Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

c220 Avariat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La mine "incapatanarea" a dat numai rezultate bune . Si daca nu cunosti ceva, de aceea exista forumurile, sa invatam din ele.

    Un sfat - repar-o, si dupa inmatriculeaza masina. Daca nu sunt finante pe moment, poti sa te bucuri 3 luni cu numere temporare, care dupa amintirile mele, costa 160 lei pe luna, sau atunci cand ajungi pe la mare, geme Constanta de birouri cu acte "bulgaresti"

    Comment


    • #17
      Sau o aduci in Bucuresti si pleci cu 2000 de euro de la mine.
      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

      Comment


      • #18
        M-am hotarat sa o fac aici si sa o tin in continuare pe numele italianului si pe asigurarea lui ( pe un an ) si sa o aduc in tara. Am dat jos tot ce era atins si am nevoie de putin ajutor din partea voastra, avand in vedere ca nu ma pricep deloc vin cu intrebari poate prea banale pentru voi. 1.Radiatorul este cel de care este prins ventilatorul ? la demontare furtunului a curs antigel deci nu este spart , il pot indrepta ? 2. Cel din fata radiatorului este condensatoru? daca il inlocuiesc trebuie sa il incarc ? 3. Pe condensator mai am unul mic care nu este atins ( nu stiu ce rol are ) ... 4 Sub ceea ce cred eu ca este condensatorul ma este unul care habar nu am ce e. A curs putin ulei la indepararea lui,de pe instalatii.
        Va rog mult sa ma ajutati cu sfaturi si eventual daca este cineva care se pricepe si le-a mai schimbat, as vrea sa tin legatura cu el pentru indrumare cu promisiunea de a ma revansa la intoarcerea in tara

        Comment


        • #19
          Un amic a avut un C220 cdi w203 pe BG dauna totala in fata,lonjeroane strambate,parbriz spart,airbag-uri sarite,si multe altele pe la motor si tot a iesit bine cu reparatul...deci dai bataie inainte ca nu e rau lovita masina

          Comment


          • #20
            O clasificare a radiatoarelor si la ce foloseste fiecare mi'ar fi de foarte mare ajutor .. si daca pentru montarea si functionarea lor trebuie un mecanic specializat sau ma descurc si singur, tot singur le-am si scos, si daca un radiator putin curbat poate fi indreptat si functionabil.

            Comment


            • #21
              Daca cel din fata radiatorului e condensatorul ma las pagubas.M-am documentat si am aflat ca trebuie incarcat cu freon , operatiune pe care nu o pot face eu. Nu l-am scos deci probabil inca este incarcat.El este putin curbat, are ceva daca sta pe mijloc lipit de radiator ? Pot circula cu ea pana o aduc in tara ?

              Comment


              • #22
                Nu da innapoi la prima piedica intalnita !!! Freonul nu este nici greu de gasit, si cu ceva cautari nici scump. Cat despre a circula, nu vad ce te-ar oprii sa mergi asa cu ea. Ochiul la temperatura, si mergi mai departe; se incinge, te opresti, si tot asa .....

                Comment


                • #23
                  Originally posted by TodiricaD View Post
                  Daca cel din fata radiatorului e condensatorul ma las pagubas.M-am documentat si am aflat ca trebuie incarcat cu freon , operatiune pe care nu o pot face eu. Nu l-am scos deci probabil inca este incarcat.El este putin curbat, are ceva daca sta pe mijloc lipit de radiator ? Pot circula cu ea pana o aduc in tara ?
                  Nu are nimic. Circula asa cu ea. Incearca sa nu pornesti AC-ul pentru ca sa nu se incinga. Daca il pornesti, stai cu ochii pe temperatura motorului. Chestia cu incarcatul nu e mare filozofie. Te costa in Ro 100 ron.

                  Comment


                  • #24
                    Iti garantez 100% ca daca pagubele pe care m-am chinuit sa le vad si le-am observat sunt singurele, cu maxim 2000 de euro iesi cu ea din service K-NOUA, poate si un schimb total de filtre, frane si ulei cutie + motor. Bafta si multi km fara probleme de acum incolo!
                    Mercedes Benz

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF