Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

baterie descarcata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cred ca niciodata nu am sustinut contrariul. Totul depinde de la caz la caz.
    Nu pot exista doua situatii identice.
    Sunt corecte sublinierile Dvs. Cred, pana la proba contrarie (pe baza de SEARCH), ca nu am sustinut, vreodata, altceva.

    Comment


    • #17
      @Laur- sunt in magazine cabluri cu mufe pentru bricheta. Probabil au vreo protectie ceva.Oricum nu as recomanda.
      @Coco- nu mai stiu ce iti dadeau calculele atunci, dar cu panou acum am 12,8-13 V constant. Si am toata ziua pornita statia, casa de marcat plus lampa si cd-ul si mai bag si 1000 de porniri pe zi. Deci ajuta mult

      Comment


      • #18
        Originally posted by LauLaur View Post
        Ziua buna!
        Multe se spun, putine sunt adevarate.
        --FALS
        In primul rand, orice acumulator moare. Moare pentru ca "i-a trecut vremea" (ca sa nu intru in detalii) si poate intra in "coma" datorita unui consum ce ii depaseste capacitatea.

        Incorect.
        Moare ca nu a fost formatat corect, moare ca ne incapatanam sa nu-l descarcam periodic la 20% si sa-l incarcam din nou, moare ca se "duc" placile
        .
        Contactul la bricheta se poate "flama", daca faci prostia sa legi intai firele pe bateria de ajutor si apoi sa conectezi priza brichetei(nesesara fiind o fractiune de secunda doar). In functie de ce consum exista. Daca ai ceva probleme cu bateria de pe masina( descarcata total) atunci a curentul absorbit este mare. Ori se va arde siguranta brichetei, ori se vor suda contactele, e logic.

        Care nebun va porni toti consumatorii inainte de a face o mica alimentare pentru a doar deschide usile?
        Sa tinem minte ca incarcarea se face cu un curent de aprox 10% din curentul nominal al acumulatorului.
        Incorect atribuindu-mi afirmatii scoase din context.
        Doar un nebun va incerca sa bage 10% cand stii ca este descarcat, inainte de a-l decupla si a-l baga, singur, singurel, la reancarcat!
        Atunci, da, incepi cu 10%.
        Daca faci asta, OMORI ACUMULATORUL. Am mai spus asta dar s-a neglijat parerea.
        Deci, nici incarcarea prin priza brichetei n-o vad cu ochi buni.

        Toate cele bune!
        Asemenea
        Cand si unde am sustinut ca poti "re-incarca" un acumulator descarcat din priza de bricheta?

        Am o rugaminte. Pierdem vremea cu explicatii anapoda. O luam de la Anna si ajungem la Omega. Nu credeti ca este pacat de timpul pierdut?.

        Comment


        • #19
          @Coco- imi permiti sa fac un rezumat la topic?
          Un coleg intreaba- Cum pot sa deschid portbagajul daca a murit bateria?
          Evident dai curent de la alta baterie, pe la cutia de la motor.
          Tu vi acum cu o solutie pentru Deschiderea portbagajului-sa ai un acumulator de 20A cu un cablu pe bricheta. Trecand peste ca se arde sau nu siguranta, ca se sudeaza sau nu.
          Intrebarea este- Unde ti acumulatorul? Nu tot in portbagaj?(care este inchis).
          Alta intrebare, ai spus ca exista posibilitatea sa ramai la picnic fara curent. Bun. Si ce faci cu acumulatorul de 20? Sa zicem ca deschizi portbagajul. Si pe urma?
          Tot trebuie sa chemi pe cineva, ca altfel ramai la un picnic prelungit

          Comment


          • #20
            Ne-a Coco, nu se inteleg legile electricitatii cu dvs.
            Bateria aia lesinata pe care o aveti in portbagaj va deveni consumator, si unul foarte mare.
            Deci incarcare se face cu orice sursa externa, conectata la instalatia electrica, ca vrei sau ca nu vrei( in situatia de fata). Asta-i fizica. Si cu asta am incheiat.
            Off
            Daca tot imi citati postul, macar lasati-l asa cum l-am scris eu, nu-l modificati, nu-i mai adaugati verzi si uscate. Parerile dvs. le scrieti alaturi. Nu se mai intelege nimic din ce e scris acolo.
            Scuze pentru off. O seara faina!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Chiar ma miram si eu de unde a scos postul ala lung scris de Laur.Sa mai balarit si pe alte topicuri despre acest gen de probleme, doar ca in cazul de fata sa mai adaugat un acumulator auxiliar in discutie.
              Cat mai balarim?

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF