Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire grea dimineata

    Detin un C200 diesel w203 2001 116hp iar in a doua zi dupa achizitionare am observat ca porneste foarte greu dimineata. La un mic test 2 bujii duse+ releu bujii. Am cumparat bujiile si releul nou dar probema este aceeiasi su pornirea. Pot fi alte cauze care nu apar la diagnoza? Multumesc

  • #2
    Da, aer fals (uita-te atent daca-s bule pe conductele de motorina) sau regulator presiune (in capul dinspre parbriz al rampei de injectie).
    In primul caz poti schimba oringurile conductelor (treaba buna ar fi sa schimbi si setul de garnituri al pompei de inalta presiune), iar in al doilea fie regulatorul nou, fie doar setul de trei garnituri din interiorul acestuia.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Originally posted by cutaresku View Post
      Da, aer fals (uita-te atent daca-s bule pe conductele de motorina) sau regulator presiune (in capul dinspre parbriz al rampei de injectie).
      In primul caz poti schimba oringurile conductelor (treaba buna ar fi sa schimbi si setul de garnituri al pompei de inalta presiune), iar in al doilea fie regulatorul nou, fie doar setul de trei garnituri din interiorul acestuia.
      Multumesc de raspunsul prompt, am sa verific.

      Comment


      • #4
        Am schimbat oringurile conductelor si setul de 3 garnituri la regulator dar problema ramane aceeiasi. Pe conducta care merge de la pompa de inalta presiune se obsearva mici bule de aer. Ramane sa schimb garniturile de la pompa de inalta presiune.

        Comment


        • #5
          Sigur sunt oringurile de la pompa de inalte, am avut aceeasi problema de 2 ori si s-a rezolvat prin schimbarea garniturilor.

          Acuma am bule de aer pe furtunul care vine din filtru in pompa de inalte si nu pot accelera cum trebuie ca moare motorul. Am incercat sa dau rezervorul jos dar daca nu ai sculele necesare iti ia cel putin 2 zile sa il demontezi si sa il montezi la loc. Cred ca am mizerie pe sorb si nu trage cum trebuie motorina.

          Stiti cumva de unde ar putea fi aerul acela ?

          Comment


          • #6
            Pentru a curata sorbul nu trebuie dat jos rezervorul se desface sorbul sub bancheta din spate sunt si in dreapta si in stanga cel din dreapta este sorbul iar cel din stanga pompa de transfer . Prostia e ca nu poti demonta sorbul ca sunt mufate furtunele de tranfer la cald e cam greu de curatat eu am bagat diluant in sorb pentru curatare.

            Comment


            • #7
              Multumesc de raspuns, maine am sa incerc sa il curat.

              Comment


              • #8
                Am dat de acel sorb sau suport mai bine zis, nu reusesc sa il desfac nici cum, am tras, impins, rasucit, am bagat si surubelnita ca indica acolo o sageata sa impingi...nimic. Dupa parerea mea este infiletat acolo capacul acela negru pe piesa aia, insa nu reusesc sa o desfac. Aveti vre-o idee cum as putea sa il desfac ?

                Comment


                • #9
                  Eu lam desfacut cu o dalta si un ciocan . Poti incerca dar cu simt sa nu cretpi siletul ca e din platic succes

                  Comment


                  • #10
                    Problema s-a rezolvat, o mica fisura in furtunul care alimenteaza pompa. Multumesc !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by petrysoru View Post
                      Eu lam desfacut cu o dalta si un ciocan . Poti incerca dar cu simt sa nu cretpi siletul ca e din platic succes
                      Si este prin infiletare nu ? Eu am incercat cu detoate, si cu moxul si nu am reusit sa-l desfac...Exista o cheie speciala pentru el ?
                      Cred ca pana la urma ma duc la reprezentanta daca nu reusesc sa-l desfac, numai ca aia imi iau o caruta de bani pentru mai nimic.
                      Imi arata o sageata acolo cum sa imping in exterior de capacul negru, cred ca este o siguranta sau ceva de genu...

                      Comment


                      • #12
                        Nu are siguranta ,este infiletat si are o garnitura de etansare insista putin prin lovire cu ciocanul si o dalta nu foarte ascutita sa nu rupa ghearele inelului . Prin vibratie trebuie sa cedeze la mine a mers destul de usor .

                        Comment


                        • #13
                          Bun, multumesc. O sa mai incerc sa vad poate cedeaza pana la urma. E urat ca nici nu poti prinde bine de el sa ai forta sa-l rotesti.

                          Comment


                          • #14
                            Mda.....incercati cu o "dalta" din lemn. Sa fie de stejar sau mai bine din salcam. In nici un caz cu dalta de fier. Se ciocaneste usor si se desface sigur. Si....de fel nu prea se gaseste mizerie in rezervor , dar merita incercat. Aaa....inainte de desfacerea capacului sa folositi aspiratorul la departarea pamantului care se acumuleaza acolo.

                            Bafta.
                            Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF