Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

baterie descarcata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • baterie descarcata

    MB C180 benzina. Mi s-a descarcat bateria (far lasat), nu pot sa deschid portbagajul sa scot bateria. Am inteles, ca pot sa dau curent si din fata de undeva. Cinneva ar putea sa explice cum
    multumesc

  • #2
    Vezi ca in fata pe langa aripa din stranga,langa cutia cu sigurante parca ai un capacel care se ridica si si ai 2 fire mai groase acolo. Alea sunt fire care vin direct de pe baterie, te poti folosi de ele ca sa incarci bateria sau sa-i dai curent
    "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

    Comment


    • #3
      Cer scuze pt a-2a postare,dar am gasit o poza pe net pe care am evidentiat unde sunt mai exact acele cabluri
      Attached Files
      "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

      Comment


      • #4
        Dar de ce nu deschizi portbagajul cu cheia metalica?

        Comment


        • #5
          Sfat general pentru a evita asemenea situatii, intamplatoare sau obligatorii la schimbarea acumulatorului principal:
          - achizitioanati sau imprumutati un mic acumulator de 20 - 25 Ah;
          - confectionati un cablu de legatura intre micul acumulator si priza de bricheta cu un conector adecvat;
          - cuplati mini-acumulatorul si apucati-va de treaba;
          - astfel evitati decuplarea calculatoarelor si problemele legate de reincarcarea RAM/testare pentru pornire;
          - nu intrati in panica daca se opreste motorul dupa 10 - 15 sec. Re-porniti dupa 1-2 min.
          Valabil si in cazul in care, din intamplare, ramaneti in pana prostului.

          Comment


          • #6
            Siguranta pe bricheta este de 7,5-10 A se arde din prima cand conectezi acumulatorul propus de tine

            Comment


            • #7
              In afara faptului ca la unele autoturisme dupa decuplarea acumulatorului va trebui introdus codul pentru radio nu vad nici un impediment decuplarea totala a acestuia de pe autoturism .Mai ales daca se respecta modul de deconectare (prima data se decupleaza borna minus) conectare (la conectare prima borna plus) a acumulatorului.

              Comment


              • #8
                Originally posted by dialiv View Post
                Siguranta pe bricheta este de 7,5-10 A se arde din prima cand conectezi acumulatorul propus de tine
                Confuzie totala. Una este consumul, alta valoarea sigurantei si alta capacitatea acumulatorului.
                La mine, consumul pe blocul de calculatoare este de 1,76 A si doar atata va lua. Daca apare scurtul, este alta problema.
                Aceasta capacitate a acumulatorului este suficienta sa nu se stearga secventa RAM in perioada de interventie. In cazul unui motor, direct actionat, consumul in amperi se ia cam de 6 ori. Adica suficient sa incerci de doua trei ori deschiderea din cheie asa cum se doreste si fara sa se stearga secventa RAM. Fara alti consumatori.

                Comment


                • #9
                  Confuzie totala.Nu se pierde secventa 'RAM' ci registrii 'ROM' de la EERROM.
                  Ia conectati voi un acumulator in varianta 'coco' si sa vedeti ce 'plici' o sa faca deteriorand suprafata de contact ale lamelelor din soclul brichetei.
                  Si dece sa confectionez o asemenea jucarie cand pot pune minusul pe caroserie si plusul direct pe borna plus infasurand firul pe aceasta, apoi inlocui acumulatorul si gata.Nu este mai simplu asa?

                  Comment


                  • #10
                    Off topic.
                    Nea gmihai.
                    Nu mai fi la fel de incapatanat ca mine. Poate, nici asa obsedat ca matale. Eu sunt prea batran sa ma mai schimb. Cert, voi mai gresi.

                    On topic.
                    O data la mine si de doua ori in cazul fiica-mii, la reprezentanta BOSCH Galati, aveau un acumulator pentru interventii-schimbari de 75 Ah. L-au conectat asa cum am spus.
                    La mine pentru original de 100Ah, la fiica-mea de 45Ah.
                    Nu am avut probleme.
                    Cand s-a sudat prima oara pe MB si s-au decuplat bornele, nu eram pregatit. Desi am facut 10 teste de pornire fara a porni realmente motorul (ca atunci cand ramai in pana prostului), tot s-a oprit la relanti o zi. Porniri normale de a doua zi.
                    Poate gresesc dar eu am invatat ca RAM si ROM se refera programele stocate.
                    De la EROM din anii '85, EPROM, EEPROM, EEPPROM ..., acestea sunt cipurile care stocheaza.
                    Pentru programe ROM sunt cele scrise care raman si dupa disparitia alimentarii, cele RAM fiind activate de secvente din ROM si care se incarca dar dispar la incetarea alimentarii.
                    La testul de pornire al masinii, secventa ROM creaza programul RAM cu conditiile efective din momentul pornirii - temperatura, umiditate, calitate benzina ... si alti parametri, cati or fi functie de dotarea masinii.

                    Comment


                    • #11
                      @coco- ca deobicei trebuie sa citesc de trei ori postarea ta ca sa inteleg ce vrei sa exprimi.
                      Confuzia a venit din faptul ca eu am inteles ca vrei sa dai curent prin bricheta pentru pornirea motorului
                      Pentru incarcare sau doar(in cazul de fata) deschiderea portbagajului nu trebuie sa mesteresti nimic. Este cablu gata facut bricheta-bricheta. Se gaseste la benzinarii.

                      Comment


                      • #12
                        Eu am cam scris clar : cateva secvente pentru deschiderea portbagajului unde este acumulatorul.

                        / Adica de la alta masina. Dar ce faci in camp, la un piknic singuratic? Daca stai ca mine la '4 pe partea ailalta si nu poti cobori un cablu de 25m? Si sa stai in masina toata noaptea?

                        Exiusta TOTUSI o problema tehnica certa.

                        Nici un acumulator nu moare, nici un contact de bricheta nu se "flameaza".
                        De ce? Pentru ca nu conteaza sursa, ce, cat si cum poate da. Contrar, am avea doar case in flacari.
                        Un accu de 20 Ah debiteaza in sarcina 110 Amperi. Precum cel de baza de 100Ah 830. Si nu se arde nimic. Pentru ca calculatorul si inchiderea nu consuma mai mult de 2,5 A.
                        Last edited by epurare_coco; 04-24-2013, 16:11 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Daca esti pe camp oricum nu te ajuta acumulatorul de 20A sa o pornesti. Asa ca tot trebuie sa chemi un prieten.
                          Cand mi-am pus panou solar ai spus ca e o gluma

                          Comment


                          • #14
                            Am o rugaminte.
                            Eu incep sa uit. Atunci, search si copii toate postarile. Constat cand am gresit si incerc sa le corectez, cerandu-mi scuze.
                            Daca procedati la fel ca mine, adunand toate postarile mele (chiar daca unele trebuiesc recitite si de trei ori), nu cred ca v-am luat in "gluma" gaselnita. Parca pe la a treia am scris altceva. La restul am postat doar niste calcule.

                            Daca ma chinui sa rezist aici, o fac pentru sunt cinstit (=faliment). Si aici am gasit o multime de colegi cinstiti. Chiar daca ne mai contram, N'ARE CU PREFECTURA.

                            Comment


                            • #15
                              Ziua buna!
                              Multe se spun, putine sunt adevarate.
                              Nici un acumulator nu moare, nici un contact de bricheta nu se "flameaza".
                              --FALS
                              In primul rand, orice acumulator moare ca de-aia le schimbam la 4-5 ani. Moare pentru ca "i-a trecut vremea" (ca sa nu intru in detalii) si poate intra in "coma" datorita unui consum ce ii depaseste capacitatea.
                              Contactul la bricheta se poate "flama", daca faci prostia sa legi intai firele pe bateria de ajutor si apoi sa conectezi priza brichetei(nesesara fiind o fractiune de secunda doar). In functie de ce consum exista. Daca ai ceva probleme cu bateria de pe masina( descarcata total) atunci a curentul absorbit este mare. Ori se va arde siguranta brichetei, ori se vor suda contactele, e logic.
                              Sa tinem minte ca incarcarea se face cu un curent de aprox 10% din curentul nominal al acumulatorului.
                              Deci, nici incarcarea prin priza brichetei n-o vad cu ochi buni.
                              Toate cele bune!
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF