Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Fum negru excesiv in sarcina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sunt in concediu saptamana asta. De saptamana viitoare reiau investigatiile. O sa postez orice operatiune chiar daca am rezolvat sau nu problema.
    There is First Love, and there is MB Love...
    Once driven, Forever Mercedes.

    Comment


    • #17
      DaddyC simptomele astea le are si c-ul meu, cand pornesti ac da si mai mult fum ca de obicei? fumul la mine e negru ca si de la un cauciuc ars , si la mine pe tester nici o eroare , mi-au zis doar ca ii da prea mult aer si automat prea multa motorina , nu stiu ce sa ii mai fac....

      Comment


      • #18
        Din cate stiu, fumul asta negru este fie ca primeste motorina prea multa, fie aer prea putin. Acum am observat ca al meu scoate si la relantiu, dupa un ciclu accelerare/decelerare acelasi fum negru, ce e drept parca mai putin decat cand este in drive, dar tot pentru 15, 20 de secunde dupa care nu mai scoate deloc, pana la o noua accelerare/decelerare. Nu stiu daca si inainte scoatea si la relantiu sau este o agravare a simptomelor anterioare. Poate ar fi util sa scriem aici impreuna cu colegul Adorians7 si vasea_83 la ce anume s-a umblat la masinile noastre in ultimele cateva luni de zile poate gasim un punct comun si astfel si cauza. La mine s-a rectificat prinderea unui injector + s-au schimbat garniturile la pompa de inalta inainte si apoi debitmetru (inlocuit) + comanda EGR ( inlocuita) + Supapa EGR inlocuita. In weekend sper sa am timp sa verific galeria de admisie desi incep sa cred ca nu aceasta e cauza pentru simplul fapt ca masina trage foarte bine. Daca nu am timp pentru asta, o sa incerc macar sa urc un filmulet pe youtube cu fumul si o sa postez aici linkul. Seara faina!
        There is First Love, and there is MB Love...
        Once driven, Forever Mercedes.

        Comment


        • #19
          Salut.La mine s-a curatat EGR si am schimbat debitmetru , fara rezultat . Cred totusi ca din centralina ii problema, ii da comanda de mai multa motorina decat ar avea nevoie .Daddy daca ai mai experimentat ceva te rog sa scrii . Mersi

          Comment


          • #20
            A mai rezolvat cineva problema?

            Comment


            • #21
              Fumul asta negru nu poate insemna si gaze nearse? din ce stiu eu, se recircula niste gaze, si poate la tine treaba asta nu se mai intampla si le scoate... ceva consum ridicat ai observat? Eu am avut probleme cu galeria si catalizatorul: cand aveam galeria sparta mi-a crescut consumul si scotea fum ca trenu', in schimb tragea ok; iar inainte sa se sparga la fel, tragea bine, nu era problema..pana s-a spart, evident.

              Comment


              • #22
                Salutare, aceeasi masina ca si DaddyC - problema identica: mult fum negru la accelerare si cand stau la semafor cu ea in D si piciorul pe frana scoate pentru cateva secunde dupa care nu mai scoate deloc pana accelerez din nou. Am curatat EGR si galerie admisie fara nici un rezultat. Probleam apare in special cand motorul ajunge la 80C, cand este rece nu prea am observat fumul in oglinda...

                Comment


                • #23
                  Nu am reusit sa rezolv problema nici pana in ziua de astazi insa, in ultimele zile, fie datorita temperaturilor mai scazute fie datorita turului de forta de aproximativ 5000 de km batuti in 5 zile pe autostrada la viteze de peste 130 km/h si turatii corespunzatoare (nu mai povestesc de fumul care m-a urmat pretutindeni), am observat aparitia unei usoare variatii a turatiei motorului, cu maxim 100 rot/min la intervale regulate de timp de aproximativ 10 secunde, in special la rece. Aceasta variatie se manifesta atat in Drive cat si la liber. Nu stiu daca este aceasi cauza cu cea a fumului excesiv dar ma gandesc ca exista aceasta posibilitate. Colegilor care aveti aceleasi probleme cu fumul, nu ati observat si variatiile de turatie a motorului? In special la rece...
                  There is First Love, and there is MB Love...
                  Once driven, Forever Mercedes.

                  Comment


                  • #24
                    Nu le-asi putea numi variatii mai degraba sunt mici trepidatii in primele 2-3 min de la pornire dar acul de la turometru nu pare sa se miste....

                    Comment


                    • #25
                      Nu va nelinistiti, functioneaza rezistenta heaterboosterului care incalzeste apa din motor. Variatiile provin de la faptul ca suge foarte mult curent dispozitivul, e normal. Stima!

                      Comment


                      • #26
                        Ok asta nu ma ingrijoreaza numai fumu ala negru imi sta pe creier...

                        Comment


                        • #27
                          DaddyC asa e si la mine cand o alerg 100,200 km la revenire pe oras nu mai da fum o perioada , dupa incepe iarasi... am observat si eu mai mult fum da cand e incalzit motorul si temperatura de afara e peste 15-20 grade C. eu am incercat si cu headboosterul ala dezactivat si tot asa... Daca ati rezolvat careva problema va rog sa scrieti.

                          Comment


                          • #28
                            Nu sunt sigur daca mi se pare sau chiar asta dar daca tin cutia setata pe S scoate mult mia putin fum negru decat pe W. Nu vad totusi care ar fi legatura... Colegii cu aceeasi problema puteti incerca si confima?

                            Comment


                            • #29
                              Eu in mod normal o tin pe S. Dupa ce ai scris tu, am umblat vreo 2 zile cu el pe W. Mie unul imi pare ca scoate mai putin fum pe W decat pe S. Ca si impresie generala: al meu scoate mai putin fum cand temperatura exterioara este mai scazuta. Cu cat creste temperatura, cantitatea de fum creste considerabil. Exasperant!
                              There is First Love, and there is MB Love...
                              Once driven, Forever Mercedes.

                              Comment


                              • #30
                                Buna ziua. La temperaturi scazute, volumul aerului isi reduce dimensiunile, de aceea cantitatea de aer care intra in admisie este mai mare,iar amestecul aer-combustibil este mult mai apropiat de cel dorit de motor, pe cand la temperaturi ridicate ale atmosferei cantitatea de aer care intra in amestec se reduce, iar motorul tinde sa compenseze prin mai multa motorina injectata, un amestec defectuos, care rezulta in fum excesiv, exact cum experimentati dumneavoastra ! Binenteles, in teorie asa s-ar explica, dar in practica asa ceva nu prea ar trebui sa se intample in momentul in care toti senzorii de pe traseul aerului in motor functioneaza in parametrii. As verifica si debitmetrul in faza initiala, doar ca o parere. Stima !

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF