Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

check engine

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • check engine

    salut baietii,am achizitionat un MB c200k 2001,cu gpl secvential pe el montat de 20000 mii,cand lam luat nu avea nici un martor aprins in bord dar dupa 1000 km sa aprins check engine,am pus terteru pe lea si imi da detonare pe cilindru 3 tina sa mentionez ca am un prieten cu tester si nu a stiut sami explice ce inseamna si cum se poate repara
    Astept raspunsuri
    Cu stima

    Post agramat!
    Last edited by cutaresku; 05-12-2013, 22:45 PM.

  • #2
    Te referi ca iti da misfire pe cilindru, adica rateu?
    Cu aceasi problema ma confrunt si eu, pe tester imi apare ca da rateuri pe cilindru 1.

    Comment


    • #3
      tie iti bocane ceva?
      ca mie nu imi face nimic .. nu ai gasit rezolvarea sonda lambda ai schimbat-o


      Scrie coerent/corect si explica-mi, pe PM, cine e userul "mercedesperlat" cu acelasi IP.
      Last edited by cutaresku; 05-12-2013, 22:12 PM.

      Comment


      • #4
        Problema e in felul urmator. Masina e tot pe gpl ca si a ta, probleme au aparut cand merg pe gaz, la relanti trepideaza masina, are oscilatii, cateodata nu se tureaza cand vreau sa plec de pe loc si moare motorul si pe deasupra mai are momente cand merge si in 3 cilindrii. Pe benzina nu face chestiile astea, mai are momente cand mai oscileaza turometru la relanti.

        M-am dus cu ea la baietii care mi-au pus instalatia de gpl am zis ca e de la ea, au luat tot la verificat, au schimbat filtre, rampa cu injectoare, computeru ce coordoneaza injectia, furtune, absolut tot. Degeaba, masina tot la fel face, in concluzie mi-au spus sa merg cu ea la un tester.

        M-am dus la o cunostinta, a pus testerul si au aparut 2 erori, senzorul de pozitie la axul cu came si rateuri la cilindrul 1. Dupa fel de fel de teste, stergere erori, schimbat de pe gaz pe benzina si alte cele am hotarat ca senzoru ala ar fi de vina. Am comandat, am primit, m-am intors inapoi la tester, l-am schimbat, acelasi lucru, aceleasi erori.
        Intr-un final zice baiatu ca sa schimbam bobina de inductie de la cilindrul 1 cu cea de la cilindrul 4 si sa vedem daca se muta eroarea. Schimbam, pune testerul si intradevar eroarea s-a schimbat la cilindrul 4. Acuma am comandat bobina de inductie, maine tre sa vina si sa o schimbe sa vedem daca s-a rezolvat sau nu.

        Comment


        • #5
          Bujiile cum arata?

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #6
            Bujiile au fost schimbate acu 7000 km, deci sunt ca noi. Sunt NGK pentru gpl.

            Comment


            • #7
              Baieti nu reusesc sa rezolv problema nici cum. Singura eroare cu care ma mai lupt e cea cu senzoru de pozitie la axul cu came. Dupa cum bine stiti fiind 2 axe cu came (admisie si evacuare) am incercat sa le schimb pe ambele, senzori noi din magazin si tot la fel face, nu dispare problema.

              Nu mai stiu ce sa mai verific, unii mecanici mai ziceai ca poate ar fi ceva pe la distributie, credeti ca e posibil (masina are in jur de 215 mii de km)

              Comment


              • #8
                Cred ca mai degraba ai ceva cablaj intrerupt.Daca senzorii ii masori si sunt in valorile care trebuie, si verifici si distributia sa nu fie sarita(cu toate ca nu cred) atunci ai probleme pe cablaj.Un electrician poate masura de pe pinii mufei ce intra in ecu si in functie de valori isi da seama daca e intrerupt circuitul sau scurt sau ....
                Daca imi dai vin iti pot scoate scheme si valori la senzori si metode de masurare si verificare.

                Comment


                • #9
                  Bun, o sa incerc si varianta asta. Cand ajung acasa o sa caut VIN-ul si ti-l dau. Mersi de sfat.

                  Comment


                  • #10
                    am hotarat sa scriu si aici ce i-am scris lui @popeles pe privat ca sa vada toata lumea:

                    P0304- cilindru 4 --ratare aprindere-
                    cauze:-defect mecanic,(fa un test de compresie si vezi sa nu cumva sa nu ai compresie pe pistonul 4.segmenti gripati sau supapa care nu inchide.)
                    -defect electric.Verifica instalatia.ai tot ce iti trebuie in pdf ce ti-am trimis.
                    -aprindere/sistem alimentare.cerifica iar:bobina,fisa,bujie.mai verifica etansarea la injector.chiar injectorul.daca e mort sau nu pulverizeaza calumea poate da eroarea asta.
                    -injector:am zis mai sus.verifica.
                    -ECT/Maf sensor:ECT-senzor de temperatura a antigelului.se poate masura asa.
                    la o temperatura de 20 de grade pui multimetru pe pinul 1 si 2 si trebuie sa ai 2936-3245 ohmi.
                    la o temp de 80 de grade tot pe pinul 1 si 2 trebuie sa ai 314-336 ohmi.
                    ATENTIE:cand faci masuratoarea senzorul are mufa scoasa.
                    Maf: pinul 1 si masa(-) trebuie sa ai 11-14 v.
                    pin 4 si masa(-) trebuie sa ai 5 v
                    pin 3 si masa(-) trebuie sa ai 0 ohmi.
                    toate astea le faci cu contactul pus.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF