Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intra greu in ture

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    deci din cate stiu eu ar putea sa fie 2 problemerima ar fi pierderea de de presiune de la turbo, furtun, intercooler si a 2-a de la cutie de la placa de senzori sau are prea putin ulei in cutie.

    Comment


    • #17
      Originally posted by cosminstoian View Post
      Multumesc pentru sfaturi! DAR: chestia asta se intampla ocazional, chiar daca bag piciorul in ea de mai multe ori (kick down) nu o apuca des nebunia! consumul este acelasi, nu scoate fum deloc! sper doar sa nu fie turbina sau alceva grav...
      nu sunt sigur , dar mai exista si o electrovalva care comanda vacumul din furtunasele alea mici , care duc spre o alta valva mecanica care deschide clapeta din admisie ! cam greu de explicat , dar tre sa ma uit la un C de pe aici
      si apoi reformulez !

      Comment


      • #18
        Salut...am si eo o problema asemanatoare, masina ajunge pana la vreo 2800 ture si nu mai urca (w203, CDI, manual, 2002). A fost in service la MB pt aceeasi problema in oct-dec 2007 si s-au schimbat pe rand pompa de inalta presiune, senzorii despre care aminteste ionutc cred si electorvalva. Dupa 5000 km aceleasi simtome. Pls help.

        Comment


        • #19
          Astazi am fost si am pus masina pe tester...Scria mare "debitmetrul de aer". Sincer nu prea stiu ce sa fac....daca sa il schimb (1000 RON-bosch, a gasit tipul importator pe undeva prin Satu Mare) sau nu. Daca puteti sa imi recomandati de unde as putea sa cumpar mai ieftin pls prv me. M-ar mai interesa sa stiu de la ce s-ar fi putut strica. Multam

          Comment


          • #20
            Originally posted by Emilliano View Post
            Astazi am fost si am pus masina pe tester...Scria mare "debitmetrul de aer". Sincer nu prea stiu ce sa fac....daca sa il schimb (1000 RON-bosch, a gasit tipul importator pe undeva prin Satu Mare) sau nu. Daca puteti sa imi recomandati de unde as putea sa cumpar mai ieftin pls prv me. M-ar mai interesa sa stiu de la ce s-ar fi putut strica. Multam
            After-market, la 5 milioane, daca vrei.

            Comment


            • #21
              Thx Dok pt promtitudine. Ma intereseaza daca este nou si are garantie, caci nu vreau sa am alte neplaceri, am trimis un mail si la MB sa vad ce zic si ei si te anunt. Inca o data multumesc ><

              Comment


              • #22
                Si eu am avut aceleasi simtome si m-am chinuit vreo 2-3 saptamini dar pina la urma s-a dovedit a fi un furtun de cauciuc care m-a costat 190 lei si cu asta basta.Iti recomand sa dai o fuga pina la Costel in Colentina si sigur vei rezolva problema.In Colentina pe linga tirgul de animale la nr 31, sint multe Mercedesuri in fata portii.Succes!!Si acolo gasesti tester.Si la mine imi indica debitmetru.

                Comment


                • #23
                  Multam de sfat man...am un mecanic bunicel si eo..dk imi dai mai multe detalii poate ii explic cum sta treaba cu "furtunul", sa nu mai bat 1 drum pana in colentina

                  Comment


                  • #24
                    cosminstoian , ai rezolvat pana la urma problema ? Intreb deoarece am si eu probleme de astea la un C200CDI ... trage foarte ,foarte greu , daca o accelerez pe loc si coboara la relanteu trepideaza grav ... as dori si eu niste sfaturi , mersi .

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Emilliano View Post
                      Thx Dok pt promtitudine. Ma intereseaza daca este nou si are garantie, caci nu vreau sa am alte neplaceri, am trimis un mail si la MB sa vad ce zic si ei si te anunt. Inca o data multumesc ><
                      Nou-noutz. Daca e ceva in neregula, ceea ce nu am patzit pina acu, il schimb si gata.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by CristiClasse View Post
                        cosminstoian , ai rezolvat pana la urma problema ? Intreb deoarece am si eu probleme de astea la un C200CDI ... trage foarte ,foarte greu , daca o accelerez pe loc si coboara la relanteu trepideaza grav ... as dori si eu niste sfaturi , mersi .
                        Salut. Asa cum am precizat, i-am scos catalizatorul, si nu mai imi face decat foarte rar probleme si asta cam o data/saptamana (fac cam 500 km/saptamana). Dupa ce opresc motorul o data, este ca noua. Nu am avut timp sa ma ocup de ea in perioada asta. Referitor la simptomele care le prezinta masina ta, nu pot sa ma exprim. Iti repet doar ce facea a mea: dintr-o data spuneai ca am scuter, asa greu pleca de la semafor. Nu trecea de 2000 - 2500 de ture ... si pana acolo chinuit. nu reuseam sa depasesc 80 - 90 km/h ... la relanti nu prezenta nicio modificare fata de un "comportament normal". Nu scotea fum. Pornea la sfert. Doar ca se auzea si simtea motorul, de parca cineva l-ar sugruma. Am fost i-am schimbat filtrele, i - am verificat turbine (nu prezinta urme de ulei), debitmetrul l-am inlocuit cu unul nou, i-am inlocuit nu stiu ce senzori. Cand am plecat de la service, se comporta un pic mai bine dacat atunci cand fusese adusa, dar nu ca acum. Dintr-o data merge foarte bine (exceptand acea gatuire saptamanala) si in plus nu mai scoate nici fum. Vreau totusi sa ajung sa ii fac o diagnoza, poate aflu ceva nou....

                        Comment


                        • #27
                          Dok ai idee dk dupa ce schimb debitmetru de aer, tre sa fac resoftare (asa am inteles)... crezi ca poti sa o faci (C200, CDI, 2002)
                          Last edited by Emilliano; 08-20-2008, 19:31 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Nu se face neaparat resoftare.Merge pur si simplu fara sa-i faci nimic.Multa bafta!!Scuze Dok ca am raspuns in locul tau.

                            Comment


                            • #29
                              Raspuns corect. Scuzele nu sint necesare. Ramine doar eroarea in memorie, ceea ce nu afecteaza cu nimic.

                              Comment


                              • #30
                                YEEEEPYYYYYYYYY. Astazi am reusit sa schimb debitmetru de aer (mecanicul nu eo - si nu unul de la autoklasse). Masina merge precum o cunosteam. Si-a revenit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF