Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Dpf w204

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by cl600 View Post
    Poti ruga un electrician sa masoare rezistenta de incalzire a sondei Bosch si sa o compari cu cea originala...
    De ce ai schimbat sonda, ce defect dadea cea veche?
    Aceeasi eroare (sonda lambda in amonte incalzirea prea slaba) si mia controlat si firele de alimentare cica tre sa fie,, 40mln di ohm,,,deci instalatia la masina e buna.Azi am pus toba finala sa vad daca schimba ceva,daca nu am sa iau sonda originala(mi-e frica sa nu o cumpar degeaba si sa fie altceva)

    Comment


    • #32
      Originally posted by cristian27 View Post
      Aceeasi eroare (sonda lambda in amonte incalzirea prea slaba) si mia controlat si firele de alimentare cica tre sa fie,, 40mln di ohm,,,deci instalatia la masina e buna.Azi am pus toba finala sa vad daca schimba ceva,daca nu am sa iau sonda originala(mi-e frica sa nu o cumpar degeaba si sa fie altceva)
      Eu zic sa nu te grabesti cu inca o sonda! Mai degraba o diagnoza competenta sau cel putin un tester specializat MB.

      Cel putin la prima vedere, 'sonda lambda incalzire prea slaba' pare a nu fi un defect curent pt motorul tau.

      Eu cred ca din cauza 'centralinei' masina a scos mult mai mult fum decat era admis, astfel filtrul de particule s-a regenerat prea des, s-a degradat uleiul (oil dilution), acesta la randul lui a scapat mai mult decat un procent mic in evacuare si impreuna cu fumul in exces a imbacsit sonda lambda, sonda de temperatura, senzorul diferential si mai ales filtrul de particule.

      Toate presupunerile astea, se pot elimina sau remedia corect dupa un test corect.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #33
        Corect eu am scos centralina am pus toba finala inapoi (am lasat amandoua tevi pe evacuare dar doar una e legata,una e de figura)inainte sa pun toba finala aveam martorul motor galben aprins,dupa montaj am pornito si am oprito de 2 ori si sa stins.Sa fie doar din cauza tobei,ciudat

        Comment


        • #34
          Salutare dupa ultima tentativa (am dat jos centralina si am pus toba finala inapoi)deci totul original dupa 5 zile sa aprins iar spia aia galbena care ma dispera,imi vine sa dau foc la masina.Poate cineva sa-mi zica cum pot controla sonda lambda sa vad daca e intrerupta-arsa rezistenta (o mai am pe aia veche)are 5 fire (rosu-negru-alb-gri-galben)pun 2 poze http://www.clubmercedes.ro/attachmen...1&d=1379019410http://www.clubmercedes.ro/attachmen...1&d=1379019467
          Attached Files

          Comment


          • #35
            Salutare acum o saptamana dup ce sa aprins martorul motor (din nou)m-am hotarat sa o duc la centrul mercedes si dupa 2 zile mau sunat si au zis ca e sonda lambda si trebuie schimbata (zis si facut) sonda 278+iva cateva teste si totalul a fost de 560 euro,bun am zis ca am rezolvat problama dar ce (dupa cateva zile din nou martorul motor aprins,am pus testerul meu si aceeasi eroare)tin sa precizez ca sonda a fost schimbata pentru ca la aia veche i-am facut un semn sa vad daca intradevar o schimba.Vreau sa intreb daca voi aveti vreo idee inainte sa o duc din nou la mercedes sa imi mai schimbe nu stiu ce,masina merge si trage bine ,nu scoate fum..

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF