Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Clapeta acceleratie w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Clapeta acceleratie w203

    Salut! Am cautat pe forum dar nu am gasit nimic despre w203 c180 benzina.Problema e ca dupa ce acelerez,ramane 1-2 secunda accelerat si scade foarte incet turatia.Cand schimb vitezele nici macar nu scade nimic.Intrebarea mea e daca are 'clapeta acceleratie' ca sa pot sa o curat.Am fost la un mecanic si a zis ca nu poate face nimic ca acceleratia e electronica.Ce as putea sa fac?Nu am nici o eroare in bord,cu exceptia 'check engine' care a ramas aprins cand am schimbat pompa de apa si am pornit masina fara curea.Orice sfat e bine venit!

  • #2
    Are clapeta de acceleratie, pentru identificarea ei, urmareste tubulatura de la filtru de aer pana la motor. Unde se termina tubulatura este clapeta de acceleratie. Daca nu ai rezultate, o diagnosticare cu STAR-ul face minuni.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Mersii marian,am scos alea 3 suruburi de la filtru de aer de pe carburator si nu stiu ce sa curat..

      Comment


      • #4
        Nu prea este mult de curatat. Se demonteaza corpul clapetei de pe motor, de regula sunt 4 surubuti, mufe electrice, furtunase de la vacum si o articulatie care vine de la cablul de acceleratie. In ea se formeaza o zgura (funingine), asta trebuie curatata. Mare atentie, clapeta de acceleratie mai are niste gaurele foarte fine. Acestea trebuiesc curatate si desfundate. Pentru curatare se foloseste cu succes un spray pentru curatat discuri de frana si o pensulica. Sub nici-o forma nu se folosesc unelte care pot zgaria sau deforma corpul clapetei sau clapeta. Nu se foloseste sarme sau alte minuni pentru desfundarea orificiilor. In prealabil se inmoaie cu continut din spray si se curata cu pensula, daca ai la indemana si un compresor pentru suflarea orificiilor atunci cand cureti clapeta este ideal, daca nu, poti pulveriza direct lichid din spray prin orificii. La montarea ei, foloseste o garnitura noua sau un silicon pentru etanseitate. In felul asta se evita tragerea de aer fals in clapeta.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Ok,mersii pt ajutor.

          Comment


          • #6
            Poate cineva sa-mi spuna daca e normal sa am 'lag',sau o anumita intarziere la acceleratia de la w203 c180?E deranjant pt ca o conduc de mai bine de un an si tot smuceste acceleratie in treptele mici.

            Comment


            • #7
              Am avut aceiasi problema , oscila turatia motorului. S-a rezolvat cu inlocuirea unui furtun de vacum cred care face legatura intre corpul clapetei si motor.Ajungi la el si-l poti verifica numai daca dai carcasa filtrului de aer jos.

              Comment


              • #8
                Am sa ma uit sa vad,dar al meu e w203 c180 benzina,am si eu furtun de ala' ?

                Comment


                • #9
                  La fel si al meu, 1,8 kompressor.

                  Comment


                  • #10
                    Tu Caletz ai aceeasi problema,sau ai rezolvat cu furtunul acela?

                    Comment


                    • #11
                      Am rezolvat, dar am demontat de 2 ori ca a durat 4 zile pana cand a venit furtunul.A mea e de 1,8 asa ca nu stiu cum arata la tine. Numai bine! Pana a venit cel original am pus unul provizoriu.Daca ai aceiasi problema sa procedezi la fel, desfaci ,ei codul dupa furtun si pui unul provizoriu daca nu gasesti imediat. Acolo sunt temperaturi mari , trebuie unul original.
                      Last edited by caletz; 08-18-2014, 03:57 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Revin cu o veche problema.Am fost la un service si mi-am sters eroarea check engine din bord,iar dupa vreo 50 km s-a aprins din nou..E ciudat pt ca scrie 'No Malfunction'.Masina merge impecabil,doar dimineata cand e rece motorul relantiul merge in valuri vreun minut.Variaza cam 500 rotatii.(800-1300).Sa fie oare senzorul de vina?

                        Comment


                        • #13
                          Asa cu relantiul (cica e electronic si se accelereaza el cat are nevoie si apoi revine la normal) face si benzinara mea si nu e problema.

                          Comment


                          • #14
                            Ok,m-am linistit.

                            Comment


                            • #15
                              Salutare! Care este rolul furtunasului care intra in clapeta de acceleratie? Mentionez ca daca il scot, masina este mai sprintena. Este vorba de un C200 1.8 kompressor 163cp.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF