Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

bolt etrier frana blocat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @Lava -
    Eu am zis Ate referitor raport pret/calitatate. Daca ai bani iei pe original si sari de 1500 ron discuri+placute. La mine Ate au fost singurele placute care nu au scartiit.
    Si cum adica sunt la fel ca la inceput?!
    La mine au inceput sa franeze bine dupa ce s-a luat vopseaua uniform(ca 20km de urban).
    Si cum adica se tot duce? - Daca bagi piciorul in frana nu se intepeneste(dar intra Absul) roata?

    @petrysoru- lasa-le asa ca prind ele pana la urma-stai linistit.
    Cam cat este buza?
    Last edited by dialiv; 10-31-2013, 23:29 PM.

    Comment


    • #17
      Buna seara !


      La W203 220CDI, una din valorile nominale ale grosimii discului fata este de 25mm. ATE zice ca in acest caz, grosimea minima recomandata este de 22.4mm.

      Mai exista o varianta de 28mm grosime, la care cea minima este de 26mm, tot din catalogul ATE.

      Pune mana si masoara grosimea, si daca esti sub cea minima, iei alte discuri. Buza aia se poate elimina si cu pila sau cu flexul, daca chiar vrei, dar iese si arata urat. La strung e mai elegant, iar masina de rectificat, mai ales daca nu e verticala, nu are ce cauta in discutia asta.

      Varianta de 25mm grosime o gasiti mai jos, impreuna cu restul de cote, luata dintr-un catalog Brembo:

      Disc W203 C220CDI.jpg


      Intamplator, un set de doua discuri ATE de fata de 25mm grosime este de 427RON in Romania, pret gasit la o scurta cautare online. Iar setul de placute ATE pentru intreaga punte este 210RON. Abordabil, deci.


      Dragos

      Comment


      • #18
        Pai nu chiar la inceput, ca atunci nici nu prea prind. Cum prindeau dupa 100 de km asa prind si acuma. Nu am bagat picioru in frana sa vad daca intra ABS`ul.
        Nu stiu ce aveam inainte, dar prindeau mult mai bine fata de astea.
        Sa nu se inteleaga gresit, prind si astea bine...dar nu ca cele de dinainte care erau uzate rau.
        Le-am schimbat ca mi s-a ovalizat un disc si imi batea in volan la franare.
        Mai am un disc, scrie undeva pe el sa pot citi ce a fost ?

        Placutele sunt ceramice...oare asta-i de vina ?

        @Petrysoru- Cand pui placutele noi se mai duce din buza aia in timp ce se uzeaza...Nu are rost sa te chinui sa o rectifici. Munca in plus.
        Last edited by lava; 10-31-2013, 23:56 PM.

        Comment


        • #19
          E bine de stiut. Deci merge 1mm buza . Care o fi treaba cu grosimea discurilor..
          Nu am folosit ceramice pana acum, dar banuiesc ca sunt si ele pereche cu anumite discuri. Verific acum.
          Last edited by dialiv; 11-01-2013, 00:04 AM.

          Comment


          • #20
            Nici un disc de frana nu se va ovaliza vreodata, ca nu trage Chuck Norris de el...

            Discurile de frana pot capata bataie axiala (sau frontala), datorita felului in care materialul reactioneaza la diversele cicluri incalzire/racire (brusca...).

            Eficacitatea unui sistem de franare intr-un sistem deja proiectat si functional pe o masina anume este data de coeficientul de franare al placutelor pe disc. Cu cat o placuta este mai moale, cu atat va prinde mai bine si nu va tinde sa scartaie.

            Cum la discuri de obicei nu stii ce iei, la placute ai de ales, mai ales daca stii ce inseamna ce scrie pe ele. Si producatorii au la dispozitie multe variante. De exemplu, cei de la EBC ofera pentru aceeasi masina vreo cinci sau sase variante de placute:

            - ultimax (fostele black stuff)
            - green stuff
            - red stuff
            - yellow stuff
            - blue stuff
            - orange stuff

            Placutele a.k.a. ceramice prind bine doar dupa ce discurile ajung la o temperatura foarte mare, temperatura la care materialul de frictiune al placutei devine mai putin "incapatanat" si mai lasa de la el, adica se inmoaie si cedeaza. Cum nu cred ca cu 2148cmc vei face vreodata racing, e mai bine sa ramai la echipament OEM sau pe aproape...


            Dragos

            Comment


            • #21
              Da, asa ma gandeam si eu referitor la ceramice. Ovaliza se spune popular..
              Eu cred ca cea mai buna alegere este disc si placute de la acelasi producator.
              Ma gandesc ca ei aleg duritatea placutei in functie de materialul din disc.

              Comment


              • #22
                Cea mai bună alegere ar fi în funcție de motorizarea (performanțele) mașinii și stilul de condus al individului de la volan.

                Intre un disc de fontă și unul de oțel nu e mare diferență ca și duritate, plăcuța mai "bună" dă performanța mai bună la franare. Disc plus plăcuță de la acelasi producător nu e neapărat cea mai bună alegere, mai ales dacă iei ceva OEM. Pentru că OEM înseamna un compromis între calitate, preț și performanță.

                "Aia" aleg plăcuța cu care mașina frâneaza rezonabil și pe ei îi costă cel mai puțin. Dacă vrei frâne mai bune se poate, dar nu pe gratis. Si atunci îi cauți pe cei de la EBC, Tarox, Wilwood, DBA, etc.


                Dragoș
                Last edited by Heavy D.; 11-01-2013, 19:52 PM.

                Comment


                • #23
                  Eu nici nu am auzit de firmele acestea Eu stiu doar de Oem, Ate, Textar, Ferodo..
                  Banuiesc ca eu merg normal..

                  Comment


                  • #24
                    @Heavy- Cam la cati km socotesti ca se schimba un set de placute medii; sa zicem la un mers batranesc, la unul moderat si la unul sportiv?
                    Din alea medii ce placute le consideri mai bune?

                    Comment


                    • #25
                      Buna seara !


                      Si eu merg normal, dar niciodata nu m-ar fi deranjat sa am frane mai bune, de preferat gratis. Cum stiu ca asa ceva nu se poate, atunci macar sa fie cu minim de investitii, si de-aia am trecut la etrieri cu patru pistoane pe fata si tot cu doua pistoane (ca si OEM), dar mai mari, pe spate.

                      Despre cei enumerati anterior, sunt producatori de sisteme de franare ultraperformante, pentru masini pe masura, dar nu numai:



                      Automotive Products Index Page for EBC Brakes. Links to brake pads, brake disc rotors, brake shoes & accessories product pages manufactured by EBC.


                      Astia sunt arhicunoscuti pentru renumitele lor placute Yellow Stuff. Si intre timp au ajuns la chestii si mai bune, Fac si saboti, si discuri deosebite...



                      TAROX bietet Mehrkolben Festsattel Bremssättel für Tuning und Rennsport mit vielen Anwendungsmöglichkeiten an.


                      Astia sunt la origine italieni, si pe langa discuri si placute, au si etrieri cu 6, 10, 12 sau 16 pistoane... Sau kit-uri complete, dedicate pe masina.



                      Wilwood Engineering is a global leader and manufacturer of high-performance, Original Equipment (OE), disc brake solutions. We offer a full range of capabilities and services for delivering complete end-to-end solutions.


                      Program complet, de la kit-uri dedicate pana la componente separate, placute, discuri clasice sau din doua bucati, fuzete, pompe centrale de frana, etc.





                      Astia fac discuri destepte, si recomanda placutele Ferodo DS Performance, care s-ar potrivi cel mai bine cu discurile lor.


                      Si mai sunt si altii pe masura celor enumerati mai sus:

                      WE ARE THE MANUFACTURER OF BRAKES, BRAKE ROTORS, BRAKE DISC, CROSS DRILLED SLOTTED, DIMPLE DRILLED ROTORS AND MORE




                      SSBC-USA is a leading automotive brake systems manufacturer based in Elma, NY. Our state-of-the-art 18,000-square-foot facility produces drum-to-disc conversion kits for classics, custom 8-piston calipers for heavy-duty trucks and other quality brake components for high-performance vehicles.




                      Dragos

                      Comment


                      • #26
                        Pe moment, motorizarea masinii mele si felul meu de a conduce nu m-au facut sa contorizez kilometrii intre doua schimburi de placute. In plus, Benz-ul il am doar cam de doi ani, iar actualul sistem de franare de vreo juma' de an, asa ca nu e cazul sa-mi fac probleme.

                        Si considerand faptul ca sunt foarte des pe sub masina, iar costurile implicate pe partea de frane sunt foarte moderate, nu merita efortul de a tine o evidenta, e bataie de cap degeaba. Cand le vine momentul, c-or fi discurile sau doar placutele, le schimb si gata.

                        Lucrez doar cu ATE, si ultimul set de placute si discuri a fost luat din Franta, costand in total vreo 185 Euro. Vorbesc aici de patru discuri ventilate de W124 E300-24 si patru seturi de placute, adica masina completa.



                        Dragos

                        Comment


                        • #27
                          Eu 750 lei am dat doar pe fata (placute si discuri ATE). Singura diferenta este ca masina este model w203...atat. Este vre-un site de unde ai luat ? Sau de la vre-un producator ?

                          Comment


                          • #28
                            Buna ziua !


                            Dupa cum am scris, am luat piesele din Franta, ca prin zona asta a Europei imi petrec eu timpul. Via internet, binenteles, dar site-ul nu-ti permite sa lucrezi cu el decat daca ai cont acolo, iar plata se face cu card sau via PayPal si ai nevoie de adresa de Franta pentru livrare.

                            Deci, nu te ajuta cu nimic, mai ales ca discurile alea ar trebui sa ajunga la tine. Si pana la Cugir e distanta mare...



                            Dragos

                            Comment


                            • #29
                              Am citi ca se discuta despre placutele de frana si uzura lor.
                              Eu am mers cu un set de placute pe fata, 80.000 si nu au fost noi, asa am cumparat masina, si cand le-am schimbat mai aveau 2 milimetri de ferodo pe ele.
                              Acuma am cumparat marca Ferodo, am parcurs deja 10.000 dar nu se vede uzura la ele.
                              Eu am ales marca asta, ca multi l-au laudat in cercul meu de prieteni.\
                              Dupa parerea mea cu un condus normal, adica intre normal si sportiv, un set ar trebui sa tina 100.000 km, lejer.
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment


                              • #30
                                Sa rezolvat problema mea prin gaurirea pe partea cealalta si batut . Multzumesc de informatii .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF