Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema mare W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema mare W203

    Pe scurt , nu mai porneste.
    O sa incerc sa sintetizez pe cat posibil. Pornit motor , bagat marsalier , ambreiaj in podea , murit motor. De atunci nu mai porneste. N-am vrut sa insist cu incercarile , mi-a fost frica sa nu stric ceva.
    Problema ce ma framanta e ca am vazut o pata de lichid sub ea. M-am intins , am luat o mostra si miroasea a motorina. Posibil sa se fi fisurat ceva pe ea si sa picure ? Mentionez ca acumulatorul functioneaza perfect.
    O sa incerc si maine , si cel mai probabil o s-o tractez la un service.

    Pareri sau sugestii vis a vis de problema ?

    Motorul e CDI 2148 cmc. Va multumesc.

  • #2
    Pierdere motorina = pierdere presiuni din instalatie = aer in instalatie = nu porneste. Un raspuns sintetizat. O vizualizare atenta a unui mecanic, gaseste pierderea de motorina. Poti insista ca nu se strica mai mult decat este, eventual descarci bateria si pierzi motorina. Dar poti vedea si tu pe unde ai pierederea.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Si mai sintetizat de la mine: nu e deloc obligatoriu ca daca pe undeva iese motorina, tot pe acolo intra aer...

      Dragos

      Comment


      • #4
        Un furtun pe tur , mufa nu mai face contact perfect si din cauza presiunii zboara motorina ca printr-o stropitoare. Urmeaza sa-l schimb. Bineinteles , tot furtunul , mufa singura nu se gaseste

        Comment


        • #5
          Ok , schimbat furtun , prindere perfecta.
          Doar ca nu porneste. O am in service de 3 zile si tot nu reusesc s-o porneasca. Pe tester apare totul in regula. Debit are , motorul face 200 rpm , presiunea combustibilului e de ~90 bari.
          Ei suspecteaza ca a intrat aer pe traseu. Injectoarele din pacate n-am cum sa le verific cu motorul oprit.
          Sugestii ?

          Comment


          • #6
            Cere o parere si de la mercedes-cdi, ti-e concitadin si stie cu varza pe MB.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Cu 90 bar, e greu sa porneasca...
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Nu sunt atat de priceput incat sa stiu valorile exacte. Dar pompa se pare ca lucreaza , asta ca o confirmare de la tipul care a testat-o. Si totusi nu porneste..
                Bateria e cat se poate de ok.

                Scenariul bun : aer pe traseu , in momentul in care se misca masina o sa dispara si totul intra in normal.
                Sceanariul rau : injectoarele.

                Asta am auzit , asta spun si eu.

                Comment


                • #9
                  Fara 250 de bari la CDI nu ai sa vezi un strop de motorina in capul pistoanelor. Verifica injectoare , regulator presiune, pompa inalta presiune sau chiar si cea de joasa presiune.Incearca sa o pornesti cu un spray cu alcool( deodorant ) dar nu in cantitati mari.
                  Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                  Comment


                  • #10
                    Asta nu suna deloc bine.
                    Totusi e posibil sa se fi busit ceva din senin ? Injectoare , pompa , senzor. Banuiesc ca au oarecare simptome si nu pica tocmai instant.

                    Comment


                    • #11
                      Problema asemanatoare dupa ce am lasat masina in curte la relanti, m-am intors dupa 2-3 minute, era oprita. Cand dau sa o pornesc...nimic. Problema la care inca nu am reusit sa gasesc raspuns: cand pe partea dreapta a rezervorului se termina motorina, incepe distractia. A trebuit sa trag motorina de pe partea stanga a rezervorului in dreapta. Daca cineva stie ce poate fi, e binevenit sa ma ajute. Ulterior am dat de problema ta. Masina nu mai voia sa porneasca. Remediulat la automat cat sa se amorseze (chipurile), umplut filtru de motorina pana la refuz cu palnie si bidon de motorina. Nu o sa porneasca, asa ca am luat palnia, si am pus furtunul direct in cel de alimentare al pompei de injectie, a pornit doar ca nu puteam sa stau veci cu ea asa, si dupa doua porniri si opriri scurte cat sa isi traga motorina am pus furtunul de la pompa in filtru. Inca functioneaza, doar ca imi e frica sa scad sub sfert de rezervor, caci raman ca fara motorina.

                      Comment


                      • #12
                        La audi quatro(datorita transmisiei spate/cardan) exista urmatoarea problema frecventa:
                        Rezervor cu doua compartimente,intr-un compartiment senzor de nivel ce comanda o pompa de egalizare ,aflata intr-unul din compartimente(de unde se alimenteaza injectia)pentru a aduce acelasi nivel in cele doua comaprtimente.
                        -Una din cele doua componente(pompa sau senzor se defecteaza).Rezulta imposibilitatea pornirii/alimentarii cu motorina din compartimentul ce ramane gol.
                        Mercedes diesel nu am desfacut,dar exista o asemanare,daca rezervorul este cu doua compartimente(stanga/dreapta)
                        Last edited by robertino; 05-28-2014, 21:38 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Chiar interesant...dar pare desprins din SF.
                          Chestia e ca n-am mai avut o problema asemanatoare cu ea. Si am mers si aproape de bec , nicio problema.

                          Comment


                          • #14
                            Eu iti spun sincer ca e un SF cat se poate de real.
                            Referitor la pompa de egalizare, probabil e oriunde altundeva decat in rezervor. Deoarece eu in partea pasagerului am un sorb, iar in partea soferului e un plutitor in care vin furtunele de la pompa si furtunele de la sorb.
                            Asta e sistemul:
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by quicksand View Post
                              Chiar interesant...dar pare desprins din SF.
                              Chestia e ca n-am mai avut o problema asemanatoare cu ea. Si am mers si aproape de bec , nicio problema.
                              Foarte bune sfaturile colegilor, mai ales ca la 203 este destul de intalnit defectul.
                              Poti incerca sa pui 10-20 litri in rezervor pana se egaleaza natural.
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF