Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la accelerare C200k

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    inca ceva ce am observat la masina se limiteaza la 4000 ture peste 4000 nu trece orce fac.....

    MAJUSCULE!
    Last edited by cutaresku; 04-29-2013, 06:55 AM.
    Mercedes S202 C200 Kompressor 192cp

    Comment


    • #17
      Posibil debitmetru de aer sa fie stricat.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #18
        Am pornit masina si am scos mufa de la debitmetru dar nu sa schimbat nimica tot asa a mers motoru . atunci e debitmetru e devina....
        Mercedes S202 C200 Kompressor 192cp

        Comment


        • #19
          Cauta sa-l schimbi cu un Pierburg sau Bosh. Altceva nu-ti va merge.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #20
            Acuma am comandat unu bosh...is curios...
            Mercedes S202 C200 Kompressor 192cp

            Comment


            • #21
              Fisele de la bujii au fost la mine problema la aceleasi simptome.
              Mercedes W202 C180 Sport
              Mercedes W245 B180 cdi

              Comment


              • #22
                Am schimbat debitmetrul tot asa face la 4000 se limiteaza ,si cand dau talpa pica in bot...nu sa intalnit nimeni cu problema asta?
                Last edited by Zeus; 05-08-2013, 11:19 AM.
                Mercedes S202 C200 Kompressor 192cp

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Rolspeed View Post
                  Am schimbat debitmetrul tot asa face la 4000 se limiteaza ,si cand dau talpa pica in bot...nu sa intalnit nimeni cu problema asta?
                  Incearca cu alte fise.Si eu am schimbat si clapeta de acceleratie si erau fisele.
                  Mercedes W202 C180 Sport
                  Mercedes W245 B180 cdi

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by George_b View Post
                    Incearca cu alte fise.Si eu am schimbat si clapeta de acceleratie si erau fisele.
                    Nu cred ca is fisele devina,azi am scos toate bujiile si le-am verificat,toate bujiile is ca noi parca nici nau fost bagate in masina,daca ar fii fisele atunci s-ar vedea pe bujii...din cate stiu,dar cred ca pompa de benzina nu baga cat trebuie azi o sal verific si presiunea pe rampa,ca presiune de la kompressor vine daca iau mufa de la kompressor parca trage mai bine,cred ca ceva cu amestecul nu este in regula...Din pacate nu gasesc pe nimeni aici in oradea sa faca "Diagnoza Star" numa la reprezentanta dar acolo e scump.
                    Si cu fisele nu stiu ce sa fac nu vreau sa cumpar degeaba pana nu incerc cu alte,si nici nu am de la cine sa cer.
                    Mercedes S202 C200 Kompressor 192cp

                    Comment


                    • #25
                      Ia un multimetru si vezi ce ohm-aj au fisele.Normal intre 25 si 30 Kohm.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by gmihai24 View Post
                        Ia un multimetru si vezi ce ohm-aj au fisele.Normal intre 25 si 30 Kohm.
                        Deja am verificat si fisele am primit un set pentru proba dar nu,un meserias mi-a zis ca e problema cu clapeta de acceleratie ,trebuie calibrat........maine merg la margita ca acolo am gasit un meserias bun cu diagnoza Star,daca nici el nu gaseste problema iau 5l de benzina si dau foc la masina,deja de o luna de zile tot umblu la service-uri dar nimeni nu gaseste problema deja am schimbar debitmetrul am comandat din germania un bosch,am schimbat bujiile am pus Beru ce scrie sub capota,acuma am schimbat iar bujile pe Bosch am schimbat toate filtrele ,toate furtunurile de vacum a fost verificat toate senzori au fost masurati,am verificat compresia la motor,injectoarele verificat/curatat,presiunea pe rampa verificat, a fost masina testat de vreo 20 ori cu testeri chinezesti /universal nici unu na dat de problema dar toti au cerut bani pentru nimica am cheltuit o caruta de bani pot sa zic degeaba. deja nu mai stiu la cine sa apelez tare sunt dezamagit de masina asta.
                        Mercedes S202 C200 Kompressor 192cp

                        Comment


                        • #27
                          Sonda lambda a fost de vina.
                          Last edited by cutaresku; 05-13-2013, 11:52 AM.
                          Mercedes S202 C200 Kompressor 192cp

                          Comment


                          • #28
                            Am o problema similara cu masina mea. w210 E200 an 1997
                            Cand accelerez brusc urca sacadat in turatii + rateuri in admisie.

                            Schimbat pompa benzina , filtru , bujii + o bobina care dadea pe tester ca fiind obosita.

                            Verificat senzor ax , debitmetrul , clapeta de acceleratie , supapa de la rampa , alte fise , esapamentul nu e infundat.

                            Cand o pornesc rece , masina da rateuri si merge sacadat cat se trage socul automat. Dupa ce se incalzeste putin merge perfect la relanti. Merge perfect si daca o accelerez incet. Cand e incinsa bine nu am probleme la pornire.

                            Simptom de mai demult : cand o porneam rece si vroiam sa plec cu ea cat era socul tras nu ma lasa sa o accelerez si mergea sacadat si cu rateuri , dupa ce o lasam sa-si revina la relanti mergea.

                            Acuma am patit ceva ciudat , am schibat rampa cu injectoare cu totul si masina a mers perfect... pornire , accelerare plus ca incepuse sa aiba vlaga . A mers fix 5 kilometri asa dupa care a inebunit deodata si a inceput sa faca iar la fel.

                            Nu mai stiu ce sa-i mai fac, am inebunit si eu si vreo 2 mecanici.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by AndreiVN View Post
                              Am o problema similara cu masina mea. w210 E200 an 1997
                              Cand accelerez brusc urca sacadat in turatii + rateuri in admisie.

                              Schimbat pompa benzina , filtru , bujii + o bobina care dadea pe tester ca fiind obosita.

                              Verificat senzor ax , debitmetrul , clapeta de acceleratie , supapa de la rampa , alte fise , esapamentul nu e infundat.

                              Cand o pornesc rece , masina da rateuri si merge sacadat cat se trage socul automat. Dupa ce se incalzeste putin merge perfect la relanti. Merge perfect si daca o accelerez incet. Cand e incinsa bine nu am probleme la pornire.

                              Simptom de mai demult : cand o porneam rece si vroiam sa plec cu ea cat era socul tras nu ma lasa sa o accelerez si mergea sacadat si cu rateuri , dupa ce o lasam sa-si revina la relanti mergea.

                              Acuma am patit ceva ciudat , am schibat rampa cu injectoare cu totul si masina a mers perfect... pornire , accelerare plus ca incepuse sa aiba vlaga . A mers fix 5 kilometri asa dupa care a inebunit deodata si a inceput sa faca iar la fel.

                              Nu mai stiu ce sa-i mai fac, am inebunit si eu si vreo 2 mecanici.
                              A facut si la mine la fell dar am schimbat debitmetrul si s-a remediat problema,si mai era si senzorul de la axu de came pe nu sa dat ca e defect dar nu a dat valori reale si de la asta nu mi se pornea compressoru ca la mine are ambrea electric dar pt problema ca darateuri la rece e debitmetrul,tot asa a facut si la mine la rece facea figuri la cald merea oke..
                              Mercedes S202 C200 Kompressor 192cp

                              Comment


                              • #30
                                Dute la reprezentata sau un tester star nu mai da bani degeaba pe piese si nu sunt alea. asa am facut si eu am mers pe bajbaite si a fost un furtunas de vacum. La reprezenta m-a costat undeva 2.5mil ( tester + reparatie + un senzor la placute de frana + verificat ceva pe la instalatia electirca) .
                                Fa un calcul cati bani ai chetuit pana acum degeaba? Pe mine m-a pus un mecanic sa cumpar EGR si n-am vrut sa-l cumpar , daca il cumparam si nu era ala ce faceam cu el? asa se intampla cand mergi pe bajbaite.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF