Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

bolt etrier frana blocat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bolt etrier frana blocat

    Buna problema e in felul urmator. M-am apucat azi sa schimb placutele de frana pe fata se auzea un huruit cand apasam pedala de frana . Am dat jos etrierul placutele si spre surprinderea mea placutza din exterior uzura aproape deloc dar cea de catre pistonas era la fier . Am aflat care este problema etrierul nu circula pe bolturi . Unu din bloturi am reusit sa il scot sa il debochez dar celalalt nu reusesc . Am incercat si cu lovire incalzit lichid de frana pus pe el spray nimic datimi o idee creca ma duc si cumpar daca e cazut suportul de etrier cu bolturi cu tot . Orice idee e bine venita

  • #2
    Salutare, si eu am patit la un W202 problema asta.
    Am rezolvat in felul urmator, am dat gaura pe partea opusa, si l-am batut afara boltul, pe urma am astupat gaura respectiva cu un dop sa nu intre praful inauntru.
    Succes.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Ai dat greu gaura ce e fonta fier .

      Comment


      • #4
        La W202 este din fier, am dat usor gaura, cu o masina de gaurit care era montat in stand, si piesa era prinsa bine in menghina, sa nu merga stramb burghiul.
        Daca e din aleaj usor ar fi si mai usor de dat gaura.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Incearca sa il invarti cu ceva, dai cu mult spray pe sub garnitura si incearca sa il invarti cu ceva sa-i faci joc.

          Comment


          • #6
            Am incercat sa invart lam prins in menghina dar daca il fortam il rupeam . Problema e ca nici nu pot sa il lovesc odata tare cu un ciocan sanator ca il indoi si nu am facut nimic dupaia .

            Comment


            • #7
              La al meu il pot prinde cu cheie, chiar azi am umblat la el si era blocat. Am pus cheia de 17 pe el, i`am dat cu spray si cu pistolul de desfacut roti, i-am dat socuri si a cedat cate un pic, pic pana a mers de tot...Daca poti pune cheie pe el, dai cu socuri si mult spray, dul maine la un service unde au pistol de desfacut roti...

              Comment


              • #8
                Am pistol am detoate numa boltul nu are cat de cheie are doua laturi plate care blocheaza in etrier sa nu se invarta boltul cand desfaci etrieru . dar am prins cu un mox cu care aveam forta mare de trageam de el il rupea sau il indoiam. Ma gandeam sa il las peste noapte cu lichid de frana sau sa i pun spray sa vad poate se manca intro noapte ceva din rugina. Nu am crezut ca tine rugina asa mai ceva ca sudura sper sa pot salva boltu.

                Comment


                • #9
                  Pai tocmai de aceea se pune Locktite pe suruburi- sa nu se desfaca din vibratii si sa nu rugineasca..
                  Este un spray ieftin, nu retin marca, dar are desenat pe el un surub innodat- foloseste cu incredere si rabdare, nu forta mai mult decat trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Pai banuiesc ca da cu spray pentru degripare suruburi...Lichidu de frana nu-i bun ca nu patrunde printre rugina. Spray`ul acela e cel mai bun, dai cat cuprinde si lasa-l ceva timp, pe urma dai iara cand incerci sa-l scoti.
                    Si daca reusesti cred ca trebuie sa ii schimbi garnitura si sa-l cureti bine cu peria de sarma, iar cand il bagi inapoi dai cu vaselina pe el.

                    Eu vre-o 15 minute am tot frecat azi la el sa-l scot, a cedat pana la urma foarte greu. bafta

                    Incearca sa dai cu ciocanul in suport, (unde intra el) poate se desprinde rugina si cedeaza...

                    Comment


                    • #11
                      Vreau sa incerc sa dau gaura pe partea cealalta sa pot sa il lovesc maine sper sa am timp sa ma ocup de el ca deja incalzeste roata . Discurile sa le duc la strung sa le iau umerii jos a mai facut cineva ?

                      Comment


                      • #12
                        Buna seara !


                        Discurile de frana uzate se duc la fier vechi si se cumpara altele noi, in pereche, adica intotdeauna faci o axa completa, nu numai pe o parte...


                        Dragos

                        Comment


                        • #13
                          Daca este buza de 1mm maxim se poate lua la strung (oricum nu te incurca/ajuta cu nimic- poate doar vizual). Daca e mai mult- se poate rectifica dar se subtiaza discul prea tare. Risti sa se sparga, sa se blocheze roata,accident etc.
                          Eu am rectificat demult la o Vectra si am mers asa pana s-au crapat. Oricum franele nu mai sunt eficiente cand e discul rectificat.
                          La w203 pe Ate am gasit setul de discuri pe la 700ron. La discuri noi-placute noi.
                          @Heavy este meserias oricum pe frane Salut!
                          Cam cand se considera ele uzate?

                          Comment


                          • #14
                            Toata lumea lauda ATE, cu cele vechi simteai ca franeaza...cu astea noi se tot duce...nu stiu care-i cauza. Am deja vre-o 3000 km cu ele si sunt la fel ca la inceput.

                            Comment


                            • #15
                              Vreau sa iau doar buza deoarece placutele vechi nu prindeau pana pe margine unde sa format buza si astea noi ajung pe buza. Nu ca vreau eu nu ma deranjeaza buza aia acolo .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF