Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Clapeta acceleratie w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Clapeta acceleratie w203

    Salut! Am cautat pe forum dar nu am gasit nimic despre w203 c180 benzina.Problema e ca dupa ce acelerez,ramane 1-2 secunda accelerat si scade foarte incet turatia.Cand schimb vitezele nici macar nu scade nimic.Intrebarea mea e daca are 'clapeta acceleratie' ca sa pot sa o curat.Am fost la un mecanic si a zis ca nu poate face nimic ca acceleratia e electronica.Ce as putea sa fac?Nu am nici o eroare in bord,cu exceptia 'check engine' care a ramas aprins cand am schimbat pompa de apa si am pornit masina fara curea.Orice sfat e bine venit!

  • #2
    Are clapeta de acceleratie, pentru identificarea ei, urmareste tubulatura de la filtru de aer pana la motor. Unde se termina tubulatura este clapeta de acceleratie. Daca nu ai rezultate, o diagnosticare cu STAR-ul face minuni.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Mersii marian,am scos alea 3 suruburi de la filtru de aer de pe carburator si nu stiu ce sa curat..

      Comment


      • #4
        Nu prea este mult de curatat. Se demonteaza corpul clapetei de pe motor, de regula sunt 4 surubuti, mufe electrice, furtunase de la vacum si o articulatie care vine de la cablul de acceleratie. In ea se formeaza o zgura (funingine), asta trebuie curatata. Mare atentie, clapeta de acceleratie mai are niste gaurele foarte fine. Acestea trebuiesc curatate si desfundate. Pentru curatare se foloseste cu succes un spray pentru curatat discuri de frana si o pensulica. Sub nici-o forma nu se folosesc unelte care pot zgaria sau deforma corpul clapetei sau clapeta. Nu se foloseste sarme sau alte minuni pentru desfundarea orificiilor. In prealabil se inmoaie cu continut din spray si se curata cu pensula, daca ai la indemana si un compresor pentru suflarea orificiilor atunci cand cureti clapeta este ideal, daca nu, poti pulveriza direct lichid din spray prin orificii. La montarea ei, foloseste o garnitura noua sau un silicon pentru etanseitate. In felul asta se evita tragerea de aer fals in clapeta.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Ok,mersii pt ajutor.

          Comment


          • #6
            Poate cineva sa-mi spuna daca e normal sa am 'lag',sau o anumita intarziere la acceleratia de la w203 c180?E deranjant pt ca o conduc de mai bine de un an si tot smuceste acceleratie in treptele mici.

            Comment


            • #7
              Am avut aceiasi problema , oscila turatia motorului. S-a rezolvat cu inlocuirea unui furtun de vacum cred care face legatura intre corpul clapetei si motor.Ajungi la el si-l poti verifica numai daca dai carcasa filtrului de aer jos.

              Comment


              • #8
                Am sa ma uit sa vad,dar al meu e w203 c180 benzina,am si eu furtun de ala' ?

                Comment


                • #9
                  La fel si al meu, 1,8 kompressor.

                  Comment


                  • #10
                    Tu Caletz ai aceeasi problema,sau ai rezolvat cu furtunul acela?

                    Comment


                    • #11
                      Am rezolvat, dar am demontat de 2 ori ca a durat 4 zile pana cand a venit furtunul.A mea e de 1,8 asa ca nu stiu cum arata la tine. Numai bine! Pana a venit cel original am pus unul provizoriu.Daca ai aceiasi problema sa procedezi la fel, desfaci ,ei codul dupa furtun si pui unul provizoriu daca nu gasesti imediat. Acolo sunt temperaturi mari , trebuie unul original.
                      Last edited by caletz; 08-18-2014, 03:57 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Revin cu o veche problema.Am fost la un service si mi-am sters eroarea check engine din bord,iar dupa vreo 50 km s-a aprins din nou..E ciudat pt ca scrie 'No Malfunction'.Masina merge impecabil,doar dimineata cand e rece motorul relantiul merge in valuri vreun minut.Variaza cam 500 rotatii.(800-1300).Sa fie oare senzorul de vina?

                        Comment


                        • #13
                          Asa cu relantiul (cica e electronic si se accelereaza el cat are nevoie si apoi revine la normal) face si benzinara mea si nu e problema.

                          Comment


                          • #14
                            Ok,m-am linistit.

                            Comment


                            • #15
                              Salutare! Care este rolul furtunasului care intra in clapeta de acceleratie? Mentionez ca daca il scot, masina este mai sprintena. Este vorba de un C200 1.8 kompressor 163cp.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF