Salutari tuturor posesorilor de mercedes.Am si eu o mica problema,am primit un mercedes-benz C220 cdi cadou de la seful meu(locuiesc in germania si a vrut sa se scape de masina si eu ca un om `nevoias` am luat-o acasa).Masina e din 2000 motor de 2.2 diesel dar am luat-o mergand tare aiurea,adica pornea mai greu putin,statea la relanti undeva la 600 rpm,si scotea un fum negru dupa ea.De tras,trage motorul dar nu cu toti cei 125 de cai ci undeva la 70 la suta din puterea ei.Am citit pe forum ca se poate trage de la debimetrul de aer si am scos mufa in mers dar nici o schimbare la motor.Turbo fluiera asa incet si frumos ca la orice masina diesel.Azi am condus-o asa undeva la 2 km pan acasa si in fata casei se tureaza dintr-o data la maxim singura si am luat contactul dar nu sa oprit,asa ca am oprit-o in viteza omorand motorul.Am facut un fum de au iesit toti vecinii de pe strada(nemtii sunt tare fricosi din orice).Cand am deschis capota am vazut joja de ulei sarita vreo 5-7 cm si ulei din zona sarit afara muradrind toata partea dreapta cu filtru de particule si turbo,debimetru(masina are filtru de particule trecut in talon).un sfat ceva e binevenit din partea oricui.Nu vreau sa merg la mercedes aici in germania deoarece daca va spun cat cost o diagnosticare cu tester o sa spuneti ca sunt dus cu pluta.Multumesc anticipat si cer scuze moderatorilor si userilor daca am gresit gramatical sau la postare(locuiesc in germania de multi ani dar sunt roman,doar ca mai gresesc la scris).Orice sugestie e binevenita deoarece e masina kombi si azi maine vine un bebe si fiind diesel masina since as vrea sa o pastrez mai ales ca am placheta verde la gaze pan in 2015 iulie
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
a sarit joja de ulei!
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Buna, Faptul ca motorul a turat la maxim si nu a oprit de la cheie numai dupa ati bagat in viteza acelea inseamna ca motorul a inceput sa mearga pe ulei adica a consumat ulei si din acest motiv a scos si fumul acela. Al doilea lucra ca a sarit afara joja din locasul lui si a inceput sa scuipa ulei, acest fenomen este din cauza ca aveti o presiune foarte mare in baia de ulei care se poate sa fie de la scapari de compresie langa segmenti. De aicea vine si pornirea mai grea adica din cauza lipsei de compresie. Problema ca a mers pe ulei adica pe agentul de ungere poate sa vina de la turbosuflant (in cauza asta turbosuflantul este uzat is scapa ulei la lagere) sau de la scapari de compresie care dupa ce motorul incalzeste impinge uleiul afara in teava pe care este pentru gazele de carter care este racordat tot la aspiratie si in acest caz ajunge uleiul in camera de ardere. Faptul ca ati bagat in viteza si a murit este un lucru mai fericit, deoarece in cazul contrar motorul merge pana cand consuma tot uleil din baia.
In primul rand ari trebui verificat (masurat) compresia motorului.
Al doilea rand verificat turbosuflantul.
Sper ca am ajutat cu ceva si va rog pe colegi ca sa corecteze daca am gresit undeva.
-
Ciudat este ca becurile din bord nu s-au stins cand am luat contactul.Am uitat sa mentionez ca inainte sa intru in curte am pornit încãlzirea in scaune si ma gandesc sa nu fi avut un scurt circuit pe undeva si de acolo sa nu raspunda contactul cand am incercat sa opresc motorul.Am un vito 2 tot 2.2 cei si ma gândeam sã probez debimetrul de aer pe C-classe.Oare gresesc daca incerc?
Comment
-
Originally posted by reaper_ax View PostSalutari tuturor posesorilor de mercedes.Am si eu o mica problema,am primit un mercedes-benz C220 cdi cadou de la seful meu(locuiesc in germania si a vrut sa se scape de masina si eu ca un om `nevoias` am luat-o acasa).Masina e din 2000 motor de 2.2 diesel dar am luat-o mergand tare aiurea,adica pornea mai greu putin,statea la relanti undeva la 600 rpm,si scotea un fum negru dupa ea.De tras,trage motorul dar nu cu toti cei 125 de cai ci undeva la 70 la suta din puterea ei.Am citit pe forum ca se poate trage de la debimetrul de aer si am scos mufa in mers dar nici o schimbare la motor.Turbo fluiera asa incet si frumos ca la orice masina diesel.Azi am condus-o asa undeva la 2 km pan acasa si in fata casei se tureaza dintr-o data la maxim singura si am luat contactul dar nu sa oprit,asa ca am oprit-o in viteza omorand motorul.Am facut un fum de au iesit toti vecinii de pe strada(nemtii sunt tare fricosi din orice).Cand am deschis capota am vazut joja de ulei sarita vreo 5-7 cm si ulei din zona sarit afara muradrind toata partea dreapta cu filtru de particule si turbo,debimetru(masina are filtru de particule trecut in talon).un sfat ceva e binevenit din partea oricui.Nu vreau sa merg la mercedes aici in germania deoarece daca va spun cat cost o diagnosticare cu tester o sa spuneti ca sunt dus cu pluta.Multumesc anticipat si cer scuze moderatorilor si userilor daca am gresit gramatical sau la postare(locuiesc in germania de multi ani dar sunt roman,doar ca mai gresesc la scris).Orice sugestie e binevenita deoarece e masina kombi si azi maine vine un bebe si fiind diesel masina since as vrea sa o pastrez mai ales ca am placheta verde la gaze pan in 2015 iulie
Comment
-
In principiu , poate fi tot motorul (bielete , supape , etc) , de asta am spus ca trebuie vazut ce pagube s-au produs.
Si trebuie si o turbina noua.
Nu prea le am cu mecanica , dar in linii mari cam astea sunt pagubele( toate componentele turbinei sunt aspirate/trase in motor ) , sper sa fie mai mici la tineLast edited by b97dmt; 02-27-2014, 13:53 PM.
Comment
-
Nu suna bine daca tre sa desfac motoru tot bucãti.o sa schimb turbina,curat toata admisia,completez uleiul si incerc sa vad daca porneste.Daca e mai grav cumpãr un motor second cu 200-300 eur si il schimb complet.Daca e gata compresia am gasit kit de segmenti pt motor si nu e asa scump
Comment
-
Mergi la un mecanic bun, e greu sa-i dai de cap pe forum, mai ales avand in vedere buba ce pare serioasa. Turbina nu e o tragedie, o gasesti second sau o poti reface pe a ta.https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament
Comment
-
Am demontat azi turbina,e plina de ulei peste tot mai putin in partea de catre evacuare.Are axul cu palete un joc foarte mare deci e defectã.am demontat si radiatorul de intercooler si am scurs din el aproximativ 1 litru de ulei.Demontat totata tubulatur de aer inclusiv cutia de la filtru de aer pt ca is pline cu ulei.Am dat jos pentru curatare Valva EGR,are o smoalã in ea de numai.o sa curat Valva si galeria de admisie,radiator intercooler+tubulatura,schimb ulei,filtre,va primi un alt turbo in vreo saptamana si vedem atunci ce probleme mai are.aparatu de mãsurat compresia il primesk marti sau miercuri.revin cu detalii.
Comment
-
Uleiul(fluid hidraulic) aspirat in motorul diesel,pe langa suparaturare duce la strambarea bielelor.Practi uleiul intrat in cilidrii a devenit combustibil si motorul s-a dat peste cap !Noroc ca distributia nu este pe curea,altfel era "gata" instantaneu !
Nu are treaba cu compresia ,nu munci degeaba !Joja a sarit din cauza turatiei prea mari si a pompajului excesiv al pistoanelor,scaparii pe langa segmenti a presiunii in carter !
Sfatul meu este sa demontezi injectoarele,faci rost de o regleta gradata in mm.Este bun un subler cu tija pentru adancime !Introduci regleta prin gaurile injectoarelor in capul fiecarui piston.Invarti motorul manual pana cand fiecare piston ajunge la PMS.Masori cursa fiecarui piston.Daca nu sunt diferente,ai scapat ! Daca sunt diferente intre curse,trebuie demontat motorul si schimbat bielele strambe,eventual vreo supapa !
In 99% din cazuri,inlocuirea turbinei nu te scapa de probleme !Daca ai gasit ulei mult in intercooler,iar turbina functiona,(nu s-a rupt axul) ai toate sansele ca turbina sa fi impins uleiul in motor si sa fi distrus motorul.Doar daca axul turbinei se rupe,aceasta nu se mai invarte,aspiratia nu are putere sa traga prin furtune si radiator uleiul in cantitate mare !
Sansele sunt infime sa scapi ieftin !
Nu te "speria"! Becurile in bord nu s-au stins cand ai decuplat contactul ,din cauza alternatorului ce era in turatie mare !Last edited by robertino; 03-02-2014, 20:06 PM.
Comment
-
Am mai desfacut unu de alfa romeo de 2.0 litrii 16 valve,pe cand mergea masina struna catre casa din germania anul trecut ma lovit unu pe autobanda.Praf spatele.In fine maine masor cursa fiecarui piston sa vad daca sunt probleme si va anunt atunci.Scule utilaje si hala unde sa lucrez am,aici nu imi fac probleme dar sincer nu as vrea sa dau motorul jos,as vrea sa pot sa il desfac montat,adica sa indepatez baia de ulei i apoi bieletele sa le desfac si sa sa scot pistoanele pe deasupra(inlaturand chiuloasa).Nu am mai dat jos si imi e teama ca la montaj o sa am probleme(sa nu uit ceva sau sa montez ceva cabluri sau furtune aiurea,chestii banale care iti scapa de obicei).L service am fost si sa imi faca motorul mi-au cerut undeva peste 500 de eur(vorbesc foarte serios,ca tre sa dea jos motorul k trebuie facut bucati tot si apoi la ansamblare se schimba tot ce ar fi de gasit cu proleme,asta in cazul in care nu e mare scofala,daca e mai grav mai multi bani)Intre 280 si 500 am gasit motoare de la 120 de mii de km pana la 230 de mii.Acum astept sa vad maine daca sunt probleme la biele,supape.
Comment
Comment