Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

c220 Avariat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• c220 Avariat

Cat m-ar "ajunge repariatï ?

20130716_193855.jpg

20130716_193938.jpg

20130716_193914.jpg

Depinde unde vrei sa o repari, la reprezentanta e o caruta de bani. Daca gasesti un service rezonabil si cumperi piesele de la dezmembrari o sa iesi mult mai ieftin.
    Trebuie facut un inventar cu piesele care trebuie, dupa aceea te gandesti la cifre.

Comment

Nu ma pricep absolut deloc.Masina se afla in italia si am ocazia sa o iau fara sa dau bani pe ea.Sunt student si lucrez aici pe timp de vara.Seful vrea sa scape de ea eu doar sa suport toate cheltuielile.Piesele ce tin de caroserie: capota, spoiler, aripa stanga , farul stang , grila, le-am gasit pe net si nu ma ajung foarte mult.O iau, dar frica mea e alta, e atins radiatorul si ventilatorul, si nu stiu cat ma costa manopera pentru ele.

Comment

Ia-o colegul daca e gratis,piesele second la w203 sunt ieftine,mai ales de pe cele de Anglia.
        Taxa de inmatriculare e ceva mai scumpa in rest se rezolva.
        Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
        Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
        Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
        Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

Comment

E o culoare destul de comuna, o sa gasesti tablarie pentru ea la dezmembrari. Te va costa ceva taxa de inmatriculare si transportul pana in Romania, cred ca asta va fi cea mai mare cheltuiala. Sau poti sa o repari in Italia si sa te intorci cu ea dupa aceea.

Comment