Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Confirmare piesa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am vazut ca pe flautul reil mai are un senzor in celelat capat,ala ce o mai fi ??atasez o poza pentru cunoscatori
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Sunt complet confuz
      Care este diferenta dintre "senzorul de presiune de pe rampa de inalta presiune" si "regulatorul de debit de pe pompa de inalta presiune"? Daca se poate o poza cu pozitia fiecarei piese sau unde se pozitioneaza cele doua piese.Merci
      Last edited by bgd819; 05-09-2014, 10:59 AM.

      Comment


      • #18
        Poze sensori rampa

        Salut,
        Pozele pentru sensorii de pe rampa.
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Poze sensori rampa

          Salut,
          In partea din fata a motorului se afla senzorul care masoara presiunea din rampa iar in spate este valva care regleaza presiunea.

          Comment


          • #20
            Ok, se pare ca sa clarificat.
            In partea din fata este senzorul de presiune rail , iar in partea dinspre parbriz este regulatorul de inalta presiune. Thanks

            Comment


            • #21
              Regulatorul de presiune se afla pe pompa de inalta.Nu are ce cauta in rampa.
              Regulatorul este responsabil cu pornirea,accelerarea motorului,el gestioneaza debitul si presiunea ce vine in rampa.
              Mai jos ai un link in care vezi o pompa de inalta.Deasupra se vede mufa electrica a regulatorului de presiune:
              Last edited by robertino; 05-11-2014, 18:56 PM.

              Comment


              • #22
                Originally posted by robertino View Post
                Regulatorul de presiune se afla pe pompa de inalta.Nu are ce cauta in rampa.
                Regulatorul este responsabil cu pornirea,accelerarea motorului,el gestioneaza debitul si presiunea ce vine in rampa.
                Mai jos ai un link in care vezi o pompa de inalta.Deasupra se vede mufa electrica a regulatorului de presiune:
                http://www.bosch-automotivetechnolog...tml?compId=941
                La Mercedes regulatorul de pe pompa se numeste - regulator de debit, cel de pe rampa este considerat a fi regulator de presiune....

                Din link-ul dat de tine, am inteles de ce a renuntat Mercedes la Bosch in favoarea lu Delphi!

                The task of the high-pressure pump is to compress the fuel .... In Romania, cel putin unde este mult mai scumpa decat in Germania, motorina este sub forma lichida si sunt sigur ca nu se poate 'compress...'.


                Este adevarat ca eu cel putin nu stiu daca si pompa de inalte este tot Delphi, insa mi-a placut cum suna!
                Last edited by cl600; 05-11-2014, 20:36 PM.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #23
                  Eu aud ca se intorc la Bosch.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #24
                    Tehnic nu are cum sa fie regulatorul de presiune in capatul rampei.Inclusiv la Delphi regulatorul este pe pompa.
                    Acum explicatia:Pompa dezvolta intre 250 si 2200 bar.Regulatorul pompei dozeaza presiunea in functie de necesitatile motorului si timpii de deschidere a injectoarelor.Daca ar fi in rampa,nu ar avea ce sa dozeze.Pompa ar trebui sa lucreze permanent la o presiune maxima ,iar presiunea la intrarea injectoarelor sa fie permanent 2000 bar.
                    Presiunea de la intrarea injectoarelor este corelata cu timpii de deschidere al injectoarelor.Astfel la un timp de deschidere(teoretic) de 1ms,la 2000 bar intra o anumita cantitare de motorina in clindru si alta cantitate la 250 bar.
                    Regulatorul de presiune este un motor liniar,dotat la capat cu un piston .Prin deplasarea liniara a pistonului,se elibereaza presiune si cantitate in acelasi timp.
                    Senzorii de presiune citesc presiunea din rampa si ECU comanda presiunea din pompa.Astfel daca un injector are probleme,presiunea din rampa scade,iar ECU suplineste pierderea comandand regulatorul sa deschida mai mult.
                    Este un principiu general si nu a fost modificat inca,la common rail.

                    Comment


                    • #25
                      cl600 stie ce spune. Nu vreau sa intram intr-o polemica interminabila, insa regulatorul de presiune este, in acceptiunea tuturor mecanicilor dedicati MB, in capul rampei.
                      Attached Files
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #26
                        'robertino' are dreptate, insa daca nuanteaza putin ajunge cu siguranta chiar si la explicatia lui Bosch.

                        Lichidele sunt incompresibile - chiar si motorina, nu numai apa! Adica nu se comprima de loc, absolut de loc.

                        Astfel, dupa cum se poate traduce de la Bosch:

                        - To do this, it constantly feeds fuel into the high-pressure accumulator (rail), thus maintaining the system pressure.

                        - adica, pompa alimenteaza constant combustibil in rampa (acumulatorul de inalta presiune) - cand au zis constant s-au referit la constant 250 sau constant 300, etc. Regulatorul de debit de pe pompa intoarce parte din combustibil inapoi in rezervor astfel incat pompa sa poata baga cat mai putin astfel incat sa consume energie mecanica cat mai putina.

                        pt ca in capatul rampei, ca si la centrala termica din casa, ca si la orice circuit hidraulic exista un ''vas de expansiune'' care la CDI se mai numeste si 'regulatorul de presiune'

                        Presiunea se creaza in rampa cu ajutorul debitului livrat de pompa si mai ales prin comprimarea aerului din regulatorul de presiune....


                        cutaresku, are dreptatea suprema si acest topic ar trebui inchis. Eu doar m-am legat aiurea de cuvantul 'compress' din explicatia lui Bosch, chiar i-am si scris.
                        Last edited by cl600; 05-12-2014, 11:31 AM.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #27
                          Nici un lichid nu este compresibil, corect. Dar asta nu inseamna ca lichidul asta, fie el nemtesc sau romanesc, nu poate fi pus "under pressure", cu scopul de a obtine o anumita marime a particulei atomizate de catre injector.

                          MAN lucreaza si cu 3000 bar la commonrail-urile de pe camioanele lor actuale, plus injectoare piezo, binenteles.

                          Bosch poate s-a bazat ca se mai citeste si printre randuri, nu numai ad-litteram, mai ales ca "to compress" este foarte pe-aproape de "to put something under pressure". Restul sta in imaginatia cititorului si in puterea lui de a intelege ce se intampla intr-un motor de generatie noua.



                          Dragos

                          Comment


                          • #28
                            Perfect de acord, insa in literatura tehnica germana subtilitatile sunt destul de simple, de obicei. Eu nu pretind nimic, doar mi s-a parut usor 'fun'. Sub nici o forma nu subestimez Bosch, am sincer tot respectul pt ei!


                            Delphi piezo s-au dovedit un dezastru total la MB, poate Bosch ar fi fost optiunea fericita.


                            Am scris pe tema asta la Bosch si cred ca o sa raspunda.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #29
                              Salve, in sfarsit am reusit sa cumpar doar "regulatorul de inalta presiune",cu precizarea ca in italia se gaseste doar rampa intreaga la un cost de 1025€. Am reusit cumpararea piesei de la reprezentanta MercedesBenz Romania. Acum o intrebare pentru cunoscatori: montarea regulatorului trebuie facuta la service , necesintand ceva atentia sporita sau eventual un accesoriu pentru al schimba, sau as putea sa-l inlocuiesc si eu,vazand faptul ca nu pare la prima vedere foarte complicat schimbarea,fiind vorba de o mufa si piesa"infiletata"in rampa??
                              Deci , intrebarea mea : se schimba cu motor la rece , trebuie avut grija la anumite detalii sau ....
                              O zi buna

                              Comment


                              • #30
                                E chestie de 5 minute (inclusiv o tigara), cu dimensiunea corecta a capului cheii tubulare.
                                Preferabil rece, sa nu-ti ramana amprentele p-acolo. Curios ca vorbesti de infiletat, pentru ca regulatorul (cel putin la 210) n-are nici un filet, ci doar cele doua gauri in care intra suruburile. Senzorul din partea opusa, da.
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF