Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pierde apa w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by JohnsonCR View Post
    Incercam sa ajut, oricum multa bafa la schimbarea garniturii, si sa speram ca aceasta este buba. Sa ne tii la curent !
    Da fiecare cu parerea lui. Am fost la service si mi-au zis ca e garnitura...acu astept sa vad cand o bag la reparat...

    Comment


    • #32
      Salut! Voi ce parere aveti daca schimb garnitura o sa mai fie motorul la fel? Am auzit ca daca l--ai desface nu o sa mai fie la fel ca s--ar putea sa nu mai mearga la fel...Asa o fi?
      Last edited by cutaresku; 09-30-2013, 12:58 PM.

      Comment


      • #33
        E vrajala asta cu desfacutul motorului. Daca sunt mecanici meseriasi nu se cunoaste nici o diferenta fata de cel iesit din fabrica.
        Daca schimbi garnitura eu ti-as recomanda si o verificare a chiuloasei.
        Eu ti-am spus din prima, stiu ca e greu de acceptat, dar asta e.
        Masina o ai demult?

        Comment


        • #34
          Pusul la loc e problema. Acum din amintiri, stiu ca se practica revenirea in service, dupa o anumita perioada pentru verificarea, eventual restrangerea suruburilor.

          Comment


          • #35
            La Dacia poate. Daca folosesti materiale Oem nu ai ce sa mai strangi.
            Stiu ca trebuie sa schimbi inclusiv suruburile care se strang doar odata la dinamometrica.

            Comment


            • #36
              Suruburile trebuie schimbate pentru ca slabesc dupa prima strangere, iar daca dai chiuloasa jos este bine daca o verifica cineva cu experienta si eventual o planeitate daca este necesar. Iar daca vrei sa faci tu lucrul acesta trebuie sa ai mare rabdare si atentie (ai multe de desfacut) Trebuie sa ai putin habar de mecanica(sa pui la semne/cum strangi chiuloasa/ce forta trebuie sa aplici si altele).

              Comment


              • #37
                Originally posted by dialiv View Post
                E vrajala asta cu desfacutul motorului. Daca sunt mecanici meseriasi nu se cunoaste nici o diferenta fata de cel iesit din fabrica.
                Daca schimbi garnitura eu ti-as recomanda si o verificare a chiuloasei.
                Eu ti-am spus din prima, stiu ca e greu de acceptat, dar asta e.
                Masina o ai demult?
                Iti dai seama ca o sa verifice si chiuloasa. E adusa recent din germania. NU stiu de ce a aparut problema asta dar asta e.Multumesc!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by JohnsonCR View Post
                  Pusul la loc e problema. Acum din amintiri, stiu ca se practica revenirea in service, dupa o anumita perioada pentru verificarea, eventual restrangerea suruburilor.
                  Da asa am auzit si eu ca dupa 5000-6000 trebuie sa o mai stranga odata. Stima!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by dialiv View Post
                    La Dacia poate. Daca folosesti materiale Oem nu ai ce sa mai strangi.
                    Stiu ca trebuie sa schimbi inclusiv suruburile care se strang doar odata la dinamometrica.
                    A poate ca daia a zis ca trebuie sa imi iau suruburi. Stima!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by mambo View Post
                      Suruburile trebuie schimbate pentru ca slabesc dupa prima strangere, iar daca dai chiuloasa jos este bine daca o verifica cineva cu experienta si eventual o planeitate daca este necesar. Iar daca vrei sa faci tu lucrul acesta trebuie sa ai mare rabdare si atentie (ai multe de desfacut) Trebuie sa ai putin habar de mecanica(sa pui la semne/cum strangi chiuloasa/ce forta trebuie sa aplici si altele).
                      O sa desfac eu aceasta masina cand stiu ca am alta in spatele ei si la asta o sa renunt daca intelegi ce zic. Am gasit un mecanic bun, adica un service se ocupa de MB si BMW, ma costa 900 de lei manopera si piesele cat o mai costa. Stima!

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF