Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pilitura in filtru.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilitura in filtru.

    Buna seara. A mai aparut o defectiune la masina mea. Defapt nu e o defectiune pt ca inca nu se simte in niciun fel, dar din moment ce am descoperito as vrea sa o rezolv. Am gasit in filtrul de motorina putina pilitura de fier( sigur e de la pompa de inalte),cum sa procedez pt a curata injectoarele? Sunt sigur ca este si acolo pilitura. Din moment ce am gasit doar foarte putin, mai este vreo cale de scapare pt pompa,sau sa o schimb din timp?
    "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

  • #2
    Gandesc, ca filtrul tocmai pentru asta este facut, sa retina impuritatile (gunoaie, apa) Spune sincer daca ai bagat aditiv in motorina sau ai folosit o motorina puternic aditivata de la pompa. Masina mea este pe benzina si ma mancat sa-i bag aditiv pentru curatat injectoare, pana la urma mi-a curatat pompa de benzina. Schimba mai des filtrul si urmareste daca mai scoare span. Daca o sa ai probleme cu pompa, i-ti sugerez sa iei o pompa noua, nu S.H. La cele S.H. poti avea surprize. Mai poti face un test de presiune a instalatiei.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Aditivi nu au fost bagati de cand e masina. Mai pun cate odata cate 5 litri de motorina euro 5 ( motorina supel...) in rest doar de la MOL, motorina standard.
      "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

      Comment


      • #4
        Motorina in general este usor grasa, cu cat este mai aditivata, cu atat i-si pierde grasimea din ea si pompa nu mai are ungere. Cum este si cazul tau. Eu folosesc carburant de la Petrom si sunt multumit. Din cate am auzit eu, de pe la colegi, majoritatea baga din Petrom si Rompetrol. Cica Lukoil si Mol au cel mai prost carburant. Incearca si tu un Petrom o vreme si verifica filtul daca mai ai span.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Originally posted by nora-marian View Post
          Motorina in general este usor grasa, cu cat este mai aditivata, cu atat i-si pierde grasimea
          Este exact asa, dar invers

          Proprietatea de lubrefiere a motorinei era data de continutul de sulf, continut care a fost redus extrem de mult in ultimii ani, din cauza normelor de poluare mai stricte.

          Euro 5 impune utilizarea motorinei cu continut de sulf mai mic de 10ppm - 0.001% sulf
          Euro 4 are maxim 50 ppm sulf – 0.005%
          Euro 3 are maxim 350 ppm sulf – 0.035%
          Anterior acestor norme constinutul de sulf era mult mai mare, de ordinul a 0.2% - 0.5%.

          Producatorii de combustibili au incercat sa compenseze lipsa sulfului prin aditivare.

          Cele mai afectate pot fi motoarele vechi, care au fost proiectate sa functioneze cu cantitati de sulf mai mari.


          Referitor la pilitura din filtru, o data ce a apartut pilitura, problema nu se mai rezolva doar prin schimbarea motorinei.

          Comment


          • #6
            In cazul asta, se pare ca uleiul 2T trebuie sa-si faca prezenta in rezervoarele masinilor cu motoare invechite?
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Sunt multe discutii pe tema cresterii uzurii la motoare vechi ca urmare scaderii cantitatii de sulf si a reducerii capacitatii de lubrifiere a motorinei. Nu am vazut insa nici un fabricant de motoare care sa recomande adaugarea de ulei in motorina cu continut redus de sulf.

              Producatorii de combustibili sustin ca motorina pe care o vand include deja aditivii necesari pentru cresterea capacitatii de lubrifiere.

              Ce e sigur insa e ca nu trebuie pus ulei in motorina la motoarele cu DPF.

              Comment


              • #8
                Pompele rotative nu fac pilitura decat daca exista sau a existat apa in instalatie. Apa cu ajutorul caldurii oxideaza si se depune pe excentricul din pompa care ulterior se uzeaza. Daca nu ar fi apa,pompa nu are nimic, deci nu cred ca e de vina motorina. Idea este ca, oare mai pot opri aceasta uzura a acelui excentric( cel care apasa pe pistonase)? Am controlat injectoarele daca dau pe retur si valorile de injectie, totul este in regula aici, deci inseamna ca nu a apucat sa ajunga span in injectoare.
                "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF