Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme tehnice

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pfff daca mai si esti in italia atunci putin cam delicata problema ta.Cu riscul de a zice o prostie as sugera sa verifici atunci, daca vine motorina, la conducta de DUPA filtru parca e un colier ce il poti desface dai la automat cateva secunde si ar trebui sa curga motorina preferabil sa stai tu la furtun si altcineva sa dea la automat sa vezi cat curge ce debit are (ar trebui sa fie un jet continuu parca) si sa ai ceva o sticla sa nu faci mizerie.Dai la automat de 2-3 ori sa fii sigur daca vine motorina sau nu.Asta ca sa fi sigur ca nu ti sa dezamorsat pompa fiindca daca e dezamorsata vine motorina dar dureaza putin pana se amorseaza.Daca trebuie sa stai putin pana vine motorina atunci ti se dezamorseaza pompa peste zi.Daca nu vine nimic atunci acolo e sursa problemei.Ori filtru infundat ori pompa e pe duca sau nu primeste curent dar rand pe rand se identifica problema.Nu am schema sa te ajut am cautat dar nu gasesc.pana una alta poate mai apare un coleg cu niste idei sau o schema ceva.Astept vesti cu ce ai rezolvat! Spor!!

    Apropo daca vine motorina atunci urmatoare chestie ar fi injectoarele dar mai vedem pana acolo.Odata motorina si curent sa ai.
    Last edited by dinamix; 03-17-2014, 03:31 AM.

    Comment

    Working...
    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF