Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w203 cdi bule de aer pe alimentare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pe mine operatiunea de curatare ma tinut aproape o zi intreaga cu scoatere de motorina dus rezervor la spalatorie suflat conductele cu compresorul si cel mai greu cu curatatul sorbului care nu lam putut demonta din cauza unei conducte care este mufata la cald si nu am riscat sa o scot sa fac mai rau . Am bagat diluant in sorb si lam agitat a iesit perfect dupaia uscare si pus inapoi dar aerul tot nu a disparut de tot in sensul ca atunci cand accelerez masina mai vad bule de aer mici la relanti nu vine aer deloc scuze pentru tot romanu

    Comment


    • #17
      Multumesc pentru detalii, trebuie sa ma apuc si eu intr-o sambata de ea ca sigur e infundat rau de tot sorbul acela. Sper doar sa nu dereglez ceva

      Eu la sprinter asa am patit...se plafona si nu tragea deloc motorul, ducea greu pana in 80 km/h cu foarte mult aer pe instalatie. Am dus-o la reprezentanta si ziceau ca de la vacum si chestii de genu.
      Am dat jos rezervorul si in sorbul acela aveam un fel de noroi gros si urat. L-am curatat si merge perfect si in zi de azi...

      Sper ca la mine sa fie problema aia si sa nu fie incalzitorul de motorina sau altceva de genu...

      Comment


      • #18
        Dar filtrul de motorina cum se prezinta? Intreb pentru ca daca e infundat si nu face fata debitului cerut de pompa, aceasta va trage aer pe la o-ringul de la filtru cand ii dai talpa.
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #19
          Numa ce am schimbat filtrul, nu are nici 100 de km. Problema e ca trage si la relanti, la turatii nu am avut cum sa vad ca nu am avut pe cine sa pun sa accelereze. Am cumparat un furtun transparent si o sa-l pun intre rezervor si sonda aceea(sau senzorul de temperatura a motorinei), nu stiu cum se numeste.

          Dar nu stiu de ce sunt sigur ca vine de la rezervor, probabil ca am mai patit-o si cu alta masina.

          Edit: Sper sa am timp saptamana viitoare sa fac si treaba asta, si revin cu detalii.

          Comment


          • #20
            Am incercat sa pun un furtun transparent intre conductele care vin de la rezervor si termostatu ala de plastic, sau ce o fi el. Problema este ca nu am putut scoate furtunele de pe senzorul acela de temperatura, s-au lipit pe el si nu am avut nici cea mai mica sansa sa le dezlipesc, de pe tevi s-a scos cat de cat usor.

            Stie cineva cum pot scoate furtunele acelea ? Sunt lipite rau am bagat si surubelnita pe langa furtun si tot degeaba, nici o sansa.

            Comment


            • #21
              In proportie de 95% este pompa din rezervor, daca spui ca ai verificat conductele si nu ai un por pe undeva. Asta include si sorbul murdar, referire facuta si de colegul @petrysoru. Pompa are in componenta ei o camera de amorsare, fiind monitorizata de un senzor, care functioneaza in tandem cu ECU si rampa. Daca pe acel senzor s-a depus o mizerie, mal ceva, apar informatiile contradictorii. Senzorul spune ca este nivelul prea mare, iar rampa ca are presiune prea mica, generata de prezenta aerului. Partea proasta este ca nu ai acces la acest senzor, si nici la camera de amorsare, fiind capsulata din considerente de securitate. Incearca sa o suflii cu aer ceva si poate ai noroc. Pe aceasta problema Mercedes recomanda !!!! scimbarea rezervorului !!!!!!!!!! Nu este asa ca sunt tari astia? Sper sa-ti fie de folos.

              Comment


              • #22
                Buna din nou . Problema la mine pare de nerezolvat am schimbat injectorul care era blocat dupa o saptamana iar am aceiasi problema porneste foarte greu dau la automat pana imi vine rau la rece porneste mai usor umpik dar cand e cald motorul incepe chinul . Am fost la tester nu da nimik in neregula . Acum vreo 6 luni am schimbat senzorul de pe rampa de injectoare acum am luat codul de pe el si mi sa spus ca este pentru motoare de mai mari sprinter sa fie asta problema . Mentionez ca atunci cand lam schimbat pornea perfect acum nu stiu in fiecare saptamana schimb injectoare . Orice parere e binevenita
                Last edited by Zeus; 08-06-2013, 16:07 PM.

                Comment


                • #23
                  Incearca asta intai. Ia un bidon cu motorina si vezi unde il poti conecta, si dai o cheie sa vezi cum merge. Daca merge bine, se clarifica treaba, daca nu merge bine, poti sa innaintezi pe circuit, pompa de inalte, senzor rampa, bara de alimentare bujii, releu bujii, bujii, si cel mai rau pierderea de compresie, supape, scaune supape.
                  Si curata, senzorul de pe volanta.
                  Cat despre senzorul din rampa, daca nu era compatibil, genera o eroare.

                  Si mi-am mai adus aminte de ceva. Nu stiu exact daca la MB exista, dar apare o supapa de sens pe circuitul de alimentare, poate piesa face figuri.
                  Last edited by JohnsonCR; 08-07-2013, 00:24 AM.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by petrysoru View Post
                    Problema e in felul urmator mercedes w203 cdi 2148 . Motorul porneste foarte greu in sensul ca dau la cheie pana imi vine rau. Am ridicat capota facuta o mica constatare aer pe instalatia de alimentare care vine se pare din rezervor . Am verificat conductele de motorina pana la rezervor oringuriole leam schimbat . Am fost la tester nimik lipsa presiune in instalatie pompa baga dar aerul zic ca e principala problema cand accelerez vad aerul pe conducte . Orice sfat e bine primit
                    Am avut acceasi problema, si am rezolvat-o. A fost la zeci de service-uri, am schimbat tot conducte, filtru, injectoare, rampa, absolut tot dar degeaba .Masina se oprea in timp ce acceleram si tragea aer pe conducte, se putea observa la intrarea in filtrul de motorina. Iti garantez eu ca sorbul din rezervor e infundat. 100% asta e, incearca sa dai bancheta din spate jos si acolo vei gasi doua capace de la rezervor, scoate sorbul sufla cu aer comprimat sa se curate, si curata si rezervorul, aduna de pe fund mizeria. Nu mai da bani la service-uri pe alte chestii ca asta e.Asa am patit si eu. Astept un raspuns dupa ce faci ce ti-am zis. Bafta!
                    Last edited by dorinavram88; 09-16-2013, 17:58 PM. Reason: greseala tastare

                    Comment


                    • #25
                      Buna seara. Am reusit in sfarsit sa desfac capacele acelea de la rezervor, insa am o problema. Indicatorul imi arata ca am 1/4 motorina in rezervor(un sfert), desfac sorbul din dreapta( din spate pasager) si acolo am o cutie etansata cu 2 furtune care are pe ea un plutitor, mufa electrica de la el si motorina din rezervor... L-am intors pe toate partile si nu ai cum sa il desfaci sau ceva de genu, furtunele nu le poti scoate ca sunt bagate prin incalzire, sau le scoti si nu le mai pui la loc . Pana aici totul ok.

                      Acuma desfacem capacul din partea stanga unde intra in el o mufa electrica si 2 furtune(conducte). Desfac capacul si constat ca nu am nici un strop de motorina in acel rezervor, scot piesa aceea si banuiesc ca acolo se afla sorbul(sita) unde nu am gasit-o nici cum. Il suflu pe toate gaurile cu compresorul. Il pun la loc si aceleasi simptome am.

                      De ce nu am motorina in rezervorul din stanga deloc ? Este normal ?
                      Si ce sunt piesele din stanga respectiv dreapta. Banuiesc ca sorbul este in partea stanga, dar cum il pot scoate sa il curat ?

                      A..era sa uit, daca las banchetele rabatate si capacele alea cu suruburi scoase, cand accelerez se aude in partea din dreapta un fasait, ca si cum ar fi ceva infundat si trage aer pe undeva...

                      Comment


                      • #26
                        Nu ai motorina in rezervorul din stanga pentru ca ai o defectiune la pompa de recirculare dintr-un rezervor in altul sau prea putina motorina in primul rezervor.
                        Verifica contactele de acolo sa nu fie oxidate si alimenteaza cu motorina. Desfaci pe urma iar in stanga sa vezi daca s-a umplut cu motorina.

                        Comment


                        • #27
                          Si care ar fi pompa aia...cubul acela din dreapta nu are nici o gaura nimica, este etansat. Motorina ar trebui sa traga din rezervorul din stanga (cred eu) unde nu este deloc motorina.

                          Banuiesc ca daca fac plinul atunci e plin si rezervoru din stanga...asaca am sa bag vre-o 30 de litri sa vedem daca ajunge si acolo motorina.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by lava View Post
                            Si care ar fi pompa aia...cubul acela din dreapta nu are nici o gaura nimica, este etansat. Motorina ar trebui sa traga din rezervorul din stanga (cred eu) unde nu este deloc motorina.

                            Banuiesc ca daca fac plinul atunci e plin si rezervoru din stanga...asaca am sa bag vre-o 30 de litri sa vedem daca ajunge si acolo motorina.
                            Scoate tot ce tine de furtune din rezervor si sufla cu aer comprimat si o sa mearga. Toata instalatia aia de furtune din rezervor trebuie curatata, e unu mai lung care face legatura intre rezervoare( partea stanga si partea dreapta ma refer, nu stiu cum sa le numesc). Prin el trece motorina dintr-o parte in alta. Daca ala e infundat si rezervorul e mai putin de jumatate atunci ramane goala jumatatea de rezervor in care e TURUL deoarece pompa trage motorina din el, o parte ajunge in motor si o parte se intoarce pe RETUR dar in jumatatea cealalta a rezervorului iar daca conducta care face leg intre "rezervoare" e infundata atunci ramane gol compartimentul in care e TURUL si se opreste in mers. Poti verifica ce spun in felul urmator: innadeste furtunele care intra in rezervor si apoi baga ambele furtune intr-o sticla cu motorina si fai o proba, dai talpa numai la blana sa vezi ca nu se mai opreste oricat ai accelera si oricat ai forta. Eu asa am facut dupa ce am dat bani degeaba pe senzori si alte chestii. Iti garantez ca de la conductele alea din rezervor e. Astept un raspuns dupa ce faci ce am scris aici. Bafta!
                            Last edited by dorinavram88; 09-17-2013, 19:27 PM. Reason: gresala de tastare

                            Comment


                            • #29
                              Problema e ca nu am cum sa umblu la furtunele din rezervor ca sunt etansate prin caldura...este unul singur in care pot sufla. O sa suflu tot ce tine de furtune de motorina.

                              Poate afecta pompa de motorina daca suflu in ele ? Pana acuma am evitat sa suflu cu aer in conducte de teama a nu strica vre-o pompa ceva.

                              Revin cu noutati dupa ce am timp sa fac. Multumesc

                              Comment


                              • #30
                                Eu leam curatat si sorbul cel din drapta si pompa de transfer cea din stanga din rezervor fara sa tai furtunele sau alte modificari. Desfaci conductele ce merg la motor si scoate toata motorina afara din rezervor dupa aceea toarna diluant prin retur la pompa de transfer ca merge pana in sorb . Scutura bine sorbul la mine a iesit o mirerie ca un fel de mocirla care sa muiat cu diluant . Pentru a scoate diluantul trebuie sa sufli pe furtunul de la tur iese toata mizeria . E cam naspa ca nu le poti demonta de acolo dar furtunele iti permit sa scoti sorbul din rezervor pana afara , dar cate unul pe rand scoti sorbul pompa de transfer sa fie la locul ei ca furtunele sunt destul de fixe . Dupa operatiune sterge rezervorul cu o carpa curata monteaza totul si baga motorina . Partea cu amorsatul va fi ma gra ca pompa nu trage din rezervor va trebui sa tragi tu motorina pana la filtru , dupaia isi face ia treaba , o lesi pornita vreo 5 10 minute ca sa faca circuitul pompa de transfer sa bage motorina si in partea stanga ca daca nu iarasi ramane in aer pompa si se dezamorseaza . Pompa de transfer merge cu ajutorul presiuni de pe retur si face transferul nu e nim ic alectric acolo decat plutitorul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF