Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme caldura

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Aveti dreptate. Va rog unul bun si la pret convenabil. 611962.

    Comment


    • #32
      Originally posted by cocohro View Post
      Aveti dreptate. Va rog unul bun si la pret convenabil. 611962.
      Este bun?
      Ce parerea veti?
      http://www.mister-auto.it/it/termost...H6884.92J.html

      Comment


      • #33
        Sal eu am pus la c200 cdi termostat de dacie
        si la bmw 525 320 si cam la majoritatea masinilor la care incape cel de dacie...
        neaparat sa fie "calorstat by vernet" si cu bulbu in chiluasa
        testat si paratestat merge si ceasu de temperatura sta Batut la 87 --pret ~20 ron
        cine nu crede sa riste 20 ron
        Stima

        Comment


        • #34
          Inteligent
          Ai Bmweu si Mertan dar nu ai bani de un termostat nou ))
          Perfect romanesc! Mai ai si alte idei? )

          Comment


          • #35
            La 150-200 ron cat e saracia de BEHR, n-as umbla cu improvizatii.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #36
              Originally posted by cutaresku View Post
              La 150-200 ron cat e saracia de BEHR, n-as umbla cu improvizatii.
              Salut
              Am de ales dintre astea

              Comment


              • #37
                Nu merg linkurile tale(cel putin mie nu). Cauta unul pe Oem(ca nu este o avere) si cumpara si garnitura de la el.

                Comment


                • #38
                  Dialiv merge linkul.Eu am pus pe a mea un termostat aftermarket de 150-170 ron nu mai stiu marca isi face treaba ,dar daca poti cumpara OEM cocohro cred ca pe temperaturile astea ajunge la 90 mai repede de 10-12 min(asa ajunge al meu).

                  Comment


                  • #39
                    Gata, le-am deschis cu alt browser(sunt pe mobil).
                    La Valeo vad ca nu vine senzor(dar il poti folosi pe al tau-daca se nimereste), dar iti mai trebuie si garnitura..
                    Alta idee- pe original-temperatura de deschidere este 87 si nu 92..
                    Sa nu fie vreo problema-apa sa fie la 92, computerul sa vada ca este la 92 si sa creada ca este incinsa si sa comande termocupla..
                    Si apropo, de cati bani dai pe Valeo sigur gasesti la reprezentanta unul Oem la acelasi pret.

                    Comment


                    • #40
                      Cele mai vechi deschideau 87, acum 92. N-are nici pe dreaqu'.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #41
                        Eu l-am cumparat anul trecut si pe cel al masinii(2006) a fost de 87, pe cel nou(Oem) tot 87.
                        Ca are sau nu...
                        La un prieten cu Octavia- i-a schimbat termostatul(i-a pus altul care sa deschida mai sus sperand ca o sa bage mai multa caldura) si de atunci ii porneste si la 2grade afara termocupla...

                        Comment


                        • #42
                          Da, pentru ca a crescut temperatura motorului iar ecu considera ca trebuie pornita ventilatia pentru racire. Parerea mea e ca trebuie schimbate piesele cu echivalentul celor originale sau originale, fara modificari. Motoarele sunt proiectate sa mearga la o anumita temperatura considerata optima de catre constructor pentru consum si uzura optime!
                          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                          Comment


                          • #43
                            Ce incerc eu sa explic este ca tocmai piesa OEM (verificati in EPC) are cod nou, cu deschidere la 92. Cel putin la junghiu-mi.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by dialiv View Post
                              Pune o poza cu "climatronicul" tau. Se poate sa fie o problema de clapete(rupte sau intepenite).
                              Pui cheia pe penultima pozitie, si ti apasat pe primele doua taste din stanga "climei" 2-3secunde pana incep sa clipeasca luminile aleatoriu(test climatronic clapete)
                              Daca se opresc luminitele sa zicem intr-un minut e bine, daca nu se opresc ai o clapeta dusa.
                              Am revenit dupa ceva vreme in care a mers caldura, pana aseara! Aseara, toate bune si frumoase, conducand pe ceata observ un curent de aer rece. Pe laterale spre geamuri si spre parbriz baga aer rece. In aproximativ 5 minute, peste tot, aer rece! Fara sa ii fac nimic! Fotografii la clima am facut dar nu inteleg ce link url trebuie sa pun ca sa le incarc. Clima este cea cu rotitele alea mici pentru care reglezi temperatura intre 18 si 26 grade.
                              Last edited by DRobert; 12-21-2013, 12:19 PM. Reason: uitasem sa scriu ceva

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by dialiv View Post
                                Pune o poza cu "climatronicul" tau. Se poate sa fie o problema de clapete(rupte sau intepenite).
                                Pui cheia pe penultima pozitie, si ti apasat pe primele doua taste din stanga "climei" 2-3secunde pana incep sa clipeasca luminile aleatoriu(test climatronic clapete)
                                Daca se opresc luminitele sa zicem intr-un minut e bine, daca nu se opresc ai o clapeta dusa.
                                Si am incercat si resetul cu primele 2 taste. Clipesc aleatoriu aproximativ 15 secunde si gata. Am incercat si resetul cu tasta 2 (recirculare aer interior) si ultima tasta ( dezaburire luneta) la care clipesc aproximativ 5 secunde si gata.
                                Tastele sunt sub rotitele de reglare temperatura in ordine - dezaburire parbriz, recirculare aer interior, Auto, AC off si dezaburire luneta.
                                Am mers intotdeauna cu temperatura la maxim iar aseara, din senin, incepe sa bage rece. Nu i-am mai probat nimic. M-am suparat, am parcat-o si m-am bagat la somn.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF