Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Confirmare piesa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ah..ok
    Da , nu m-am uitat sa vad cum este prins si am crezut ca are acelasi sistem ca senzorul de presiune rail. Merci pentru lamuriri.

    Comment


    • #32
      Originally posted by bgd819 View Post
      Ah..ok
      Da , nu m-am uitat sa vad cum este prins si am crezut ca are acelasi sistem ca senzorul de presiune rail. Merci pentru lamuriri.
      Nu stiu ce generatie de masina ai, insa de la Euro4 in sus senzorul de pe rampa functioneaza in limita unor parametrii de adaptare. Ar fi indicat un tester capabil sa faca o resetare a valorilor de adaptare, dupa montaj.

      Intr-adevar, pt majoritatea modelelor actuale, senzorul corect se vinde doar impreuna cu rampa.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #33
        @cl600
        Este vorba despre un c 220cdi w204, cu euro 4

        Comment


        • #34
          Cred ca putem invata si de aici ceva.http://autotehnic.wordpress.com/2012...-rampa-comuna/

          Comment


          • #35
            Salut @bgd 189 daca esti amabil pune codul la senzor si spune daca ai rezolvat prin schimbarea acestuia(eu am martorul galben care se aprinde si se stinge singur dupa vreo cateva mii de km.pe langa asta si minimul este iregular cateo o data)am duso la mercedes de 2 ori si dupa ce mi-au schimbat sonda lambda si resetat ecu nu sa schimbat nimic,tin sa precizez ca masina merge bine chiar daca se aprinde martorul doar ca ma enerveaza sal vad aprins.

            Comment


            • #36
              Salve, @cristian27.
              Trebuie sa ajunga sambata din tara, va tin la curent cu noutatiile dupa schimbarea piesei.
              Apoi,cand ajunge piesa voi pune poze cu codurile ambelor,cea schimbata si cea noua.

              Comment


              • #37
                In sfarsit a ajuns piesa din romania.Acum este acum...am hotarat sa o schimb eu. Voi atasa pozele cu piesa si foaia cu ilustratie. Trebuie sa "citesc" instalarea : se ung garniturile de cauciuc ?????
                Uite piesa si codul ei.
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  Uite si piesa cu regulatorul de inalta presiune. La revedere.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by robertino View Post
                    Tehnic nu are cum sa fie regulatorul de presiune in capatul rampei.Inclusiv la Delphi regulatorul este pe pompa.
                    Acum explicatia:Pompa dezvolta intre 250 si 2200 bar.Regulatorul pompei dozeaza presiunea in functie de necesitatile motorului si timpii de deschidere a injectoarelor.Daca ar fi in rampa,nu ar avea ce sa dozeze.Pompa ar trebui sa lucreze permanent la o presiune maxima ,iar presiunea la intrarea injectoarelor sa fie permanent 2000 bar.
                    Presiunea de la intrarea injectoarelor este corelata cu timpii de deschidere al injectoarelor.Astfel la un timp de deschidere(teoretic) de 1ms,la 2000 bar intra o anumita cantitare de motorina in clindru si alta cantitate la 250 bar.
                    Regulatorul de presiune este un motor liniar,dotat la capat cu un piston .Prin deplasarea liniara a pistonului,se elibereaza presiune si cantitate in acelasi timp.
                    Senzorii de presiune citesc presiunea din rampa si ECU comanda presiunea din pompa.Astfel daca un injector are probleme,presiunea din rampa scade,iar ECU suplineste pierderea comandand regulatorul sa deschida mai mult.
                    Este un principiu general si nu a fost modificat inca,la common rail.
                    Robertino, dintre toti cei care au postat pe acest subiect , trebuie sa te felicit pentru ca esti singurul care a avut dreptate si a venit cu niste explicatii plauzibile. Nu sunt de meserie mecanic dar am observat ca regulatorul de inalta presiune nu se afla pe rampa de presiune cum credeam si cum am fost indus in eroare. Asadar pentru cei care inca sunt nelamuriti , regulatorul de inalta presiune se afla langa pompa de inalta. Acel regulator din capul rampei de presiune, partea spre parbriz,se infileteaza practic in rampa iar regulatorul de inalta are ca prindere 2 suruburi. Te felicit inca odata pentru logica ta. Numai bine

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by cutaresku View Post
                      E chestie de 5 minute (inclusiv o tigara), cu dimensiunea corecta a capului cheii tubulare.
                      Preferabil rece, sa nu-ti ramana amprentele p-acolo. Curios ca vorbesti de infiletat, pentru ca regulatorul (cel putin la 210) n-are nici un filet, ci doar cele doua gauri in care intra suruburile. Senzorul din partea opusa, da.
                      Vorbeam de infiletat pentru ca am fost indus in eroare, piesa din capatul rampei nu este regulator de inalta presiune.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by bgd819 View Post
                        Robertino, dintre toti cei care au postat pe acest subiect , trebuie sa te felicit pentru ca esti singurul care a avut dreptate si a venit cu niste explicatii plauzibile. Nu sunt de meserie mecanic dar am observat ca regulatorul de inalta presiune nu se afla pe rampa de presiune cum credeam si cum am fost indus in eroare. Asadar pentru cei care inca sunt nelamuriti , regulatorul de inalta presiune se afla langa pompa de inalta. Acel regulator din capul rampei de presiune, partea spre parbriz,se infileteaza practic in rampa iar regulatorul de inalta are ca prindere 2 suruburi. Te felicit inca odata pentru logica ta. Numai bine
                        Este imposibil sa fie in rampa.Acela nu este regulator de presiune.Sunt senzori de presiune,nicidecum regulator.
                        Dar nu am mai continuat o discutie inutila....cu seniorii.
                        Printre altele ca hobby mai repar alaturi de un prieten sisteme common rail(ford,renault opel,kia,etc).Probabil am mai invatat cate ceva,nu este vorba de logica !
                        Nu are ce cauta un regulator in rampa,pentru ca nu are ce sa regleze acolo !
                        Nu exista pompa de inalta presiune common rail fara regulator de presiune.Regulatorul accelereaza si mentine relantiul motorului.El da drumul motorine in rampa.Rampa este un vas tampon,de unde injectoarele se alimenteaza cu motorina la toate regimurile motorului.
                        Fotografia pe care ai postat-o reprezinta un regulator delphi.Acelasi model este prezent pe toate pompele delphi(renault,mercedes,Ford,etc).
                        Last edited by robertino; 05-24-2014, 14:07 PM.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by bgd819 View Post
                          Robertino, dintre toti cei care au postat pe acest subiect , trebuie sa te felicit pentru ca esti singurul care a avut dreptate si a venit cu niste explicatii plauzibile. Nu sunt de meserie mecanic dar am observat ca regulatorul de inalta presiune nu se afla pe rampa de presiune cum credeam si cum am fost indus in eroare. Asadar pentru cei care inca sunt nelamuriti , regulatorul de inalta presiune se afla langa pompa de inalta. Acel regulator din capul rampei de presiune, partea spre parbriz,se infileteaza practic in rampa iar regulatorul de inalta are ca prindere 2 suruburi. Te felicit inca odata pentru logica ta. Numai bine


                          Ai rezolvat, merge masina?


                          Doar pt ca acest topic este citit si poate colegii inteleg ca dupa ce ai intrebat in primul post despre senzorul care masoara presiunea in rampa, te-ai decis sa schimbi valva care controleaza debitul in pompa pentru ca in Italia, ca si in Romania, valva care controleaza presiunea din rampa, ca si senzorul care masoara presiunea in rampa nu se vand separat.

                          In foto :

                          senzorul care masoara presiunea - B4/6
                          valva care controleaza debitul - Y94
                          valva care controleaza presiunea - Y74
                          Attached Files
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #43
                            Este bine ca avem o fotografie cu sistemul mercedes.Sa detaliez:
                            -Rampa comuna-este o "teava" goala la interior,cu o intrare pentru conducta ce vine din pompa si 4-5-6-8 iesiri pentru conductele ce alimenteaza injectoarele.Deasemenea la capete are filete/dopuri pentru diverse sonde si senzori.Oricine poate verifica fizic asa ceva.Este de obicei turnata sub presiune,din otel,rectificata la interior.Fiind piese ce lucreaza la presiuni mari,diametrele interioare sunt destul de mici(conducte,rampa,etc.).
                            In fotografie vedem clar ca "regulatorul de presiune" Y74 este la extremitatea rampei,dupa conducta ultimului injector.
                            -Rampa are in ordine:Conducta 1-injector 1,conducta 2 este conducta ce alimenteaza rampa direct din pompa de inalta(este notata 19/1) urmata de celelalte conducte.
                            Sa-mi explice cineva cum controleaza regulatorul de presiune Y74 presiunea la intrarea injectorului 1 ?
                            Principiul de functionare clasic este urmatorul(presiuni si timpi aleatorii) :
                            -injector inchis,presiune la intrarea injectorului 3000 bar.Il deschidem electronic 0,1ms si pulverizeaza 0,5g.
                            -injector inchis,presiune la intrarea injectorului 280 bar.Il deschidem la pornirea motorului 0,5 ms si pulverizeaza 0,02g.Deci controlam strict cantitatea de carburant prin timpii de deschidere si presiune.Ce ar fi sa-l deschidem la pornirea motorului cu 3000 bar presiune din rampa, 0,5ms ?
                            Revin:Cum controleaza regulatorul Y74 presiunea la intrarea injectoarelor pentru ca in cilindrii sa intre strict o anumita cantitate de motorina in functie de turatia si sarcina motorului ?Reamintesc:Rampa este o teava goala la interior !!!
                            Regulatorul de pe pompa deschide si inchide un circuit.Deschizandu-l permite motorinei sa intre in rampa.Cu cat creste turatia motorului creste si presiunea furnizata de pompa.Senzorii citesc presiunea din rampa si comunica ECU ce comanda regulatorul cata motorina sa urce in rampa.
                            Y74 este o valva cu doua pozitii inchis/deschis.In momentul cand in rampa apar presiuni reziduale mari(de exemplu motorul ruleaza urcand in rampa la 4000 rpm cu pedala la podea,brusc se ia piciorul de pe accelearatie),presiunea din rampa este prea mare pentru mersul in frana de motor,(unde injectoarele se opresc complet,iar turatia turbinei scade dramatic),valva elimina/regleaza surplusul de presiune pentru ca motorul sa nu "dea fum" la prima apasare de pedala(sa zicem ca nu mai este nevoie de putere si de 2000 bar in rampa ci doar de 1000 bar).Altfel la prima apasare usoara de pedala,daca ar fi tot 2000 bar la intrarea injectoarelor ,tot la 4000 rpm dar la o sarcina mai mica,si niste timpi de deschidere mai mici,ar intra in cilindrii mai multa motorina in comparatie cu aerul.
                            Se poate studia..............
                            Last edited by robertino; 05-24-2014, 17:21 PM.

                            Comment


                            • #44
                              Omule, daca promiti ca citesti inca odata, macar ce am scris de la inceput, promit si eu ca sterg ultimul tau post.

                              Poti intreba, simplu - fara sa scrii atat de mult si cu siguranta vei primi raspuns.

                              Incearca, inainte de toate sa intelegi cam ce inseamna presiunea si cum se obtine si mai ales cum se "elimina/regleaza", dar ca si teorie, nu neaparat in auto.
                              Last edited by cl600; 05-24-2014, 18:10 PM.
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment


                              • #45
                                Am schimbat singur regulatorul de presiune acum 2 ore,a fost o treaba de 10 minute. Intradevar masina merge altfel,nu mai apare eroarea cu esp,limitarea la 2500rpm,si merge super acum masina. Singurul lucru este ca la prima cheie sa oprit motorul,apoi nu au mai fost probleme. Apoi dupa probe am oprit si pornit motorul si nu a mai murit.Posibil sa se fi intamplat acest lucru pentru ca nu era amorsata pompa?? In rest merge bine ,sa vedem maine dimineata la pornire daca se mai opreste.
                                Last edited by cutaresku; 05-24-2014, 21:29 PM.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF