Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Preincalzitor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Preincalzitor

    Salut! Unde as putea gasi o schita la preincazlitor ( as vrea sa stiu cum functioneaza). Pot sa il anulez? Poate baga gaze pe sistemul de racire? Ma refer la preincalzitorul de apa. Multumesc!

  • #2
    Buna ziua. Preincalzitorul este o rezistenta electrica care se actioneaza de la o anumita temperatura in jos ( de la 7 grade Celsius in jos) si este incastrata in partea stanga jos a blocului motor, pe acolo fiind si circuitul antigelului. Ea doar incalzeste lichidul de racire, nu baga gaze sau sa indeplineasca alte functii. Se poate anula din bord : heater - booster : off. Stima !

    Comment


    • #3
      Originally posted by nenat00 View Post
      Buna ziua. Preincalzitorul este o rezistenta electrica care se actioneaza de la o anumita temperatura in jos ( de la 7 grade Celsius in jos) si este incastrata in partea stanga jos a blocului motor, pe acolo fiind si circuitul antigelului. Ea doar incalzeste lichidul de racire, nu baga gaze sau sa indeplineasca alte functii. Se poate anula din bord : heater - booster : off. Stima !
      Salut! Cred ca nu vb de aceasi piesa.
      La acesta ma referam. Lam desfacut si pe acolo circula antigel. Pe conducta aia mai circula si gaze care incalzeste apa ( ce mi,a spus un mecanic) sa nu mai functioneze ala cum trebuie si sa bage gaze pe instalatia de racire?
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Asa arata heater-boosterul. Stima !
        Last edited by nenat00; 09-29-2013, 13:40 PM.

        Comment


        • #5
          @Alin-piesa respectiva imi pare ca o pompa de recirculare. Eu nu o am pe masina.
          Pune poza cu piesa de pe masina ta, poate o identifica vreun coleg.

          Comment


          • #6
            Originally posted by nenat00 View Post
            Asa arata heater-boosterul. Stima !
            Salut!! Asta e piesa despre care vb si unde este montata.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Originally posted by dialiv View Post
              @Alin-piesa respectiva imi pare ca o pompa de recirculare. Eu nu o am pe masina.
              Pune poza cu piesa de pe masina ta, poate o identifica vreun coleg.
              Salut! Din cate am inteles de la un mecanic, cica ar fi un preincalzitor care functioneaza pe gazele de la masina sau cva de genu nu am inteles prea bine. EU vreau sa aflu daca din cauza la acea piesa poate sa imi bage gaze pe sistemul de racire. Multumesc!

              Comment


              • #8
                Alta intrebare care imi mananca viata. Daca este pompa stricata ( are paletele rupte sau orice alta stricaciune) poate sa imi faca presiune pe sistemul de racire? Daca ar fi garnitura de chiuloasa arsa, nu sar schimba mersu la masina? Multumesc!

                Comment


                • #9
                  Piesa respectiva este preincalzitor pentru carburant care functioneaza pe circuitul de racire . Daca il desfaci o sa vezi doua camere separate care au trecute dintro parte in alta doua metale . Printr-o camera cirula antigel care dupa ce sa incalzeste transfera caldura prin cele doua metale la motorina . Iarna este foarte important sa nu fie anulat ca motorina iarna este mai vascoasa iar incalzita de subtie . Are un rol din moment ce e pus acolo . Gaze nu are cum sa iti bage pe acolo ca nu merge pe gaze . Poate nu ai ceva etansare buna la turbo partea de evacuare daca e negreala de fum pe acolo e clar ai gasit problema . A si filtrul de polen schimbal .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by petrysoru View Post
                    Piesa respectiva este preincalzitor pentru carburant care functioneaza pe circuitul de racire . Daca il desfaci o sa vezi doua camere separate care au trecute dintro parte in alta doua metale . Printr-o camera cirula antigel care dupa ce sa incalzeste transfera caldura prin cele doua metale la motorina . Iarna este foarte important sa nu fie anulat ca motorina iarna este mai vascoasa iar incalzita de subtie . Are un rol din moment ce e pus acolo . Gaze nu are cum sa iti bage pe acolo ca nu merge pe gaze . Poate nu ai ceva etansare buna la turbo partea de evacuare daca e negreala de fum pe acolo e clar ai gasit problema . A si filtrul de polen schimbal .
                    Problema mea este ca am presiune pe sistemul de racire si ma gandeam ca de acolo imi baga. Multumesc mai lamurit ce e ala!

                    Comment


                    • #11
                      Presiune este pe sistemul de racire acum la tine nu stiu cat de mare dar cand deschizi borcanul fasaie se aude presiunea.

                      Comment


                      • #12
                        @nenat00 parca tu ai schimbat heaterul la reprezentanta si vroiam sa stiu cum se comporta acum, se incalzeste apa in 2 - 5 minute la 90 de grade?

                        Comment


                        • #13
                          Buna seara. Nu , in nici un caz, de incalzit se incalzeste de la pornire putin mai repede, adica se ridica temperatura o liniuta, doua, dupa care incalzirea se face normal , cam 15-20 minute vara, iar iarna nu cred ca ajunge vreodata la 90. Stima !

                          Comment


                          • #14
                            Am inteles, iti multumesc pentru raspunsul prompt!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by petrysoru View Post
                              Presiune este pe sistemul de racire acum la tine nu stiu cat de mare dar cand deschizi borcanul fasaie se aude presiunea.
                              Presiune stiu ca este ok sa fie pe sistemul de racire dar pana la o limita. La mine depaseste limita asta....Pornesc masina la rece dimineata si in maxim 3 secunde se intaresc foarte foarte tare furtunurile. Cand ajunge apa sa se incalzeasca pe la 80 incepe sa o arunce din vasul de expansiune pe la supraplin. Nu pot sa inteleg de unde este atata presiune..nu mirose a gaze in vas. Stima!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF