Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Dpf w204

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dpf w204

    Salutare vreau sa elimin dpf la masina mea (dupa ce am schimbat sonda lambda-senzorul de temperatura de pe dpf acum la reprezentanta imi propune sa schimb tot corpul dpf care costa o caruta de bani)masina merge binisor dar am martorul motor aprins,am vorbit cu cineva care ar putea sa-mi resofteze centralina masini si sa imi scoata dpf sami lase doar catalizatorul,careva a mai facut aceasta operatiune?

  • #2
    Functie de valorile memorate poti incerca sa il cureti.
    Acum daca ai remediat problema ce a dus la infundarea DPF-ului, probabil nu o sa mai ai probleme.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cl600 View Post
      Functie de valorile memorate poti incerca sa il cureti.
      Acum daca ai remediat problema ce a dus la infundarea DPF-ului, probabil nu o sa mai ai probleme.
      Ultima oara cand am fost la mercedes mia schimbat senzorul de pe pompa de inalta (ala care citeste temperatura la diesel cred)si despre a 2 problema ziceau ca nu reusesc sa comunice cu sonda lambda(care am schimbato eu noua impreuna cu senzorul de temperatura de la iesire din dpf,mai ramane de schimbat sensorul care face diferenta de presiune pe dpf si e tot nou)acum nu stiu ce sa mai fac daca nici la MB nu ma rezolva e jale,masina merge bine doar ca din cand in cand se aprinde martorul motor (ala galben)si pe testerul meu da p0135 heater sensor circuit

      Comment


      • #4
        Cati km are masina? Daca are peste 150.000 km , cam asta e durata de viata.

        Comment


        • #5
          Acum are 208.000km dar a fost schimbat la 122.000km de fostul proprietar (cel putin asa am vazut factura 1400 euro)in caz ca e infundat se poate desface si spala?Sau e o operatiune inutila?Cel mai mult as vrea sa stiu cum e facut pe dinauntru (din cate am inteles jumatate e catalizator si jumate e dpf)daca exista vreun produs de bagat in dpf pentru curatare ar fi ideal,poate cineva e mai practic si poate sa-mi dea o indrumare.

          Comment


          • #6
            O treaba care o fac suedezii. Elimina dpf-ul, iar cand trebuie sa faca itp-ul, folosesc un filtru de apa, ca sa iasa noxele bine. Dupa cate am inteles, prin eliminare iti creste si puterea motorului, si scade si consumul. Dai un search pe google, si vezi si de partea electronica necesara anularii senzorilor. Nu e mare filozofie, doar niste rezistente.

            Personal, nu vad rostul acestui filtru, mai ales ca exista solutii mult mai ieftine, implementate la camioane. Sita catalitica, care in caz de infundare (lipsa ad-blue) se scoate se curata cu apa fierbinte, si este ca noua. Politica bate rationamentul, pentru ca un producator, castiga certificate verzi prin dpf-urri, pe care bineinteles le vinde mai departe, dar in acelasi timp ne manaca de bani si pe noi !

            Comment


            • #7
              Corect zis,astia fac experiente pe bani nostri.Acum caut pe cineva sa imi elimine dpf-ul direct din softul masini (dar primul raspuns negativ l-am avut pe motiv ca are centralina DELPHI cica daca era BOSCH nu era nici o problema)o data ce rezolv cu partea electronica dau jos dpf il desfac si las doar catalizatorul (cum aveau si mai au masinile normale)

              Comment


              • #8
                http://www.DPFRacing.com - How Diesel Particulate Filters Rob Performance: A Diesel Particulate Filter, or DPF, is a device designed to collect diesel partic...


                Interesanta idea cu combustibilul in carter, si cu distrugerea turbinei. Are sens ce spun in videoclip, tinand cont de cati se plang cu probleme la turbo si egr, indiferent de marca.

                Idei culese de prin alte parti, cel mai bine este doar gaurirea filtrului, respectand diametrul evacuarii, la itp sa se duca intotdeauna cu motorul cald ( asta se rezolva si cu o atentie), normele de poluare nu sunt afectate cu un soft bun.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by JohnsonCR View Post
                  O treaba care o fac suedezii. Elimina dpf-ul, iar cand trebuie sa faca itp-ul, folosesc un filtru de apa, ca sa iasa noxele bine.
                  DPF-ul nu micsoreaza cantitatea de CO, CO2 etc. Ci opreste particulele.
                  Cercetatorii astia suedezi... si fanii lor.

                  Eliminarea DPF-ului, pentru cine doreste sau nu mai are alta solutie, se face atat fizic cat si din soft.
                  Grija mare cine va ia banii pe asta, au mai fost colegi pe forum care s-au fript alergand pe la tuneri de cacao luni de zile.
                  Last edited by Siegfried; 08-31-2013, 10:07 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Acum cand vedem pe strazi decat cateva taxiuri cu barile de spate afumate, un 204 cu particulele iesind pe teava o sa para ciudat...
                    Politica sau nu, motoarele diesel scot fum negru!

                    Noi avem clienti cu peste 400K km cu DPF-urile in parametrii.
                    Pe langa diagnosticarea gresita, principala cauza a bramburirii DPF-ului o reprezinta kilometrajul modificat.
                    La Mercedes DPF-ul se imbacseste din cauza unui defect al masinii, astfel anularea lui poate, sa spunem, duce la o diagnosticare imposibila ulterior care se termina cu vestita vorba 'ce proaste sunt modelele noi - nimeni nu ii da de cap'.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Colegule @-cl600, nu mai taiem putin din cei 400tkm? Sunt multe informatii eronate, sau ma rog distorsionate sau omise, in legatura cu acest filtru.
                      1- nici un fabricant nu spune ca masina poate sa aiba 147cp, dar stii e filtrul si are doar 143cp.(exemplificativ)
                      2- nimeni nu face referire la marirea consumului
                      3- englezii numesc asta "slug" - contaminarea uleiului, si formarea unei substante asemanatoare cu malul care se depune, deci nu se elimina la schimbarea lui (concluzia e a voastra)
                      4- dpf-ul nu se curata la regenerare. exista cuptoare speciale care au o temperatura de aproximativ 2000 grade.
                      5- particulele - un solid care a rezistat la presiunea si temperatura din cilindru, va rezista si la o simpla ardere.
                      6- poluarea - teoretic, tot ce se aduna, se arde si se elimina. Practic, astazi nu poluez deloc, dar maine dau cat pentru doua zile.
                      7- toti producatorii MB VAG RENAULT, recomanda schimbarea la 150-200 tkm. (culeasa din opinii externe)

                      Aceste puncte, sunt aflate in doar cateva zile, de cand ma informez asupra subiectului. Nu sunt nici specialist, nici fan diesel, dar cand un lucru (proces, procedeu) produce numai efecte negative, iar cele pozitive se dovedesc a nu fii adevarate, acceptarea dpf-ului devine imposibila.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by JohnsonCR View Post
                        Colegule @-cl600, nu mai taiem putin din cei 400tkm? Sunt multe informatii eronate, sau ma rog distorsionate sau omise, in legatura cu acest filtru.
                        1- nici un fabricant nu spune ca masina poate sa aiba 147cp, dar stii e filtrul si are doar 143cp.(exemplificativ)
                        2- nimeni nu face referire la marirea consumului
                        3- englezii numesc asta "slug" - contaminarea uleiului, si formarea unei substante asemanatoare cu malul care se depune, deci nu se elimina la schimbarea lui (concluzia e a voastra)
                        4- dpf-ul nu se curata la regenerare. exista cuptoare speciale care au o temperatura de aproximativ 2000 grade.
                        5- particulele - un solid care a rezistat la presiunea si temperatura din cilindru, va rezista si la o simpla ardere.
                        6- poluarea - teoretic, tot ce se aduna, se arde si se elimina. Practic, astazi nu poluez deloc, dar maine dau cat pentru doua zile.
                        7- toti producatorii MB VAG RENAULT, recomanda schimbarea la 150-200 tkm. (culeasa din opinii externe)

                        Aceste puncte, sunt aflate in doar cateva zile, de cand ma informez asupra subiectului. Nu sunt nici specialist, nici fan diesel, dar cand un lucru (proces, procedeu) produce numai efecte negative, iar cele pozitive se dovedesc a nu fii adevarate, acceptarea dpf-ului devine imposibila.
                        Inafara de pct 6, sunt perfect in acord cu tine, doar nu inteleg de ce ar fi mai bine fara DPF. Care sunt efectele negative? 3 cai contra lipsei fumului negru?

                        Caldura din timpul regenerarii impreuna cu efectul catalizatorului ' desfac' cumva particulele in altele nepoluante ( o chimie simpla care ma depaseste).

                        Ce ne facem ca nu observam ( la MB cel putin), este ca in timpul regenerarii ( la Euro 5 mult mai des decat la 4 si diferentiat urban/extraurban), nu iese nici un pic de fum, particula, etc...

                        In legatura cu colegialitatea ( offtopic defapt), eu lucrez aproape zilnic Mercedes Euro5 si chiar 4 inclusiv cateva taxi cu peste 400K km.

                        Te invit cu placere la un schimb de experienta la noi la atelier!
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          "Colegul" JohnsonCR ca si altii cativa de pe aici, vorbesc din ce citesc ei pe "forumurile de specialitate" fara sa intelegea ceva.
                          Un diesel care functioneaza corect nu scoate fum nici fara DPF (ex: bmw 3L 2004 pe la 200k km, nu mai spun si mai silentios ca un merc nou de 2.2), iar un DPF poate tine sute de mii de km mult si bine daca masina a fost folosita corect.
                          Evident, nimeni nu recomanda sa le scoata decat cand sunt terminate complet. La w204/w212 nu am auzit sa cam fie cazul, data fiind si constructia lor.

                          Comment


                          • #14
                            Sper sa nu fie ceva grav,sunt cu moralul la pamant.Cred ca o schimb daca e ceva,am vazut un jaguar xf 2.7D v6 sau un audi a5 3.0 v6 tdi

                            Comment


                            • #15
                              @- cristian27- personal, nici nu a-si sta pe ganduri. Decat sa dau 2000 de euro pe unul nou, mai bine dau 350-400 si stiu ca nu ma mai doare capul. Cauta o firma specializata, ca cel putin ei dau si garantie.

                              @- siegfried - Uite ce inteleg eu, citez: "Un diesel care functioneaza corect nu scoate fum nici fara DPF". Atunci pentru ce bataile de cap? Iar cat tine de cunostinte, tote se invata. Motorul diesel nu e o necunoscuta pentru mine, si te invit sa faci un calcul; ceva de genul 800km pe zii inmultin cu aproximativ 10 ani.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF