Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

zgomot pornire w 203 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zgomot pornire w 203 kompressor

    Va salut! La masina din semnatura un w 203 kompressor apare un zgomot la pornire dimineata sau dupa ce a stat cel putin 4 ore fara sa fie pornita ca un harait metalic.Primul diagnostic a fost intinzatorul de la distributie care a fost si schimbat. Mecanicul spune ca mai trebuie ,,studiata,, problema. A mai patit cineva, cum s-a rezolvat? Multumesc!

  • #2
    Revin! masina a fost lasata in rampa de curand pe o strada cu o inclinatie relativ mica, cu partea din fata spre inclinatia de jos a strazii si asa a fost mai mult ulei in partea din fata a motorului. Nu a mai facut zgomot la prima pornire.Ce nu se unge? Ce ar putea fi ca deja ma dispera! Bineinteles uleiul masinii este la nivel si dupa prima pornire totul e in regula !

    Comment


    • #3
      Probleme cu ungerea in rampa. Poate pompa nu mai face presiune suficienta sau ai rampa infundata sau trebuie sa schimbi uleiul. Ce ulei folosesti?
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Uleiul este schimbat.Folosesc aral 10-40 w.Nici un fel de eroare la tester totul functioneaza perfect, doar zgomotul la prima pornire , care apare dupa ce pornesc motorul la 2-3 secunde si tine tot cam 2 secunde.Daca masina nu este pornita 1 ora sau chiar mai putin haraitul apare. Nimeni nu stie pana nu desface. Inca mai am nevoie de masina peste 2 -3 saptamani va merge la ''operat''.

        Comment


        • #5
          Poate ai un tachete (pagar) care se dezamorseaza si pana se amorseaza cam tacane. Daca este asta trebuie desfacuta chiuloasa si schimbate simeringurile la tacheti. Asta implica garnitura chiuloasa, simeringuri la tacheti si daca este bal, solicita si pasuirea supapelor.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            ......deja ma-ti speriat! Saptamana viitoare merge la demontat si va tin la curent!

            Comment


            • #7
              Iti recomand sa verifici daca nu cumva este lantul intins... si sa schimbi lantul in cazul asta alaturi de intinzator si patinele de plastic care ghideaza lantul . Verificarea lantului se face dupa deschiderea capacului de valve din plastic apoi rotesti arborele cotit si il fixezi pe 0T adica TDC dupa care vezi daca axurile cu came si rotile dintate se aliniaza exact pe semnele trasate. Daca nu sunt aliniate perfect ai problema cu lant intins si/sau rotile dintate de la axurile cu came tocite.

              Vezi ca e problema renumita ... cand incepe sa faca zgomot metalic la pornire la rece motorul mai ai putin pana cand se rupe lantul si adio motor...

              Am scris asta cu gandul ca poate vei fi salvat de la o belea mare... poti sa dai pe google: m271 engine rattle, chain broken etc.

              Comment


              • #8
                Va salut din nou! Am schimbat lantul si intinzatorul, la fel face! Mi sa recomandat sa schimb uleiul. Tachetii sunt in regula motorul la fel.Mi s-a recomandat sa schimb uleiul ,eu avand acum pe masina aral 10x40. O sa o fac si pe asta cred si o sa pun ulei original mercedes 5x40.

                Comment


                • #9
                  Eu nu cred ca uleiul trebuie schimbat, ci mecanicul.
                  Pentru clima de la noi 10w40 este in limite, cel putin pentru anotimpul cald fara dubiu.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by doar_adi View Post
                    Eu nu cred ca uleiul trebuie schimbat, ci mecanicul.
                    Pentru clima de la noi 10w40 este in limite, cel putin pentru anotimpul cald fara dubiu.
                    Buna sugestie! Deja am am aruncat cu bani degeaba iar zgomotul vine din zona distributiei! S-a schimbat lantul si intinzatorul fara patine. Deci sa schimb mecanicul si patinele, ce ziceti? O sa pun curand o inregistrare a zgomotului. Numai bine, multumesc!

                    Comment


                    • #11
                      Majoritatea masinilor cu distributie pe lant,au un zgomot specific 1-2 secunde la pornire.Ford ,Opel,Mercedes,.. se aude la toate.Este relativ normal,pana se unge lantul.
                      Masina mea face la fel.Nu ma stresez deloc.Atata timp cat zgomotul dispare imediat dupa prima pornire nu ma deranjeaza.Asa se auzea si la Mondeo !

                      Comment


                      • #12
                        Am spus si in postul anterior, trebuie sa verifici daca distributia este aliniata adica daca in momentul 0 al distributiei la arborele cotit ai si camele aliniate perfect. Sunt multe cazuri in care dupa ce lantul este schimbat tot face zgomot si distributia tot nu este sincronizata din cauza rotilor dintate de pe axurile cu came care s-au tocit si astfel vei intinde si noul lant pus.
                        M-am documentat foarte mult pe problema asta ptr. ca este o belea tipica la motorul asta m271 care este si pe masina mea si cam trebuie sa stai cu urechile pe motor din cand in cand.

                        Este normal sa tacane putin pana isi trage ulei cum zic si ceilalti colegi dar nu sa cloncane urat sau sa faca zgomote metalice intense. Cel mai bine pui un videoclip cu sunetul. Dar iti spun ca m-am documentat serios cateva zile pe problema pe forumurile straine si intai se verifica daca distributia este sincronizata perfect.

                        Aici exemplu de motor m271 care are probleme cu distributia si vezi cum se aude:


                        Aici video in engleza despre problema cu distributia:


                        Vezi si poze atasate cu rotile dintate tocite si distributie nesincronizata(dunga verde trebuie sa se suprapuna cu aia rosie in mod normal la timpul 0). In cazul acela a fost nevoie de schimbare lant/patine si rotita dintata pe partea de admisie...

                        Uleiul 10w-40 nu prea stiu sa fie recomandat la motorul asta... 5w-40 da.
                        Attached Files
                        Last edited by Primix; 09-23-2014, 02:28 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Primul (10 sau 5) respectiv ultimul numar(30, 40) reprezinta "temperaturi" in care motorul lucreaza mai mult. Daca locuiesti intr-o zona cu temperaturi mai mici, primul numar trebuie sa mearga in jos adica cinci sau zero. Cred ca m-am facut inteles.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc! Zgomotul este asemanator cu cel din videoclipul 1 si vine din zona distributiei.Am schimbat uleiul cu unul original mercedes 5X40 si la fel face, deci am nevoie de un mecanic serios care sa stie sa rezolve problema.Asa ca trebuie sa ajung la o reprezentanta autoklass.Multumesc inca o data si chiar in mod special colegului Primix.Va tin la curent cu ce se intampla.

                            Comment


                            • #15
                              Pompa de ulei ai verificat? sorbul este curat ? nu ai presiune de ulei corespunzatoare.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF