Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

c220 Avariat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • c220 Avariat

    Cat m-ar "ajunge repariatï ?


    20130716_193855.jpg

    20130716_193938.jpg

    20130716_193914.jpg

  • #2
    Depinde unde vrei sa o repari, la reprezentanta e o caruta de bani. Daca gasesti un service rezonabil si cumperi piesele de la dezmembrari o sa iesi mult mai ieftin.
    Trebuie facut un inventar cu piesele care trebuie, dupa aceea te gandesti la cifre.

    Comment


    • #3
      Nu ma pricep absolut deloc.Masina se afla in italia si am ocazia sa o iau fara sa dau bani pe ea.Sunt student si lucrez aici pe timp de vara.Seful vrea sa scape de ea eu doar sa suport toate cheltuielile.Piesele ce tin de caroserie: capota, spoiler, aripa stanga , farul stang , grila, le-am gasit pe net si nu ma ajung foarte mult.O iau, dar frica mea e alta, e atins radiatorul si ventilatorul, si nu stiu cat ma costa manopera pentru ele.

      Comment


      • #4
        Ia-o colegul daca e gratis,piesele second la w203 sunt ieftine,mai ales de pe cele de Anglia.
        Taxa de inmatriculare e ceva mai scumpa in rest se rezolva.
        Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
        Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
        Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
        Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

        Comment


        • #5
          E o culoare destul de comuna, o sa gasesti tablarie pentru ea la dezmembrari. Te va costa ceva taxa de inmatriculare si transportul pana in Romania, cred ca asta va fi cea mai mare cheltuiala. Sau poti sa o repari in Italia si sa te intorci cu ea dupa aceea.

          Comment


          • #6
            Inmatricularea mi-a iesit 1700E.Sa o aduc in tara ( pe rampa ) 500E . Bugetul total pe care il am este de 3500. Sper sa ma incadrez,in caz contrar raman cu ea in parcare si cu bani blocati. Vreau sa stiu un pret estimativ pentru radiator si ventilator si daca va dati seama din poze daca ar mai putea fi atinsa alta piesa pe langa care sa imi faca probleme grave.
            Imi cer scuze ca nu vorbesc in termeni dar nu ma pricep, si chiar imi doresc masina, un salt urias de la fiat punto ( cel pe care il detin momentan )

            Comment


            • #7
              Aici ia cerut 1000E pe airbeg :| si s-a lasat pagubas si-a luat un c270 din 2002 cutie automata ,manopera e foarte scumpa la ei

              Comment


              • #8
                http://www.clubmercedes.ro/search.php?searchid=936174Nu cred ca o sa te ajunga asa mult,nu e recomandat sa cumperi elemente de caroserie decat originale ca sa se imbine perfect,nu cumpara after market . Un link sa il rasfoiesti ca sa iti faci o idee cu toate ca preturile la peise sunt date mai mult pe PM.Dar e plin de w203 prefacelift in dezmembarari asa ca nu iti fa probleme cu piesele ca le gasesti pe toate si la preturi rezonabile zic eu.

                Comment


                • #9
                  Sunt cativa colegi care se ocupa cu dezmembrari aici pe forum. Verifica la sectiunea de vanzari, ia numarul si da un telefon maine.
                  Mai e si saitul asta tot cu dezmembrari : http://www.dezmembrarimasini.ro/

                  Comment


                  • #10
                    Radiatorul nou aftermarket este in jur de 700 lei, poate chiar mai ieftin...ventilatorul nu stiu.

                    Comment


                    • #11
                      E cam riscant ce vrei sa faci tu, gandeste-te bine daca se merita, parerea mea fa-ti o lista cu toate piesele care ai nevoie, vezi cat te costa piesele plus manopera, mai e faza ca pierzi 500 de euro din start pentru transport pana in tara, plus ca apoi te omoara Timbrul de mediu, si mai exista riscul ca masina sa fi fost afectata la motor si s-a dus pe copca toata treaba, blochezi niste banii aiurea pe care ii recuperezi doar daca o vinzi pe piese si in timp , desigur.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by lava View Post
                        Radiatorul nou aftermarket este in jur de 700 lei, poate chiar mai ieftin...ventilatorul nu stiu.
                        Ventilatorul (termocupla) este 21,4 mil fara TVA in reprezentanta sau 150-250 EUR second

                        Comment


                        • #13
                          Am tras si eu un ochi pe poze. Fusta fata a stricat sigur ventilatorul, si trebuie vazut daca sunt deplasate lonjeroanele. Se fac accordeon in cazul unui impact, dar in cazul de fata, s-ar putea sa se fii adunat, adica sa vina una spre alta. Fa proba la schimbtor, si vezi daca se misca natural, daca nu, atunci motorul este deplasat, si poate sa fie cutia fortata, caz in care, devine costisitor sa o repari. Uitate la suportii de la suspensii, sa vezi daca tabla este cutata, atunci la fel, e deplasat motorul.

                          Elementele de caroserie nu sunt problema, dar cel putin sa mearga motorul. Si daca se circula fara airbag, care e problema?

                          Comment


                          • #14
                            Daca nu sunt afectate lonjeroanele,motor,cutie cum zice si colegul johnson,ceea ce nu prea pare a fi afectate,eu zic sa o iei ca merita iar cea mai mare probleme(cea mai costisitoare) este taxa de inmatriculare nu reparatia care o poti face in timp si nu cred ca o sa te omoare asa rau la buzunar.

                            Comment


                            • #15
                              Din cate imi dau eu seama din discutie, cel mai bun sfat este sa o iau si sa o vand pentru piese. Ok, avand in vedere ca nu investesc, dar eu sunt student intr-un domeniu care nu are legatura absolut deloc cu masinile si ce tine de partea lor mecanica, sunt total afon. Deci am exclus partea cu vandul ei pe piese, nu am nici timpul nici cunostintele necesare.
                              Si nici nu ma lasa inima, m-am cam indragostit de masina ( de model ). Banii pe care ii scot de pe ea la dezmembrari nu ma incanta, ii fac in timp din alte preocupari , dar sa stang bani pt una buna ( sh ) mai greu. Cred ca ma incapatanez sa o fac

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF