Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Fum negru excesiv in sarcina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eu recomand sa renuntati la egr, nu ii da putere in plus, dar macar scapati de fum si mizerie.
    Edit : ce este HHO si ce face el? Este vreun fel de Metabond, Duralube bla bla bla etc? Stima !

    Comment


    • #47
      Aici nu se discuta de alifii minune! Atentie la reclama mascata.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #48
        Salut robertina, nu prea cred ca e normal sa scoata fum pentru ca si in cazul initiatorului topicului masina nu a scos asa fum dintotdeauna, a inceput sa scoata fum asa dintr-o data....

        Comment


        • #49
          Sa ne intelegem... una e ca masina scoate fum la demaraje puternice si la turatii mari (doar e euro 3 - mi-as face griji probabil daca nu ar scoate), si alta e sa ai ditamai fumul dupa tine cand stai linistit la semafor, cu masina in "drive" si cu piciorul pe frana. Am mai spus-o si o mai spun: la demaraje puternice si la turatii mari sa scoata cat fum vrea ea. Dar faptul ca scoate cand stau pe loc...precum si imediat dupa plecare ma scoate din sarite. Revin si spun din nou: EGR a fost verificat si ras-verificat, chiar si schimbat. Deci nu are legatura cu EGR. Totusi daca scot furtunul de vacuum de la EGR masina nu mai scoate niciun gram de fum. Nici in sarcina si nici in stationare. Insa masina se plafoneaza in acest regim.
          There is First Love, and there is MB Love...
          Once driven, Forever Mercedes.

          Comment


          • #50
            Cand scoti vacuumul de la EGR ECU baga limp mode, deci taie turbina. Nu mai retin, test de etanseitate admisie facushi?
            LE: turbina ce presiune baga in campul boost pressure pe STAR, la 3000 rpm?
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #51
              Am verificat eu personal daca nu scapa presiune pe la imbinarile de pe traseul admisiei, in limitele in care am putut face aceasta verificare. Daca exista altfel de test pentru verificarea etanseitatii, nu, nu l-am facut. Cat despre turbina, la ultima diagnoza cu star, meseriasul mi-a spus ca turbina e in parametrii sa nu ma ating de ea. Nu retin insa valorile de pe tester.
              There is First Love, and there is MB Love...
              Once driven, Forever Mercedes.

              Comment


              • #52
                Asta o poti face singur: http://www.clubmercedes.ro/diy-test-...st+etanseitate
                De asemenea, poti proba cu EGR anulat, vezi forum UK: http://mbworld.org/forums/e-class-w2...sable-mod.html
                EGR se poate anula si din soft, de un tuner, mai exact setat sa lucreze la 5%, daca tu suspectezi in continuare ca el e vinovat...
                De proba, inverseaza electrovalvele de vacuum de la turbina cu EGR (parca cdi2 ai, deci turbina cu actuator vacuumatic).
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #53
                  Verifica pierderile de vacum,scoate furunasul de la egr,stranguleaza l si fa proba!
                  Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                  Comment


                  • #54
                    Nu se anuleaza egr prin scoaterea mufei sau a furtunasului ce actioneaza membrana vacuumatica.
                    Anularea se face extrem de simplu:
                    Se obtureaza conducta ce vine din galeria de evacuare in supapa EGR cu o garnitura "home made",facuta din tabla de otel(spatula chit),garnitura ce nu are gaura de trecere.
                    Astfel sistemul EGR functioneaza normal ,dar nu mai primeste gaze arse din evacuare.
                    In lipsa acestor gaze,temperatura din cilindrii creste,presiunea de evacuare se mareste,turbina se va invarti mai puternic,motorul va primi un surplus de aer curat,necolmatat,care va ajuta motorul sa functioneze corect,fara fum !
                    Atentie la turbinele actionate elctronic.Acolo nu se poate anula EGR asa simplu,pentru ca senzorul de pozitie din actuatorul turbinei simte turatia marita si pozitia incorecta a geometriei variabile si trece in mod avarie.
                    EGR se anuleaza cum am spus mai sus ,doar in cazul turbinelor cu geometrie fixa si variabila actionata de capsula vacuumatica.
                    In cazul turbinelor cu geometrie variabila actionate electronic,se poate doar scade fluxul de gaze arse ce intra in supapa EGR,nu se poate anula in totalitate.
                    Numai pentru Euro 3-4,exclus Euro 5 !
                    Spor la treaba !
                    Last edited by robertino; 01-16-2015, 12:50 PM.

                    Comment


                    • #55
                      Am postat eu pentru anulare EGR la CDI3 cu actuator electronic, daca are cineva nevoie. Stima ! (ps: eu am EGR decuplat de 1 an cel putin, imi pare rau ca nu l-am decuplat mai devreme).

                      Comment


                      • #56
                        robertino pentru anularea EGR nu mai trebuie facute alte modificari? din ce vad pe forumul UK mai sunt necesare ceva modificari eletrice.... Daca numai obturez conducta ce vine din evacure nu o sa apara nici o eroare?

                        Comment


                        • #57
                          Ieri am fost din nou la tester, valorile injectoarelor sunt in parametri (2 aveau -0.5 si 2 erau +0.5), motorina injectata era in parametrii, singura probleam pe care a vazut-o meseriasul este o presiune mai mare decat normal pe injectoare cand este la relantii dar care intra in valori normale atunci cand accelereaza...

                          Comment


                          • #58
                            Salut.Si eu am aceiasi problema cu fumul negru,ma scoate din minti...de curand am puso pe tester si e de la un injector ....astept sami vina injectoru luni sa vad care e treaba daca mai scoate ...

                            Comment


                            • #59
                              Si cu egr-ul mi-am luato si eu ...am puso pe un tester fantoma si mia dat egr-ul ...am cumparat egr-ul si cand sal schimb mia zis mecanicu ca se poate curata ...lam curatat dar degeaba tot scoate fum...si abea dupa ce am puso pe un Star am detectat problema ...oricum suspectam injectoarele ca mi se aude si un tacanit cand accelerez

                              Comment


                              • #60
                                Ignorand postul agramat si postarea consecutiva, inteleg (din ultimul post) ca ai detectat buba (desi contrazice primul post), nefiind EGR-ul.
                                Citeste regulile casei.
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF