ca pe mine a incaput sa ma dispere fumul asta negru, parca merge pe lemne ude...

                              Comment


                              • #90
                                Scoate din ce in ce mai mult fum negru, cu cat creste temperatura ambientala. Stai sa vezi la vara, la 35 de grade ce fum o sa ai dupa tine, stand pe loc. Astazi am scos masina din service, unde am dus-o tocmai pentru aceasta problema. Cei de acolo au spus ca este infundata galeria de admisie. Galeria a fost curatata dar fumul nu a disparut. Continuam ”cercetarile”...
                                There is First Love, and there is MB Love...
                                Once driven, Forever Mercedes.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF