Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Preincalzitor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ai incercat sa pui alt buson la vasul de racire . La un logan am patit treaba asta si sa rezolvat prin schimbarea lui facea presiune si arunca apa afara

    Comment


    • #17
      Originally posted by petrysoru View Post
      Ai incercat sa pui alt buson la vasul de racire . La un logan am patit treaba asta si sa rezolvat prin schimbarea lui facea presiune si arunca apa afara
      Problema este de la garnitura de chiuloasa. Multumesc pt sfat!

      Comment


      • #18
        La mine tot era presiune de aer , si daca deschid capacul de la rezervorul cu lichidul de racire, se revarsa lichidul, la mine , cind am procurat masina era "tosol" calichid de racire cind am mai suplinit cu lichid ( pentru ca nustiam ce lichid era acolo) eu am adaugat antifriz , dupa un timp , masina parca mai rau tragea si parca era mai zgomotos motorul , pinacind am desurubat dopul din partea de jos ar radiatorului( pe unde ar trebui sa se scurga antigelul) si am depistat ca nu curge nimic( era batut cu un fel de gelatina) am dat jos radiatorul, l-am curatat bine, apoi am procurat un fel de lichid pentru curatarea intregului sistem si l-am turnat , am adaugat apa pina am suplinit intregul sistem cu lichid , si am lasat motorul sa lucreze pina a ajuns la temperatura normala de lucru. (90 grade). Apoi am dat jos tot lichidul am clatit cu apa intregul sistem pina apa carea iesea din sistemul de racire , a ajuns incolora. Am pus antigel si pentru un timp era totul bine, motorul lucra normal, tragea bine, presiunea in vas era doar cind deschideam capacul si aceea foarte mica , nu se mai revarsa lichidul de racire. Acum iarasi a reaparut problema, nu se mai revarsa dar , mototrul tot este un pic mai zgomotos si se incalzeste greu in interiorul automobilului aerul, cred ca totusi sa mai batut odata, probabil a mai ramas pe undeva gelatina din aia si s-a batut din nou...

        Comment


        • #19
          Originally posted by vano_8927 View Post
          La mine tot era presiune de aer , si daca deschid capacul de la rezervorul cu lichidul de racire, se revarsa lichidul, la mine , cind am procurat masina era "tosol" calichid de racire cind am mai suplinit cu lichid ( pentru ca nustiam ce lichid era acolo) eu am adaugat antifriz , dupa un timp , masina parca mai rau tragea si parca era mai zgomotos motorul , pinacind am desurubat dopul din partea de jos ar radiatorului( pe unde ar trebui sa se scurga antigelul) si am depistat ca nu curge nimic( era batut cu un fel de gelatina) am dat jos radiatorul, l-am curatat bine, apoi am procurat un fel de lichid pentru curatarea intregului sistem si l-am turnat , am adaugat apa pina am suplinit intregul sistem cu lichid , si am lasat motorul sa lucreze pina a ajuns la temperatura normala de lucru. (90 grade). Apoi am dat jos tot lichidul am clatit cu apa intregul sistem pina apa carea iesea din sistemul de racire , a ajuns incolora. Am pus antigel si pentru un timp era totul bine, motorul lucra normal, tragea bine, presiunea in vas era doar cind deschideam capacul si aceea foarte mica , nu se mai revarsa lichidul de racire. Acum iarasi a reaparut problema, nu se mai revarsa dar , mototrul tot este un pic mai zgomotos si se incalzeste greu in interiorul automobilului aerul, cred ca totusi sa mai batut odata, probabil a mai ramas pe undeva gelatina din aia si s-a batut din nou...

          Salut presiunea o facea din prima secunda cand porneai motoru? La mine asa se intampla face presiune din sec in care pornesc motoru (presiune foarte maree nu poti apasa pe furtune )

          Comment


          • #20
            Daca miroase a gaze de esapament in vasul de expansiune este garnitura de chiulasa.
            https://images.spritmonitor.de/689666.png

            Comment


            • #21
              La mine se intareau putin dupa ce ajungea la temp. mai mare de 80 grade , adica termostatul era batut si nu permitea circulatia, dar nu miroase a gaze de esapament in vasul de expansiune. Ma gindesc ca sa-r fi batut si radiatorul de la conditioner, ca dupa ce am curatat tot sistemul , am mers o perioada si era totul bine, cum am pornit sezonul rece, am dat drumul la aer cald in interior si iar a inceput sa mearga rau ...

              Comment


              • #22
                Eu am schimbat garnitura de chiulasa si tot probleme am se intaresc furtunurile in 2 sec la rece la cald nu conteaza si arunca apa din vas. Cica ar fi chiulasa fisurata. La tine mai mult ca sigur ai avut bagat in radiator daia de astupat fisuri.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF