Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Coduri de eroare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Mercedes-cdi View Post
    "B1000 HRA Headlamp range adjustment: Supply voltage of the control unit
    is too low (undervoltage)"

    Nu stiu daca acest DTC se refer la Mercedes.

    M-am lovit de nenumarate ori cu B1000 la mercedes = Central module Faulty
    Am gasit un pdf in care zicea ca erorea se refera la BODY CONTROL SYSTEMS (SRS, IRCL, PSE, ATA. RST, MSC, CF) doar pentru modelele w124 w140 w202 w210 fabricate pana in 2000, iar o posibila cauza ar putea fi din cauza "Control module faulty, fails self test".
    Mai era o parere pe unul din forumurile mb straine care zicea ca e legata de AC.
    Totusi din descrierea erorii data de tine cred ca ar putea sa fie si un consumator prea mare, care sa ia din curentul calculatorului masinii. Daca mai aflu ceva o sa postez
    Last edited by Emilliano; 08-03-2009, 01:13 AM.

    Comment


    • #17
      salutare. am un sprinter modelul nou, 313 si nu imi mai intra turbinele in functiune (merge doar in puterea motorului). i-am facut o diagnoza si imi da urmatoarele probleme: Y 31/14 BOOST PRESSURE CONTROL / PRESSURE TRANSDUCER. si Y 77 WASTE GATE PRESSURE TRANSDUCER. ma poate sfatui cineva unde anume sa umblu la masina? am fost la 10 meseriasi si cam toti mi-au dat opinii diferite. nu as vrea sa desfac tot motorul pentru mai stiu eu ce problema de vacum sau cine stie ce.... va multumesc anticipat.

      Comment


      • #18
        Dati-mi cod defect si tip motor (exact cum scrie pe ecran cind bagati la tester)
        ca sa-mi dau seama ce are.
        Originally posted by adiboss009 View Post
        salutare. am un sprinter modelul nou, 313 si nu imi mai intra turbinele in functiune (merge doar in puterea motorului). i-am facut o diagnoza si imi da urmatoarele probleme: Y 31/14 BOOST PRESSURE CONTROL / PRESSURE TRANSDUCER. si Y 77 WASTE GATE PRESSURE TRANSDUCER. ma poate sfatui cineva unde anume sa umblu la masina? am fost la 10 meseriasi si cam toti mi-au dat opinii diferite. nu as vrea sa desfac tot motorul pentru mai stiu eu ce problema de vacum sau cine stie ce.... va multumesc anticipat.

        Comment


        • #19
          salut ! stii ceva despre codul B111A (SCM modul coloana directie) ?

          Comment


          • #20
            sal

            Imi zici si mie te rog daca gasesti eroarea : P1227 (EPC)
            Mersi mult!
            C220 S202
            Mercedes 4 EveR!

            Comment


            • #21
              Originally posted by Mercedes-cdi View Post
              Dati-mi cod defect si tip motor (exact cum scrie pe ecran cind bagati la tester)
              ca sa-mi dau seama ce are.
              tot ce stiu e ca tijele de la turbine functioneaza, supapele de vacum la fel. erorile aparute sunt alea pe care le-am scris. le-am notat si eu cand mi-a facut un meserias diagnoza.masina e m.b. 906ka35 versiunea Lma31350e, motor 2148 cm3, diesel L766*01, 95 kw. SA MA INDREPT SPRE DEBITMETRUL DE AER ????? multumesc.

              Comment


              • #22
                Eu as fi al 11-lea. Dar sper sa fiu ultiumul.
                Daca v-as zice ce spune fabricatul pentru ultima generatie de turbine cred ca ati face infart.
                In orice caz, ca sa nu fac vreo confuzie. Dati-mi serie de sasiu si tipul de motor sa vad despre ce este vorba.
                Originally posted by adiboss009 View Post
                salutare. am un sprinter modelul nou, 313 si nu imi mai intra turbinele in functiune (merge doar in puterea motorului). i-am facut o diagnoza si imi da urmatoarele probleme: Y 31/14 BOOST PRESSURE CONTROL / PRESSURE TRANSDUCER. si Y 77 WASTE GATE PRESSURE TRANSDUCER. ma poate sfatui cineva unde anume sa umblu la masina? am fost la 10 meseriasi si cam toti mi-au dat opinii diferite. nu as vrea sa desfac tot motorul pentru mai stiu eu ce problema de vacum sau cine stie ce.... va multumesc anticipat.

                Comment


                • #23
                  Astea sint coduri defect specific fabricant. Adica nu se pot vedea si talmacii decit cind masina este pe tester. La testerul meu eu mi-as da seama.
                  Originally posted by d3op View Post
                  Imi zici si mie te rog daca gasesti eroarea : P1227 (EPC)
                  Mersi mult!

                  Comment


                  • #24
                    salut!Am un c200 kompressor din 2000. in bord apar 3 fault-uri: ABS ESP BAS. pe tester a iesit cod 1025. Deasemenea nu face niciun pic de caldura.

                    Comment


                    • #25
                      poate cineve sa dea detalii despre reteaua CAN si daca o defectiune de comunicare a acesteia poate scoate din functie vreun modul de control sau altceva ?

                      Comment


                      • #26
                        Ma puteti ajuta cu o interpretare a acestor erori, va rog? Si ce ar trebui sa fac pt a le remedia?

                        (1)
                        ETC - Ele c tronic transmis sion control - f -
                        MB number
                        0245458232
                        Code Text Status
                        65 Component N15/3 (ETC [EGS] control unit) is faulty. STORED

                        (2)
                        ME2-SFI - Motor electronic s 2 - F -
                        MB number
                        0285457132
                        Code Text Status
                        P0170-022 Selfadaptation of mixture formation ME-SFI control module (N3/10): 'part load' for right bank of cylinders at limit value
                        Current and stored
                        P0130-015 G3/4 (Right O2 sensor, before TWC [KAT]) Not defined

                        (3)
                        TAC - Automa tictemperature control - f -
                        MB number
                        2108302985
                        Code Text Status
                        B1416 A31m1 (Coolant circulation pump) STORED
                        http://www.w204.ro

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                          Dati-mi cod defect si tip motor (exact cum scrie pe ecran cind bagati la tester)
                          ca sa-mi dau seama ce are.
                          Salut, wdb 2102161b032036 , 210.216

                          Erori:
                          B1416 ==pompa asta am demontat am verificat invarte(direct de la baterie cel putin).

                          B1422 ==aici nu prea inteleg, ceva intre afisaj bord si alea de unde controlezi temperatura interioara cu doua rotite, cald rece.

                          B1813 ==sirocoul -am citit ca pleaca in unele cazuri la anumite temperaturi poate daca se rezolva B1422 porneste sirocoul?

                          B1800 ==tot sirocoul, restart , nu da flacara

                          Pentru B1422 sa incerc cu alt bord sau cu alt modul al controlului temperaturii?

                          Multumesc anticipat !
                          gabrielleru@yahoo.com

                          Comment


                          • #28
                            erori abs esp bas

                            va salut sunt nou pe forum.am un C220 cdi 116 cai 2001 si am 3 martori aprinsi n bord abs esp bas.am scimbat discurile placheti de frana rulmenti simering pe fata am mai schimbat comutatorul de sub pedala de frana si degeaba tot imi apar erorile astea astept parerile voastre multumesc,

                            Eu astept ca, inainte de a posta, sa parcurgi regulamentul.
                            Last edited by cutaresku; 12-19-2012, 12:27 PM.

                            Comment


                            • #29
                              Pune masina pe Star si vezi ce eroare da.
                              In cel mai fericit caz este defect unul din senzorii de Abs.

                              Comment


                              • #30
                                Salut, am un C class W203, 200 CDI din 2004, si se plafoneaza la 3000 RPM, la tester am fost si ii dadea eroare P0105, sensor presiune, l-am schimbat si aceeasi eroare. Va rog, ce as mai putea verifica la ea ? mutlumesc

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF