Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

La c 180 kompresor,relantiu la 1500 ture

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La c 180 kompresor,relantiu la 1500 ture

    Buna ziua !

    Intrebarea mea,legata de un mb c 180 kompressor-benzina an 2003,este urmatoarea :

    - uneori(destul de des)la semafor relantiul este in jur de 1400-1500 ture,iar foarte-foarte rar scade sub 800 ture.

    -care credeti ca este cauza si care ar fi rezolvarea ???

    Multumesc anticipat !

    La revedere.

  • #2
    Salut @Slagean,
    Am avut o situatie similara si eu la masina (W203 2,2CDI , 2001).
    Dupa ce mi-am stors mintea cu internetul cautand o rezolvare sau o rezolvare la o problema similara, am ajuns la concluzia ca problema era de la pedala de acceleratie .
    Sfat: cand masina ramane turata la 1100-1500 rpm baga mana sau piciorul drept sub pedala de acceleratie si trage sa revina la pozitie zero.
    In cazul in care dupa aducerea pedalei de acceleratie la pozitia zero relantiul revine la 850-875 rpm problema este din pedala de acceleratie ( mai exact din cele 2 arculete).
    Solutie : inlocirea pedalei de acceleratie (700 - 1200 lei) sau solutie de avarie montarea unui arcut care sa ajute la retaragerea pedalei de aceleratie in punctul zero .
    Bafta,

    Comment


    • #3
      Eu zic ca mai degraba e de la amestec aer combustibil,probabil filtru aer sau benzina

      Comment


      • #4
        N-as compara simptome si solutii intre benzinare si diesel.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          La diesel mai rar asa simptome,dar la benzina mai des!

          Comment


          • #6
            Originally posted by slagean View Post
            Buna ziua !

            Intrebarea mea,legata de un mb c 180 kompressor-benzina an 2003,este urmatoarea :

            - uneori(destul de des)la semafor relantiul este in jur de 1400-1500 ture,iar foarte-foarte rar scade sub 800 ture.

            -care credeti ca este cauza si care ar fi rezolvarea ???

            Multumesc anticipat !

            La revedere.
            Ai cumva puterea scăzută și în mers sau este vorba doar despre relantiu? Am pățit și eu această problemă și după câteva zile s-a agravat în sensul că îmi scădea puterea și în mers ca până la urmă să nici nu mai vrea să pornească. Necazul meu a fost provocat de pompa de benzină. sper totuși ca la tine să fie vorba doar despre filtrul de benzină îmbâcsit sau o alimentare proastă cu ceva apă în benzină

            Comment


            • #7
              Aceeasi problema am avut si eu. In general acest fenomen se intampla cand vine sezonul rece. Am demontat si curatat clapeta de acceleratie cu un spray pentru curatat discuri de frana, a urmat curatarea epuratorului de gaze prin interior cu benzina (se poate curata si cu apa calda in amestec cu detergent), la fel si furtunul care face legatura dintre capacul de la culbutori si epurator. Am schimbat filtrul de aer si cel de benzina. La mine nu a mai facut acele oscilatii de turatie. Mentionez ca E-ul meu nu are compresor.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #8
                Aceeasi problema ca in primul post o am si eu la un C180 Kompressor din 2002; pana se incalzeste motorul nu face figuri, dupa in schimb, salta turatia pana la 1200-1500 uneori si 2000 rpm.
                Am fost la vreo 3 testari (de m-am saturat cat m-au tinut aia pe acolo)...
                Dupa capul lor ar fi sonda lambda (cea dinainte de catalizator), dar la întrebarea daca o schimb si nu e aia, mi-au zis ca nu este sigura treaba... ). Un alt mecanic mai răsărit, mi-a zis ca ar putea fi din distribuție (a fost schimbata recent de primul proprietar).
                Din filtre nu prea ar fi, ca le-am schimbat pe toate inainte; din pedala o sa incerc , dar nu cred sa fie aia...
                Last edited by TFK; 01-09-2014, 08:27 AM.

                Comment


                • #9
                  De distributie nu poate fi vorba. Eu tind sa cred ca... Atunci cand este rece se formeaza condens in vaporizatorul de gaze, acest vaporizator fiind imbacsit cu vaporii uleiuleiului din motor sau spuma aceea galbuie, mai pleaca in clapeta mizeria. Si pana scapa de ea se mai tuteaza sau scade turatia la relanti. La mine se manifesta cand ajungea temeratura motorului cam la 80 si fiind in trafic mai mult stationat decat mers incepea dansul relantiului. Cand scapam de coloana o forjam putin si nu mai facea nazuri.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    Buna ziua !
                    Legat de prima postare,relantiul marit nu este legat de nimic,nici de frig,nu are o periodicitate,nici de temperatura motorului,nici de vrun alt factor de care poate fi legat de doua ori consecutiv,regula este ca nu este nici o regula.
                    Nici la test nu ,,spune" nimic.
                    Pot fi multe zile fara simptome,sau pot fi o ora intreaga in traficul din oras.
                    Deci.........!!!! ????
                    La revedere tuturor

                    Comment


                    • #11
                      O nelamurire la c180 k 2002 am si eu:
                      Cand stationez sta la 800 rot/min dar in mers daca scot din viteza nu scade mai jos de 1200 , uneori chiar 1500???
                      Masina merge foarte bine de aceea nu stiu daca e normal sau nu.

                      Comment


                      • #12
                        Relantiu mare poate fi de la un furtun fisurat sau copt de regula pe partea evacuarii unde temperatura e mai mare decat pe partea aspiratiei.
                        Prima data apare relantiu neregulat (oscilant) apoi(peste ceva vreme) ramane turat.
                        In viteza turatia relantiului(neaccelerat) e mai mare decat atunci cand scoti pe liber.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by slagean View Post
                          Buna ziua !
                          Legat de prima postare,relantiul marit nu este legat de nimic,nici de frig,nu are o periodicitate,nici de temperatura motorului,nici de vrun alt factor de care poate fi legat de doua ori consecutiv,regula este ca nu este nici o regula.
                          Nici la test nu ,,spune" nimic.
                          Pot fi multe zile fara simptome,sau pot fi o ora intreaga in traficul din oras.
                          Deci.........!!!! ????
                          La revedere tuturor
                          Ia expina-ne tu care sunt cauzele oscilarii relantiului si care este turatia normala?
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF