Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme tehnice

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme tehnice

    Salut.
    acum o 30 si ceva de zile in urma am cumparat un mercedes c automat w203,
    aproximativ 2 saptamini in umra mi s-a terminat motorina,am pos motorina si mi sa terminat bateria find de 70 ah,am pornit cu ajutorul unui alt autoturism,acum 3 zile incepuse sa porneasca motorul cam greu,credeam ca e de la baterie,am venit acasa am oprit motorul,si am dat sa o pornesc sai skimb locul,nam putu sa o pornesc,am incarcat bateria,si a pornit dar greu tare,dupa ce am pornit am mers circa 20 minute,a 2 zi dimineata adica azi am vurut sa ies in orash,nam putu sa o pornesc,am pus alta bateria de 70 ah,nam putut,si pina la urma cind aproape bateria era terminata am pus putin spray s-a pornit deodata, am oprito si se pornea binisor cit era cald motorul,am lasato sa se raceasca si iar nu porneste,imi spune cineva ce poate sa aibe?

  • #2
    Mi se pare cam mica bateria de 70Ah, 100 Ah e valoarea adecvata. Problema ar fi curentul la pornire, mai ales daca e dusa bateria, un 2.2 cdi n-o sa-ti porneasca prea usor. Stima!

    Comment


    • #3
      Probabil cand ti s-a terminat motorina,ai dat la automat pana te-ai plictisit !
      La masinile diesel common rail este interzis sa fortezi demarorul pana cand se amorseaza circuitul tur.
      Pompa primara(din pompa de inalta) se uzeaza rapid in lipsa lubrifierii.
      Cauza pornirii grele este uzura acestui element.Daca folosesti spray si masina porneste ,pompa de inalta este defecta !
      Bateria nu este factor decisiv.Pentru o pornire la un motor diesel,poti folosi o baterie de 55 Ah.Nu numarul de amperi-ora conteaza,ci cati amperi este capabila bateria sa furnizeze in momentul pornirii(500,700,800) !Cu baterie de 55 A am pornit tractor U650

      Comment


      • #4
        Nustiu ce s-a zic,cum s-a fie lipsa de curent daca,pornitorul se aude cum lucreaza,invirteste bine,si cum adica sa dau la automat ca nu inteleg..de multe ori am avut,eu sunt un incepator si nu prea ma descurc

        Comment


        • #5
          nu poate fi ca pe undeva apuca aer?

          Comment


          • #6
            Pompele alea au racire/lubrifiere pe combustibil deci se lubrifica cu motorina daca ti sa terminat motorina si pompa trage aer se gripeaza si risti sa o arzi daca insisti sa dai la automat.Sfatul meu intai de toate e sa verifici daca iti vine motorina cand dai la automat scoti furtunul sau ce e si pui contactul cateva secunde si daca nu vine combustibil deacolo iti face figuri de la sistemul de alimentare (asta daca zici ca nu porneste chiar si daca are curent).

            Comment


            • #7
              bine,multumesc,dar furtunul de la injectori?

              Comment


              • #8
                ai o poza ceva sa-mi arati te rog?

                Comment


                • #9
                  daca sincer am cam insistat,pina mi-am descarcat bateria..

                  Comment


                  • #10
                    Dar de ce ati tot schimbat/incarcat bateria masinii?O descarca sau o descarcati dumneavoastra cand ii dati la automat?Daca o descarcati dumneavoastra inseamna ca masina are curent si logic problema este ca vreo piesa ori este defecta ori nu primeste curent.Deasta am zis sa nu mai insistati sa o porniti pana nu verificati daca ii vine motorina la motor fiindca daca nu vine ardeti pompa.Cel mai bine este sa chemati un mecanic sa vedeti daca aveti motorina Ca sa nu ardeti pompa sau ceva pe alimentare.

                    Un mic sfat litera mare la inceput de propozitii si reply-urile postate se pot edita in 30 de minute de la postare (asta va ajuta si pe dumneavoastra sa va fie mai eficient threadul nu sa tot cautati posturi) dar oricum cred ca o sa va atentioneze verzii.

                    Comment


                    • #11
                      Vorbeste cu tu,eu am 20 ani,si cu saitu,scuze eu nu prea stiu..am o saptamina de cind ma folosesc de el,sa descarcat bateria ca am insistat mult sa o pornesc,si nu sa pornit,cum pot verifica daca am ars ceva?adica daca sa stricat pompa?daca am pornito cu spray si merge normal nu inseamna ca pompa e buna nu ?multumesc tie :*

                      Comment


                      • #12
                        Defapt faptul ca merge cu spray si nu moare trepideaza sau da sa moara inseamna ca este totul in regula nu e ars nimic.Sa verifici daca ai motorina la pornirea la rece chestie de 2 minute desurubat un capacel dat la automat si stii sigur daca e aia sau nu 5 min la mecanic.Curent este ne spui maine daca ai si motorina si apoi mai vedem.Deocamdata pana nu mai vii cu ceva simptome sau sa faci ce te-am sfatuit eu nu te poate ajuta nimeni decat cu presupuneri si idei.

                        Comment


                        • #13
                          Bine,de mers merge destul de normal,motorul lucreaza foarte frumos,nu se aude nimic,cind apes pedala pleaca frumos fum nu face,nici cind e rece nici cind acclerez,dar cum adica sa dau la automatt ca nustiu? doar s-a pornesc cheia? si ce capacel sa desurubez,ai o poza ceva?sunt incepator,o am de o luna de zile,inainte de asta am avut un passat b 4.

                          Comment


                          • #14
                            A da la automat pe scurt sa ii dai sa porneasca, adica exact momentul cand tu auzi electronotorul ca se invarte dar motorul nu porneste asta tie ultima pozitie pe contact la cheie acela e automatul. Si nu iti mai face griji de conducta cheama un mecanic stie el ce trebuie facut atat sa ii spui sa verifice daca la rece iti vine motorina la motor.

                            Comment


                            • #15
                              Eu sunt in italia,si astea iti spun ca a fost stricata jumatate de masina,daca vrei imi poti spune la ce anume s-a ma uit,daca imi vine motorina la rece,ma pot descurca si singur,sa ma uit la fiecare injector a parte?daca vine motorina?ca acolo unde spui tu s-a ma uit daca vine motorina la rece,este un singur cablu,sau la alea de la filtru sa ma uit?sau de acolo de la injectoare?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF