Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema mare W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by quicksand View Post
    Chiar interesant...dar pare desprins din SF.
    Chestia e ca n-am mai avut o problema asemanatoare cu ea. Si am mers si aproape de bec , nicio problema.
    Sa te fereasca Dumnezeu ca SF-ul sa se adevereasca si sa ramai la 3-400 km departe de orice service cu masina in drum.
    Citeste aici:http://vwforum.promotor.ro/topic/628...i-de-motorina/

    @iulian.mov:Probabil pompa de egalizare este acolo unde vin furtunele.Este o pompa mica asemanatoare celei ce arunca apa pe parbriz.
    Nu poate fi in alta parte,decat in compartimentul unde se alimenteaza prima data cu motorina de la peco !
    Probabil prin furtunele alea,face schimb de carburant intre cele doua compartimente !Din ce am vazut la audi,exista pe fundul rezervorului o instalatie destul de complexa alcatuita din mai multe conducte !
    Last edited by robertino; 05-29-2014, 15:03 PM.

    Comment


    • #17
      Originally posted by robertino View Post
      Sa te fereasca Dumnezeu ca SF-ul sa se adevereasca si sa ramai la 3-400 km departe de orice service cu masina in drum.
      Citeste aici:http://vwforum.promotor.ro/topic/628...i-de-motorina/

      @iulian.mov:Probabil pompa de egalizare este acolo unde vin furtunele.Este o pompa mica asemanatoare celei ce arunca apa pe parbriz.
      Nu poate fi in alta parte,decat in compartimentul unde se alimenteaza prima data cu motorina de la peco !
      Probabil prin furtunele alea,face schimb de carburant intre cele doua compartimente !Din ce am vazut la audi,exista pe fundul rezervorului o instalatie destul de complexa alcatuita din mai multe conducte !
      Hmm, o sa desfac din nou sa caut, dat fiind faptul ca dureaza 5 minute. In programul de o.e. gasisem o imagine cu pompa de care imi spui, si la prima vedere am vazut-o amplasata pe partea stanga spate, aproape deasupra rezervorului. Trebuie sa ma conving..tin sa iti multumesc robertino.

      Comment


      • #18
        Pompa de egalizare nu vei gasi la MB niciodata. Transferul se face cu ajutorul unei legi simple din fizica. Daca gasesti mult mai multa motorina intr-o parte decat in alta, atunci poti incepe studiul.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #19
          Originally posted by cl600 View Post
          Pompa de egalizare nu vei gasi la MB niciodata. Transferul se face cu ajutorul unei legi simple din fizica. Daca gasesti mult mai multa motorina intr-o parte decat in alta, atunci poti incepe studiul.
          Ca sa nu zic ca am gasit deja, incep prin a spune ca am inceput studiul...si primesc tot mai multe carti de studiu. Pe semne ca trage aer in instalatie, deoarece ma viziteaza EPC in bord...

          Comment


          • #20
            Era de vina valva de presiune de pe rampa. Am schimbat-o si acum merge perfect (650 lei dracia naibii).

            Comment


            • #21
              Bine, insa pe unde curgea motorina? Imposibil pe la regulator...
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #22
                Originally posted by cutaresku View Post
                Bine, insa pe unde curgea motorina? Imposibil pe la regulator...
                Am scris intr-un post : un furtun caruia ii cedase prinderea.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by quicksand View Post
                  Era de vina valva de presiune de pe rampa. Am schimbat-o si acum merge perfect (650 lei dracia naibii).
                  Lumineaza-ma si pe mine cu valva asta :-?

                  Comment


                  • #24
                    Cu placere

                    Piesa arata identic.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by quicksand View Post
                      Cu placere

                      Piesa arata identic.
                      Acesta este regulatorul de presiune. Dar este foarte ciudat ca tia picat dintro data, in gnere incepe sa falfaie la motorul relanti cand e aproape pe duca.
                      "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                      Comment


                      • #26
                        In fine , toata lumea de prin bransa vad ca-i spune intr-un mod diferit.
                        Regulator ramane...
                        Da , dintr-o data , pornit motor , cuplat marsarier , oprit motor (de capul lui) si acolo a ramas.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by quicksand View Post
                          Cu placere

                          Piesa arata identic.
                          Multumesc! Ai fost un caz fericit! La mine a fost nevoie de injectoare...

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF