Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Intra greu in ture

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    deci din cate stiu eu ar putea sa fie 2 problemerima ar fi pierderea de de presiune de la turbo, furtun, intercooler si a 2-a de la cutie de la placa de senzori sau are prea putin ulei in cutie.

    Comment


    • #17
      Originally posted by cosminstoian View Post
      Multumesc pentru sfaturi! DAR: chestia asta se intampla ocazional, chiar daca bag piciorul in ea de mai multe ori (kick down) nu o apuca des nebunia! consumul este acelasi, nu scoate fum deloc! sper doar sa nu fie turbina sau alceva grav...
      nu sunt sigur , dar mai exista si o electrovalva care comanda vacumul din furtunasele alea mici , care duc spre o alta valva mecanica care deschide clapeta din admisie ! cam greu de explicat , dar tre sa ma uit la un C de pe aici
      si apoi reformulez !

      Comment


      • #18
        Salut...am si eo o problema asemanatoare, masina ajunge pana la vreo 2800 ture si nu mai urca (w203, CDI, manual, 2002). A fost in service la MB pt aceeasi problema in oct-dec 2007 si s-au schimbat pe rand pompa de inalta presiune, senzorii despre care aminteste ionutc cred si electorvalva. Dupa 5000 km aceleasi simtome. Pls help.

        Comment


        • #19
          Astazi am fost si am pus masina pe tester...Scria mare "debitmetrul de aer". Sincer nu prea stiu ce sa fac....daca sa il schimb (1000 RON-bosch, a gasit tipul importator pe undeva prin Satu Mare) sau nu. Daca puteti sa imi recomandati de unde as putea sa cumpar mai ieftin pls prv me. M-ar mai interesa sa stiu de la ce s-ar fi putut strica. Multam

          Comment


          • #20
            Originally posted by Emilliano View Post
            Astazi am fost si am pus masina pe tester...Scria mare "debitmetrul de aer". Sincer nu prea stiu ce sa fac....daca sa il schimb (1000 RON-bosch, a gasit tipul importator pe undeva prin Satu Mare) sau nu. Daca puteti sa imi recomandati de unde as putea sa cumpar mai ieftin pls prv me. M-ar mai interesa sa stiu de la ce s-ar fi putut strica. Multam
            After-market, la 5 milioane, daca vrei.

            Comment


            • #21
              Thx Dok pt promtitudine. Ma intereseaza daca este nou si are garantie, caci nu vreau sa am alte neplaceri, am trimis un mail si la MB sa vad ce zic si ei si te anunt. Inca o data multumesc ><

              Comment


              • #22
                Si eu am avut aceleasi simtome si m-am chinuit vreo 2-3 saptamini dar pina la urma s-a dovedit a fi un furtun de cauciuc care m-a costat 190 lei si cu asta basta.Iti recomand sa dai o fuga pina la Costel in Colentina si sigur vei rezolva problema.In Colentina pe linga tirgul de animale la nr 31, sint multe Mercedesuri in fata portii.Succes!!Si acolo gasesti tester.Si la mine imi indica debitmetru.

                Comment


                • #23
                  Multam de sfat man...am un mecanic bunicel si eo..dk imi dai mai multe detalii poate ii explic cum sta treaba cu "furtunul", sa nu mai bat 1 drum pana in colentina

                  Comment


                  • #24
                    cosminstoian , ai rezolvat pana la urma problema ? Intreb deoarece am si eu probleme de astea la un C200CDI ... trage foarte ,foarte greu , daca o accelerez pe loc si coboara la relanteu trepideaza grav ... as dori si eu niste sfaturi , mersi .

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Emilliano View Post
                      Thx Dok pt promtitudine. Ma intereseaza daca este nou si are garantie, caci nu vreau sa am alte neplaceri, am trimis un mail si la MB sa vad ce zic si ei si te anunt. Inca o data multumesc ><
                      Nou-noutz. Daca e ceva in neregula, ceea ce nu am patzit pina acu, il schimb si gata.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by CristiClasse View Post
                        cosminstoian , ai rezolvat pana la urma problema ? Intreb deoarece am si eu probleme de astea la un C200CDI ... trage foarte ,foarte greu , daca o accelerez pe loc si coboara la relanteu trepideaza grav ... as dori si eu niste sfaturi , mersi .
                        Salut. Asa cum am precizat, i-am scos catalizatorul, si nu mai imi face decat foarte rar probleme si asta cam o data/saptamana (fac cam 500 km/saptamana). Dupa ce opresc motorul o data, este ca noua. Nu am avut timp sa ma ocup de ea in perioada asta. Referitor la simptomele care le prezinta masina ta, nu pot sa ma exprim. Iti repet doar ce facea a mea: dintr-o data spuneai ca am scuter, asa greu pleca de la semafor. Nu trecea de 2000 - 2500 de ture ... si pana acolo chinuit. nu reuseam sa depasesc 80 - 90 km/h ... la relanti nu prezenta nicio modificare fata de un "comportament normal". Nu scotea fum. Pornea la sfert. Doar ca se auzea si simtea motorul, de parca cineva l-ar sugruma. Am fost i-am schimbat filtrele, i - am verificat turbine (nu prezinta urme de ulei), debitmetrul l-am inlocuit cu unul nou, i-am inlocuit nu stiu ce senzori. Cand am plecat de la service, se comporta un pic mai bine dacat atunci cand fusese adusa, dar nu ca acum. Dintr-o data merge foarte bine (exceptand acea gatuire saptamanala) si in plus nu mai scoate nici fum. Vreau totusi sa ajung sa ii fac o diagnoza, poate aflu ceva nou....

                        Comment


                        • #27
                          Dok ai idee dk dupa ce schimb debitmetru de aer, tre sa fac resoftare (asa am inteles)... crezi ca poti sa o faci (C200, CDI, 2002)
                          Last edited by Emilliano; 08-20-2008, 19:31 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Nu se face neaparat resoftare.Merge pur si simplu fara sa-i faci nimic.Multa bafta!!Scuze Dok ca am raspuns in locul tau.

                            Comment


                            • #29
                              Raspuns corect. Scuzele nu sint necesare. Ramine doar eroarea in memorie, ceea ce nu afecteaza cu nimic.

                              Comment


                              • #30
                                YEEEEPYYYYYYYYY. Astazi am reusit sa schimb debitmetru de aer (mecanicul nu eo - si nu unul de la autoklasse). Masina merge precum o cunosteam. Si-a revenit.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF